اردوگاه های مجموعه ای برای باز کردن پس از NFL, اتحادیه بازیکنان رسیدن به توافق

NFL اردوگاه های آموزشی را در مجموعه ای برای باز کردن بعد از لیگ و اتحادیه بازیکنان توافق در مسائل مختلف از جمل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

NFL اردوگاه های آموزشی را در مجموعه ای برای باز کردن بعد از لیگ و اتحادیه بازیکنان توافق در مسائل مختلف از جمله آینده حقوق و دستمزد کلاه مکانیسم و چگونه بازیکنان را می توانید در فصل آینده به دلیل coronavirus.

این بازیکنان NFL انجمن کمیته اجرایی و 32 بازیکن نمایندگان تصویب ارائه می دهد جمعه.

بازیکنان که تصمیم می گیرید که آنها می خواهند به انتخاب کردن باید تا آگوست ، 3 به انجام این کار, و آنها را دریافت مواجب از صاحبان. میزان دستمزد گزارش خواهد شد $350,000 برای پزشکی انتخاب ناشران و 150.000 دلار به صورت داوطلبانه انتخاب و outs.

بسیاری از مسائل اقتصادی حل و فصل شد از جمله نحوه رسیدگی به ضرر و زیان درآمد که در نتیجه از بازی های انجام شده بدون طرفداران و یا حتی لغو بازی به دلیل coronavirus. لیگ پیشنهاد کرده است که حداقل حقوق و دستمزد کلاه از 175 میلیون دلار برای 2021; در این فصل را کلاه $198.2 میلیون.

باید 2021 حقوق و دستمزد درپوش کاهش — یک به احتمال بسیار زیاد نتیجه — کلاه طریق 2024 می توان به پوشش برخی از این افت کردن. که راه کلاه نمی شاقول بیش از حد.

تمرین تیم خواهد بود افزایش یافته و از 10 تا 16 بازیکن.

NFL training camps are set to open after the league and the players' union reached agreement on several issues Friday, July 24, including future salary cap mechanisms and how players can opt out of the upcoming season because of the coronavirus.

NFL اردوگاه های آموزشی را در مجموعه ای برای باز کردن بعد از لیگ و اتحادیه بازیکنان توافق در مسائل مختلف چهار شنبه, جولای 24, از جمله آینده حقوق و دستمزد کلاه مکانیسم و چگونه بازیکنان را می توانید در فصل آینده به دلیل coronavirus.

تیم بردبری / گتی ایماژ / TNS

• سابق 49ers کارفرمایی الکس اسمیت تنظیم شده است به صورت فیزیکی (سه شنبه) در واشنگتن قبل از اینکه پاک برای فعالیت های فوتبال. اسمیت نشده بازی از نوامبر 2018 زمانی که او را شکست استخوان درشت نی و استخوان نازک نی در پای راست خود را. او تحت جراحی های متعدد پس از آسیب خسته کننده ناتوانی بود که وقایع در یک ESPN مستند.

واشنگتن انتظار دارد تا سال 2019 در دور اول انتخاب Dwayne هاسکینس و سابق کارولینای QB Kyle آلن به رقابت برای شروع کار در این فصل تحت مربی جدید Ron ریورا.

گلف: مایکل تامپسون (5-تحت-par 66) و Richy Werenski (67) در صدر PGA Tour 3M باز رهبران در 12-تحت در Blaine, Minn., با تونی Finau (66) سکته مغزی بازگشت.

بروکس Koepka (71) و تامی فلیتوود (72) از دست رفته را کاهش دهد.

• رناتو Paratore birdied آخرین سوراخ به شلیک 5-تحت 66 و حفظ یک سکته مغزی منجر شود در 16-تحت همتراز پس از سه دور در انگلیسی کارشناسی ارشد در Newscastle, انگلستان است.

فوتبال: Kylian Mbappe آرامی با ظاهری آسیب مچ پا به عنوان Paris Saint-Germain ضرب و شتم 10-مرد-سن-اتین با نتیجه 1-0 به پیروزی فرانسه در جام.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن