چالش های فراوان برای زندانیان منتشر شده اولیه از زندان با توجه به Covid-19

صادر شده در: 05/05/2020 - 18:08اصلاح: 05/05/2020 - 18:08 انتشار بیش از 11000 نفر از زندان کاسته ازدحام بیش ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح:

انتشار بیش از 11000 نفر از زندان کاسته ازدحام بیش از حد و کاهش پتانسیل برای Covid-19 آلودگی است اما ایجاد یک مجموعه جدید از مشکلات طرفداران می گویند.

تبلیغات

در پاسخ به کروناویروس بحران فرانسه منتشر کرده است حدود 11500 نفر افرادی بودند که ظرف سه ماه از اتمام محکومیت خود و یا در انتظار محاکمه از آن infamously زندان به سر می برند. جملات کوتاه معوق شد. در حالی که ممکن است صدا مانند یک خبر خوب برای نه هنوز زندانی و به تازگی آزاد در بسیاری از موارد آن ارائه مجموعه ای کاملا جدید از مسائل.

نرخ تکرار جرم سال در فرانسه است که بیش از 60 درصد است. برای کمک به کاهش شانس است که مردم را دوباره توهین یک سازمان به نام از خواب بیدار کافه شروع به کار با بسیاری از بازداشت شدگان در حالی که آنها هنوز زندانی و فراهم می کند آموزش و پشتیبانی پس از آنها منتشر می شوند. کسانی که به اندازه کافی خوش شانس را به بخشی از بیدار کافه برنامه re-توهین به میزان کمتر از 10 درصد است.

با تمام تازگی آزاد در چند ماه گذشته تقاضا برای خدمات مشخصی است. "نیاز بسیار زیاد است" گفت: Domitie Bourgain حمایت و مدیر ارتباطات برای سازمان است. این گروه در حال حاضر با 215 مردم—کشش برای پنج سال, سازمان, اما یک قطره در سطل هنگامی که در مقایسه با کل نیاز دارید.

ریسک بالا به خصوص به عنوان اولین چند ماه از زندان تعیین کننده هستند. تقریبا نیمی از کسانی که دوباره توهین ظرف پنج سال کار را در اولین سال پس از انتشار.

"نیاز به پشتیبانی برای wakers [به عنوان شرکت کنندگان در این برنامه به نام] خواهد بود حتی بیشتر از ما تصور" از خواب بیدار کافه رئیس جمهور Pierre Bouriez در بیانیه ای گفت. "چالش باور نکردنی است: هزاران نفر از مردم در بیرون از زندان خود را پرتاب به بیابان در زمانی که طبیعت بسیار مهمان نواز هستند."

از خواب بیدار کافه حال تجربه همان نوع از اختلالات و همه گیر باعث شده است که در همه جا بسیار به ضرر "wakers" به عنوان مردم در برنامه نامیده می شود. این سازمان شده است قادر به ارائه فردی در شخص از آن حمایت می کند به طور معمول شده است و با تکیه بر زوم و در تماس های تلفنی—گاهی اوقات روزانه. مجازی تماس با اغلب می افتد کوتاه برای کسانی که نیاز به کمک دارید با فرآیندهای اداری.

"چالش برای کسانی که خارج از زندان هستند و عظیم" Bourgain گفت.

منتشر شده در اوایل بدان معنی است که بسیاری از زندانیان نیست که زمان را به طور کامل آماده شدن برای آزادی خود. بسیاری از آنها در حال حاضر زندگی با اعضای خانواده در اغلب کوچک و بیش از حد شلوغ آپارتمان گفت: ماریون Bonnot توسعه و حمایت افسر از خواب بیدار کافه. آنها لازم نیست که شغل و قادر به دریافت آموزش به کمک به آنها را پیدا کنید. با اقتصاد در متوقف مجازی انجام این کار خواهد بود سخت تر از همیشه. و در حالی که از زندان آزاد شد با آن را وعده آزادی با فرانسه در مستند زندانیان سابق در حال رفتن از "یک سلول به دیگری", Bonnot گفت. است که خود را از تاثیر روانی.

با توجه به همه گیر کسانی که در زندان هستند با چپ تنها گزینه های دشوار: به زندانی در زندان های پر ازدحام و خطر عفونت و یا رویارویی با چالش های زود هنگام انتشار در رو به وخامت اقتصاد است.

"من فکر می کنم در یکی از حس این که مشکل آیا شما می خواهید به سعی کنید برای جلوگیری از و که مشکل شما قبول که شما ممکن است باعث" گفت: Richard Garside مدیر مرکز جرم و عدالت مطالعات در انگلستان است که با مطالعه پاسخ های متفاوت دولت ها در اروپا است. "این بستگی دارد که شما فکر می کنم که بیشتر از یک مشکل است."

عمومی می تواند نقش خود را با انجام آنچه در آن می تواند به مردم کمک کند ادغام مجدد به جامعه Bourgain گفت. که شامل استخدام کسانی که به تازگی منتشر شده, داوطلب برای کار با آنها و ارائه کمک های مالی به گروه هایی مانند بیدار کافه. اگر آنها قادر به پیدا کردن محل خود را به احتمال این است که آنها را پشت در زندان قبل از طولانی است. "این موضوع امروز" Bourgain گفت. "این نمی تواند تعجب آور باشد اگر وجود دارد ازدیاد جمعیت [در زندان] در شش ماه."

اما در حالی که چشم انداز رهایی این افراد از زندان قبل از آنها آماده هستند برای ادغام مجدد به جامعه کمتر از ایده آل آن ضربان جایگزین Garside استدلال کرد. "من می خواهم به جای دیدن مردم زنده و به طور بالقوه به عنوان یک خطر تکرار جرم سال از مرده," او گفت:. "اکثر مردم از زندان آزاد شد. برخی از آنها رفته اند به reconvicted به هر حال برخی از آنها نبوده است."

شما می تواند کمک به از خواب بیدار کافه تلاش های خود را در اینجا.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن