شیلی جایگزین وزیر بهداشت به عنوان Covid-19 مرگ و میر افزایش می یابد

صادر شده در: 14/06/2020 - 10:37Modified: 14/06/2020 - 10:37 رئیس جمهور شیلی سباستین Pinera در شنبه جایگزین و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور شیلی سباستین Pinera در شنبه جایگزین وزیر بهداشت Jaime Manalich در میان جنجال های این کشور آمار مرگ و میر ناشی از شیوع کروناویروس.

تبلیغات

Pinera گفت Manalich بود امان "از هیچ تلاشی" در انجام خود را "دشوار و نجیب وظیفه" برای حفاظت از مردم شیلی ، او را جایگزین او اسکار انریکه, پاریس, علمی و پزشکی, دکتر.

ناگهانی تجدید سازمان می آید به عنوان شیلی چهره خود را سخت ترین ماه در این بیماری همه گیر تا کنون با فزاینده فعال موارد و مرگ و میر نرخ.

این کشور در حال حاضر دارای بیشترین تعداد موارد تایید شده در هر میلیون نفر در آمریکای لاتین گزارش 167,355 موارد در روز شنبه و 3,101 مرگ و میر.

Manalich خشن-صحبت کردن کلیه متخصص است که پس از فرار یکی از شیلی بیمارستان های برتر, برنده ستایش تهاجمی کمپین برای نگه داشتن بیمارستان های عرضه شده با هواکش و تجهیزات حفاظتی و پیشرو دقیق روزانه کنفرانس های مطبوعاتی.

اما شده اند وجود دارد گزارش های مکرر از spats میان وزارت بهداشت مقامات و Manalich مورد انتقاد قرار گرفته است با مخالفت سیاستمداران شهرداران و متخصصان پزشکی و گروه های اجتماعی برای امتناع از انتشار جزئیات بیشتر سرایت داده و یا درخواست مستندات هر چه زودتر و به صورت پی در پی تغییر در معیار برای ضبط و میر و موارد.

روز شنبه در شیلی تحقیقی وب سایت Ciper گزارش داد که وزارت بهداشت گفت: سازمان جهانی بهداشت که به عنوان بسیاری از 5,000 مرگ و میر در کشور در ارتباط بودند به کوروناویروس.

وزارت بهداشت آمار بخش گزارش آمار و ارقام جهانی در بدن افرادی که مرده بود پس از آزمایش مثبت برای coronavirus آزمون بلکه مرگ مشکوک مرتبط به COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus.

وزیر جدید انریکه پاریس است رئیس سابق شیلی کالج پزشکان (Colmed) و دانشگاه شماس.

خوزه میگوئل Bernucci, Colmed ملی, دبیر استقبال قرار ملاقات گفت که او به دنبال به جلو به یک رضایت طرفین رویکرد و یک "تغییر در استراتژی به طور مشترک به مقابله با این بیماری همه گیر."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن