چگونه چیزی صفحه اصلی خود را بدست آوریم

بنابراین در الگوریتم، صفحهای انتخاب میشود که نه استفاده شده و نه اطلاعات آن تغییر کرده است. حال اگر قرار باشد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بنابراین در الگوریتم، صفحهای انتخاب میشود که نه استفاده شده و نه اطلاعات آن تغییر کرده است. حال اگر قرار باشد که این صفحه جایگزین شود، سیستمعامل با نگاه کردن به این بیت تصمیم میگیرد که آیا نیاز است صفحه بر روی دیسک نوشته شود یا نه. تفاوت آنها در این است که LRU میزان استفاده صفحات را در یک بازه زمانی کوتاه پیگیری میکند اما NFU تنها به میزان استفاده صفحات در آخرین وقفه ساعت نگاه میکند. سپس سیستمعامل یک صفحه تصادفی را از آخرین گروه برای حذف شدن انتخاب میکند. این حالت وقتی پیش میآید که در گروه ۳، وقفه ساعت بیت دستیابی یک صفحه را صفر کرده باشد. این صفحه آخرینبار در ۳۱ مارس ۲۰۲۳ ساعت ۰۴:۲۳ ویرایش شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۱۴ مارس ۲۰۲۲ ساعت ۱۰:۲۴ ویرایش شدهاست. نیاز خو گرفتن بیشتر این گروه با حرکت در آب و روشهای شکار در آن باعث تغییرات بسیار در ساختار بدنی آنها شد. این دستگاه و پایه آن بر روی سوپرت سوار شده است در امتداد شیار قوسی شکل، بر حسب لزوم حرکت کرده به وسیله پیچ و مهرهای سفت میشود. این صفحه در اصل بخشی از قاره قدیمی گوندوآنا بود که تا حدود ۱۰۰ میلیون سال پیش به صفحه هند و صفحه جنوبگان متصل مانده بود.

صفحه زمینساختی استرالیا قاره استرالیا، تاسمانیا و نیز بخشهایی از گینه نو، نیوزیلند و حوضه اقیانوس هند را در بر میگیرد. اگرچه این زمین لرزهها معمولاً از نظر اندازه کوچک هستند، اما دادهها نشان می دهد که هر از چند گاهی حوادث متوسط تا بزرگی نیز رخ میدهد که میتواند منجر به تخریب قابل توجهی شود. کارهایی که با این ماشین میتوان انجام داد با سایر ماشینها تقریباً غیر عملی یا مقرون به صرفه نیست. آوردن یک صفحه از دیسک عملی به مراتب زمانبر است چرا که سرعت دیسک از سرعت حافظه اصلی کمتر است. وقتی که یک صفحه مورد دسترسی قرار میگیرد (از آن استفاده میشود)، بیت دستیابی آن صفحه ۱ میشود. در سیستمعاملی که از تکنیک صفحهبندی برای مدیریت حافظه مجازی استفاده میکند، الگوریتمهای جایگزینی صفحه تصمیم میگیرند که کدام صفحه باید از حافظه اصلی خارج شده و در دیسک نوشته شود تا فضا برای اختصاص دادن صفحه جدید محیا شود. به عنوان راهی برای به دست آوردن پول، تیو تصمیم گرفت تا یک میلیون پیکسل را در یک وبگاه، به قیمت هر کدام یک دلار بفروشد. بدین صورت یک یک صفحه تنها زمانی به حافظه آورده میشود که برنامه واقعاً آن را درخواست داده باشد.

مراحل انجام این کار بدین صورت است که صفحهای که برای جایگزینی انتخاب شده از حافظه اصلی خارج شده و در دیسک نوشته میشود. در بیشتر سیستمها برای کاهش عمل ورودی/خروجی از یک تکنیک سختافزاری به این صورت استفاده میشود: هر صفحه دارای یک بیت m (به معنی modify) است. در حالی که به صورت تئوری الگوریتم LRU میتواند تقریباً به اندازه الگوریتم بهینه کارایی داشته باشد، پیادهسازی آن در عمل مشکل است. این الگوریتم مشکل ناهنجاری بلیدی را ندارد. این بیتها معمولاً توسط سختافزار تغییر میکنند، هر چند که میتوان آنها را به کمک نرمافزار هم تغییر داد. صفحهای که برنامه آن را درخواست نداده وارد حافظه نمیشود. سپس صفحه خواسته شده توسط برنامه از دیسک برداشته شده و در مکان صفحه قبلی نوشته میشود. با خودم گفتم چیزی که برای از دست دادن ندارم (به جز ۵۰ یورو یا هر چقدر که ثبت دامنه و میزبانی وب خرج برمیدارد).

در برخی از مدلهای کیبورد مخصوص تایپ، جایگاهی در قسمت پایین کیبورد تعبیه شدهاست تا کاربران در هنگام تایپ، دست خود را بر روی آن قرار داده و در دراز مدت خستگی کمتری را دربرداشته باشد. اگر این بیت ۱ بود، ابتدا صفحه بر روی دیسک نوشته میشود و سپس صفحه جدید وارد حافظه شده و جای این صفحه را میگیرد. این الگوریتم ساده است و سربار کمی به سیستمعامل تحمیل میکند. به این معنی که صفحه استفاده شده است. این الگوریتم فقط به صورت تئوری بوده و قابل پیادهسازی نیست. صفحهبندی وقتی انجام میشود که یک خطای نقص صفحه اتفاق افتاده و صفحه خواسته شده را نتوان اختصاص داد، یا به این دلیل که هیچ صفحه خالی در حافظه نیست یا به این دلیل که تعداد صفحات خالی کمتر از حد آستانه است. این الگوریتم صفحاتی که اخیراً مورد استفاده قرار گرفتهاند را در حافظه نگه میدارد. هرگاه که سیستمعامل اطلاعات صفحهای را تغییر میدهد، این بیت ۱ میشود. وقتی که این وقفه فعال شد، شمارنده صفحات یک واحد به سمت راست شیفت داده میشود. یک صفحه وب ایستا (استاتیک)، دقیقاً همان چیزی را که به عنوان محتوای وب روی سیستم ذخیره کرده تحویل میدهد، در حالی که صفحات وب دینامیکی با اپلیکیشنهایی که در سمت سرور قرار دارد تولید میشود یا اسکریپتهایی که در سمت کاربر قرار گرفته اجرا میشوند. Data h as be​en c᠎reat ed ​by GSA᠎ C​onte​nt  Generator​ Demov ersion!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از intex iran ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب