خواستار عدالت در جورج فلوید مراسم تشییع جنازه در هوستون

صادر شده در: 09/06/2020 - 23:58 هوستون گفت: وداع با جورج فلوید در یک محرک زادگاه مراسم تشییع جنازه سه شنبه ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

صادر شده در:

هوستون گفت: وداع با جورج فلوید در یک محرک زادگاه مراسم تشییع جنازه سه شنبه تند و تلخ در مراسم تجلیل و خواستار عدالت برای 46 ساله آفریقایی آمریکایی است که به مرگ "لمس جهان" و مشتعل تظاهرات جهانی علیه خشونت پلیس و نژادپرستی.

تبلیغات

سیاستمداران و مدنی و مشاهیر پیوست های خاطرات مرد آنها را به نام "غول مهربان" پس از طلایی تابوت انجام شد به محراب توسط شش pallbearers در ماسک به عنوان یک ردیف از افسران پلیس بود در توجه و ادای احترام کردند.

رهبر جنبش حقوق مدنی Al Sharpton تحویل شدید مداحی مربوط توسط عمیق آکورد ارگ کلیسا که در آن او را متهم جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و نشان دادن بی تفاوتی بیش از فلوید مرگ و پلیس ارسال یک سیگنال از مصونیت از مجازات.

"ما در حال مبارزه با شرارت در مکان های بالا!" Sharpton thundered, گفتن این عبارت را بیش از و بیش از او به عنوان متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از "مکر و چگونه شما می توانید چرخش داستان و نه از چگونه شما می توانید دستیابی به عدالت است."

"شما نشستن در حال حاضر در تلاش برای کشف کردن چگونه شما در حال رفتن به توقف اعتراض به جای چگونه شما در حال رفتن به توقف خشونت," او گفت:, شارژ: "سیگنال های که ما در حال ارسال است که اگر شما در اجرای قانون است که قانون صدق نمی کند به شما."

با اذعان به حضور پدر و مادر قبلی قربانیان خشونت پلیس -- از جمله اریک گارنر Botham و ژان مایکل براون -- Sharpton آنها گفت: "می دانم که بهتر از هر کس دیگری درد" از فلوید ،

"تا زمانی که ما می دانیم که قیمت به صورت سیاه و سفید زندگی همان قیمت برای سفید زندگی ما در حال رفتن به نگه داشتن به آینده را به این شرایط بارها و بارها" واعظ گفت: چشمه ستایش کلیسا در جنوب هوستون.

هر چند مناسبت بود جدی کلیسا تکرار با موسیقی و کلمات از یاد علاقه برای مردی که چهارده گالوانیزه یک جنبش است.

"حتی در یک بیماری همه گیر مردم در حال قدم زدن در خیابان ها و نه حتی اجتماعی زیر دورى از آنجا که شما را لمس جهان" Sharpton گفت.

"و ما به عنوان وضع شما به استراحت امروز جنبش نمی خواهد استراحت تا زمانی که ما عدالت است."

فلوید درگذشت در 25 مه به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر فشرده یک زانو را به گردن خود برای تقریبا نه دقیقه درخواست خود از "من نمی توانم نفس بکشم" تبدیل شدن به یک وحدت گریه برای معترضان.

مرگ او آمده است به تجسم شکسته روابط بین جوامع رنگ و پلیس در ایالات متحده و فراتر از آن به عنوان ده ها هزار نفر از معترضان به خیابان آمده اند.

چشمه ستایش شد و مرحله نهایی در یک سری از مراسم قبل از فلوید را در تابوت بود منتقل و توسط اسب کشیده حمل و نقل در اوایل شب به محل استراحت نهایی توسط مادرش قبر.

در راه به هوستون یادبود باغ گورستان های cortege گذشت صدها خوبی wishers که شعار فلوید نام. "بقیه در قدرت" بود و ناخوانا در آبی گچ در جاده ها در حالی که یکی برگزار شد تا نشانه ای گفت: "ما هرگز فراموش نخواهم کرد."

برخی از 500 مهمان-همه نقاب به علت بیماری همه گیر کوروناویروس -- شد و در این مراسم از جمله بازیگران Channing Tatum and Jamie Foxx, فیلمساز Tyler Perry خواننده Ne-Yo و قهرمان بوکس Floyd Mayweather که گزارش شده است که پرداخت تمام هزینه های.

"او ساخته شده است یک تفاوت'

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن کسانی که به بازدید از خانواده ارائه شده واژه تسلیت به Floyd کودکان در یک پیام ویدئویی ترغیب آنها به "تغییر جهان برای بهتر" را در نام پدر.

"امروز در حال حاضر هم هدف این فصل به گوش و درمان گفت:" بایدن که دچار خود تراژدی با مرگ یک همسر و دو فرزند.

"در حال حاضر زمان برای عدالت نژادی... چون وقتی عدالت برای جورج فلوید ما واقعا می خواهد در راه ما را به عدالت نژادی در امریکا است."

تشییع جنازه می آید پس از مینیاپولیس مقامات متعهد به از بین بردن و بازسازی اداره پلیس در شهر که در آن فلوید درگذشت در طول بازداشت به اتهام عبور تقلبی $20 bill.

درک چوین 44 ساله سیاه پوست به دست پلیس بود که فیلم برداری با فشار دادن زانو خود را بر روی دستبند فلوید را گردن چهره تا 40 سال اگر محکوم به اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس.

او وثیقه تعیین شد روز دوشنبه در $1 میلیون با شرایط یا $1.25 میلیون بدون.

سه پلیس دیگر درگیر در Floyd بازداشت متهم هستند با کمک و معاونت در جرم او قتل است. تمام چهار افسر شلیک نشده است.

بازداشت شدند دلسرد کننده تلفن همراه تصویری در تمام گوشه و کنار جهان بیش از دو هفته گذشته.

سنگین دست پلیس

فلوید متولد کارولینای شمالی است اما بزرگ شده در هوستون عمدتا آفریقایی سوم بخش که در آن او به عنوان یک قوی دبیرستان ورزشکار و مهربان دوست.

تظاهرکنندگان به خیابان آمده اند به مدت دو هفته از گسترده ترین ما تظاهرات نژادی عدالت از سال 1968 ترور مارتین لوتر کینگ جونیور

تظاهرات خدشه دار شد چند شب از خشونت است که توجه متمرکز در خانه و خارج از کشور در خشونت پلیس به عنوان متعدد ویدئوها پدید آمده اند که ظاهرا نشان می دهد حوادث سنگین دست پلیس.

دموکرات ها باید در معرفی قوانین در هر دو مجلس کنگره امیدوار هستند که آن را آسان تر به محاکمه افسران برای سوء استفاده و تجدید نظر در چگونه آنها را استخدام و آموزش داده است.

برخی از شهرهای آمریکا در حال حاضر شروع به در آغوش اصلاحات -- شروع با ممنوعیت استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن