پلیس کمبریج سرپرست صاحب به خارج می گردند در مورد جو کندی, Ed Markey در بخش حساب توییتر

پلیس کمبریج امروز شناسایی Supt. جک آلبرت است که در نیروی برای 32 سال به عنوان کسی که به اشتباه مورد استفاده در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

پلیس کمبریج امروز شناسایی Supt. جک آلبرت است که در نیروی برای 32 سال به عنوان کسی که به اشتباه مورد استفاده در بخش خوراک توییتر ما تماس بگیرید تشکر. جو کندی "لیبرال گاییدن, حرکت تند و سریع" که تنها منجی این بود که او بهتر از "دلقک" کندی در حال اجرا است againt دیابت Ed Markey.

پلیس گفت: بلافاصله موثر تنها بخش مدیر ارتباطات و روابط رسانه ای خواهد شد که دسترسی به بخش خوراک توییتر. این گروه همچنین با انتشار بیانیه ای توسط آلبرت:

به شهر کمبریج همکاران من در پلیس کمبریج بخش و دوستان من و خانواده من می خواستم به مالکیت کامل و مسئولیت برای من تاسف اقدامات زیر نامناسب تفسیر سیاسی من سهوا منتشر شده در بخش حساب توییتر.

به عنوان یک 32-سال-عضو کمبریج اداره پلیس و کسی که در شهر کمبریج, من می دانم که استانداردهای بالا کمبریج پلیس انتظار می رود که حمایت در جامعه است. کسانی که انتظارات به حق اوج با کسی که در مقام اجرایی و خارج از وظیفه. متاسفانه در یک لحظه از گرم بحث سیاسی با دوستان من نوشته شده تفسیر بود که از شخصیت و نه چیزی است که من افتخار است. من - نه گروه - سزاوار انتقاد شده است که در کارگردانی به اداره پلیس بیش از 24 ساعت گذشته.

در طول این زمان بی سابقه و COVID-19, همکاران من در کمبریج اداره پلیس انجام شده است فوق العاده کار حمایت و حفاظت از ساکنان ما. برای کاستن از نمونه تلاش های به دلیل فقیر من گذشت در حکم چیزی است که من برای همیشه با من است.

من می خواهم به واقعا عذر خواهی به سناتور Markey نماینده کندی کمبریج جامعه و بزرگ مردان و زنان از کمبریج اداره پلیس.

بخش های اضافه شده:

سرپرست آلبرت منوط به اقدام انضباطی در بخش سیاست و روش. به موجب عمومی ماساچوست قوانین بخش خواهد بود محدود از افشای هرگونه اقدام انضباطی مربوط از جمله پرسنل مهم است. مطمئن کمبریج اداره پلیس باقی می ماند متعهد به ارائه بالاترین سطح خدمات به جامعه ما و کار خستگی ناپذیر برای بازگرداندن هر گونه اعتماد است که ممکن است شکسته شده و به عنوان یک نتیجه از این حادثه تاسف است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب