بی هیچ MLB نجومی افزایش می دهد و در مبارزه با پول

شانس که وجود خواهد داشت هیچ فصل لیگ بیس بال افزایش قابل ملاحظه ای در روز شنبه هنگامی که کمیسر دفتر گفت: با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

شانس که وجود خواهد داشت هیچ فصل لیگ بیس بال افزایش قابل ملاحظه ای در روز شنبه هنگامی که کمیسر دفتر گفت: بازیکنان ارتباط آن را با یک برنامه مگر اینکه اتحادیه waives آن حق ادعای مدیریت, تجاوز یک مارس به توافق بر اختلافات دو طرف.

MLB عمل شرح داده شد به آسوشیتد پرس توسط یک فرد آشنا با جزئیات صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ اطلاعیه مجاز بود.

بیس بال کمیسر راب مانفرد گفت: پیش از هفته گذشته تازه کار, پیش نویس است که شانس یک فصل بود "100%."

"من می توانم به شما بگویم صراحت ما در حال رفتن به بازی لیگ اصلی بیس بال در این سال او گفت:" در ESPN پیش نویس پخش.

در جای دیگر

تگزاس جمهور

ورزشکاران دیدار خواهد کرد

موقت رئیس جمهور از دانشگاه تگزاس گفت که او برنامه ریزی جلسات با گروه های دانشجویی پس از ده ها تن از Longhorns ورزشکاران گفت: آنها می خواستند مدرسه به خندق "چشم تگزاس" آهنگ و تغییر نام چندین ساختمان های دانشگاه.

ورزشکاران در هفته گذشته گفت: آنها نمی تواند استخدام آینده ورزشکاران و نمی خواهد شرکت در فارغ التحصیلان وقایع را به عنوان معمول است. آنها گفتند: آنها را از ادامه فعالیت های تیم منجر به ترم پاییز.

"من شنیده ام بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده و کارکنان درخواست برای تغییرات معنی دار برای ترویج تنوع فرهنگی و حقوق صاحبان سهام و اطمینان حاصل شود که دانش آموزان سیاه پوست در دانشگاه تهران به طور کامل پشتیبانی" رئیس جمهور موقت جی Hartzell در بیانیه ای گفت.

ورزشکاران گفت: مدرسه باید با استفاده از "چشم تگزاس" که شده است برای انتقاد از اتصال آن به خنیاگر نشان می دهد با شخصیت های blackface در اوایل 1900s. آن است که به طور منظم آواز در تقریبا در هر سازمان یافته پردیس رویداد.

• ستاره اوکلاهما امور خارجه در حال اجرا پشت Chuba هوبارد پیشنهاد او ممکن است تحریم این برنامه پس از مربی مایک Gundy عکس پوشیدن یک تی شرت نمایش یک امریکا اخبار شبکه یک راست کانال خبری است که ستایش شده است توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

فوتبال: لیگ قهرمانان نهایی رفتن به لیسبون با یک برنامه ریزی Aug. 23 نهایی به کلاه هفت پخش شب در 12 روز طول نخبگان تیم های اروپایی بازی حذفی فوتبال.

یوفا قصد دارد برای برگزاری هشت تیم حذفی براکت در دو خالی استادیوم ها در پرتغال پایتخت پخش آسمان ایتالیا را تایید کرد. UEFA کمیته اجرایی باید OK طرح چهار شنبه.

NFL: Dallas Cowboys در حال اجرا پشت حزقیال الیوت دارای آزمایش مثبت برای coronavirus با توجه به نماینده او. راکی Arceneaux گفت: NFL شبکه که الیوت بود احساس خوب و دوره نقاهت.

WNBA: لیگ اعلام کرد قصد دارد برای بازی کاهش می یابد در فصل 22-برنامه بازی است که آغاز و در اواخر ماه ژوئیه در IMG آکادمی در برادنتون فلوریدا., بدون هواداران به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب