کالیفرنیا سبقت نیویورک برای اکثر تایید Covid-19 مورد در ما

صادر شده در: 22/07/2020 - 18:19 کالیفرنیا تایید coronavirus موارد باید در صدر 409,000 بیش نیویورک برای بسیار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

صادر شده در:

کالیفرنیا تایید coronavirus موارد باید در صدر 409,000 بیش نیویورک برای بسیاری در کشور با توجه به داده ها از جانز هاپکینز نشان دادن چهارشنبه کالیفرنیا که در حال حاضر حدود 1200 موارد بیشتر از نیویورک است.

تبلیغات

با این حال نیویورک 32,520 مرگ و میر تا کنون بالاترین مجموع در کشور و چهار برابر بیشتر از کالیفرنیا شمارش و نرخ آن از تایید عفونت در حدود 2100 در هر 100000 نفر است که دو بار در کالیفرنیا هستند.

کالیفرنیا است که تا کنون پرجمعیت ترین ایالت ها با نزدیک به 40 میلیون نفر در حالی که نیویورک حدود 19.5 میلیون.

دولت آمریکا اطلاعات منتشر شده روز شنبه متوجه شد که گزارش و تایید coronavirus موارد بسیار دست کم گرفتن تعداد واقعی از عفونت و انعکاس نتایج حاصل از یک کوچکتر مطالعه در ماه گذشته.

آمریکا نیز تا به حال سازگار و تست شکست که کارشناسان می گویند به کمک یک undercount ویروس ها واقعی هستند.

>> کالیفرنیا 'هرگز باید دوباره افتتاح شد' به عنوان Covid-19 مورد افزایش یافته است

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مطالعه گفت: درست COVID-19 میزان بیش از 10 برابر بالاتر از موارد گزارش شده در بسیاری از مناطق ایالات متحده از اواخر مارس تا اوایل آوریل. آن است که بر اساس COVID-19 آنتی بادی آزمایش های انجام شده در روال نمونه خون در 16000 نفر در 10 ایالات متحده در منطقه است.

کالیفرنیا در ابتدا موفق در کند کردن روند گسترش ویروس اما دولت تا به حال تیز برگشت با COVID-19 عفونت نرخ بالا رفتن به شدت در هفته های اخیر.

ساکنان کالیفرنیا شروع در ماه مارس شد و خواست به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است امور خارجه و بهداشت دستور تعطیل کردن همه اما ضروری کسب و کار مانند فروشگاه های مواد غذایی.

در طول ماه مه و ژوئن کالیفرنیا بازگشایی خیلی از اقتصاد خود و مردم را از سر گرفت خرید در فروشگاه ها و ناهار خوری در رستوران.

میزان بازگشایی شد آشکار در داده ها نشان داد که در کالیفرنیا نرخ بیکاری در ماه ژوئن به عنوان دولت اضافه شدن یک رکورد 558,000 شغل.

اما عفونت شروع به افزایش و دور جدیدی از کسب و کار محدودیت های تحمیل شده بود از جمله ممنوعیت داخل سالن ناهار خوری در رستوران ها و کافه ها.

Los Angeles County, پرجمعیت ترین با 10 میلیون نفر گزارش شده است که افراد جوان تر رانندگی شد گسترش عفونت های جدید.

بیش از نیمی از شهرستان موارد جدید آمد از افراد زیر سن 41 و شهرستان COVID-19 مرگ و میر در 4,154 با موارد مثبت شکوه 161,670 این شهرستان را وزارت بهداشت گفت.

"تراژدی از آنچه شاهدش هستیم این است که بسیاری از ما جوانتر ساکنان در حال تعامل با یکدیگر و پیوستن به توصیه می شود اقدامات پیشگیری در حالی که ما ساکنان مسن در ادامه به تجربه نتایج حاصل از این افزایش گسترش با بدترین سلامت از جمله مرگ" گفت: بهداشت عمومی مدیر باربارا فرر.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن