کالیفرنیا معکوس re-opening, رستوران ها, مراکز و سالن به عنوان Covid-19 مورد افزایش

صادر شده در: 14/07/2020 - 01:22 کالیفرنیا در روز دوشنبه دستور داد تمام داخلی رستوران ها و کافه و سینما برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در:

کالیفرنیا در روز دوشنبه دستور داد تمام داخلی رستوران ها و کافه و سینما برای بستن دوباره به عنوان coronavirus موارد افزایش یافت و در سراسر امریکا پرجمعیت ترین دولت است.

تبلیغات

کلیساها و همچنین به عنوان کسب و کار از جمله سالن های ورزشی و مراکز خرید و سالن مو و غیر ضروری در ادارات نیز باید دید داخلی عملیات در 30 دولت را در بدترین ضربه استان ها از جمله لس آنجلس فرماندار گاوین Newsom اعلام کرد.

"ما در حال حرکت به یک تغییر حالت اصلی ما 'stay-at-home "نظم" گفت: Newsom که دولت تا کنون بزرگترین جمعیت و غنی ترین در امریکا است.

حرکت آمد و به عنوان گلدن استیت گزارش 8,358 جدید کروناویروس موارد در یکشنبه آوردن مجموع آن به حدود 330,000 از جمله بیش از 7000 مرگ و میر.

مانند فرمانداران ایالت تگزاس و آریزونا و فلوریدا -- که همچنین ضربه سخت در ویروس' دوم سنبله -- کالیفرنیا واگذار بازگشایی روند به حوزه های قضایی محلی در ابتدا کاهش یافته است به صدور یک ایالت ماسک نظم و بازگشایی میله های زندان.

اعلام شد که مقامات آموزش و پرورش در لس آنجلس و سن دیگو گفت: مدارس را بسته باقی می ماند زمانی که کلاس های رزومه آنلاین-تنها درس در ماه آینده.

جنگ های چمن

در جای دیگر شهرداران از شیکاگو و آتلانتا هستند و خواستار بازگشت به اقامت در خانه سفارشات به سرسخت هشدار دهنده سنبله در coronavirus موارد اما مانع بودن دولت و استانداران که به نفع کمتر اقدامات محدود کننده.

در حالی که جدید و مستندات دستور داده شده است در سراسر جهان در شهرستانها مانند ملبورن, مانیل و طنجه چنین اقداماتی بسیار سخت تر برای به انجام رساندن در ایالات متحده که در آن غیر متمرکز ساختارهای قدرت می تواند در نتیجه سیاسی جنگ های چمن.

مقامات در منطقه هوستون بیشتر به بیش از شش میلیون نفر را به نام جدید مستند پس از آن دیدم نزدیک به 1600 نفر در 24 ساعت.

"من به شدت توصیه می کنند که برای دو هفته آینده که اگر من فرماندار من فقط می آورد و همه چیز را بسته همه چیز را برای چند هفته آینده گفت:" شهر دموکراتیک شهردار سیلوستر ترنر بیش از آخر هفته.

اما خواه فرماندار گرگ ابوت تا کنون مقاومت قرار دادن امید خود را در یک دولت گسترده ای ماسک منظور پایین آوردن caseload.

تگزاس در میان اولین متحده به آغاز بازگشایی, on May 1. میله بازگشایی on May 22, اما فرماندار به آنها نزدیک یک ماه بعد و با پوشیدن ماسک اجباری در جولای 3.

در آتلانتا گرجستان دموکراتیک شهردار Keisha لنس کف که تا به حال COVID-19, جمعه اعلام کرد او در آوردن شهر به فاز 1 بازگشایی -- اقدامات محدود کننده است که اجازه می دهد تنها ضروری سفر دور از خانه.

این موجب قدرت مبارزه با جمهوری خواه فرماندار برایان کمپ که در توییتی که اقدامات او بودند "غیر الزام آور و قانونی غیرقابل اجرا."

کمپ در نوبه خود مقصر آتلانتا مشکلات در کف دیده می شود -- به عنوان یک پتانسیل معاون نامزد ریاست جمهوری به اجرا در کنار جو بایدن -- او را متهم به عدم اجرای دولت محدودیت.

بیمارستان کشیده

در coronavirus زده فلوریدا بیش از 15 ، 000 مورد جدید گزارش شده است یکشنبه, دولت ضبط و نرخ مرگ و میر نیز شروع به افزایش است.

تا موج جدید آغاز شد که در ماه ژوئن آن جمهوری خواه فرماندار ران DeSantis bragged که دولت خود را بی بند و مداخله رویکرد درست بود.

از آن زمان او دستور داد تا به میله بسته شده اما حاضر به موضوع اجباری ماسک دستورات و یا تحمیل مستندات با تکیه بر محلی شهر و شهرستان مقامات به کسانی که تماس.

رهبری محلی در میامی که آن هم به رهبری جمهوری خواهان تا کنون مقاومت -- اما که ممکن است به زودی تغییر کند.

تعداد COVID-19 بیماران در این شهرستان را در بخشهای ويژه هفت برابر بالاتر از آن را در ماه مارس و آوریل به گفته شهردار فرانسیس سوارز, که همچنین قرارداد این بیماری در اوایل بحران است.

پرسیده شده توسط سی ان ان روز دوشنبه که آیا او را در نظر اقامت-صفحه اصلی-سفارش او گفت: "اگر ما به یک نقطه که در آن ما احساس نمی مانند ما می توانیم مراقبت از مردم که در حال بیمار شدن که چیزی است که ما قصد داریم به شدت نگاه کنید."

در سطح فدرال دولت سیاست است که توصیه به استفاده از ماسک و در برابر باز کردن میله -- اما هیچ چیز اجباری است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور مداوم بازی کردن موج بارها و بارها و به دروغ نسبت دادن آن را به طور کامل به سطوح بالاتری از تست.

"ما بسیاری از موارد از آنجا که ما بسیاری از تست به مراتب بیشتر از هر کشور دیگری در جهان است," او گفت:.

کارشناسان اما می گویند این توضیح ناکافی است چرا که تعداد زیادی از مردم در بیمارستان بستری و درصد از مردم تست مثبت نیز رو به افزایش در بسیاری از کشورهای.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب