چین اتهامات بازداشت دو کانادایی با جاسوسی 18 ماه پس از دستگیری

صادر شده در: 19/06/2020 - 08:33Modified: 19/06/2020 - 08:33 چین به طور رسمی اتهام دو کانادایی با جاسوسی, مقا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

چین به طور رسمی اتهام دو کانادایی با جاسوسی, مقامات روز جمعه اعلام کرد: بیش از 18 ماه پس از بازداشت آنها بودند در یک مرافعه بین پکن و اتاوا.

تبلیغات

این جفت ارز بازداشت شدند در مدت کوتاهی پس از Huawei اجرایی Meng Wanzhou دستگیر شد, در کانادا با ما حکم در آنچه که به طور گسترده ای اعتقاد بر این است که یک حرکت تلافی جویانه از چین است.

عالی مردم Procuratorate روز جمعه گفت از آن آغاز شده است دادستان سابق دیپلمات مایکل Kovrig و تاجر مایکل Spavor بودند که "مظنون به جاسوسی خارجی" و "ارائه اسرار دولتی".

این حرکت در می آید تنها چند هفته پس از یک کلید حاکم در Meng مورد که در آن یک کانادایی قاضی حکم داد که رسیدگی به استرداد او به ایالات متحده خواهد شد.

ایالات متحده می خواهد Meng از تحویل به دادگاه به اتهام مربوط به شرکت چینی سازنده تجهیزات اتهام نقض تحریمهای آمریکا علیه ایران است.

روابط دیپلماتیک بین کانادا و چین را ضربه پایین سنگ بیش از این عملیات مخرب تجارت بین این کشورها است.

چین سفارت در اتاوا را متهم کرد که ایالات متحده در تلاش "برای پایین آوردن Huawei".

چین نیز مسدود شده و میلیاردها دلار ارزش کانادا صادرات محصولات کشاورزی است.

بازداشت Kovrig و Spavor نه روز پس از Meng گرفته شده بازداشت شده اند به طور گسترده ای در تقبیح به عنوان قصاص.

در حالی که بزرگترین دختر Huawei بنیانگذار Ren Zhengfei خارج شده و به قید وثیقه و زندگی در یک عمارت در ونکوور دو کانادایی باقی می ماند در چین مات سیستم کیفری.

ماهانه کنسولی بازديد Kovrig و Spavor معلق شده بود پس از coronavirus شیوع آغاز شده در چین نخست وزیر کانادا جاستین ترودو گفت: در آوریل نگرانی بیش از خود را به خوبی بودن.

چین وزارت امور خارجه اصرار داشت که جفت هستند و در سلامت خوب است و خود را به مرکز بازداشت است "در یک منطقه است که به ویژه تحت تاثیر Covid-19".

مردم آشنا با این موضوع را به خبرگزاری فرانسه گفت دو را تحمل کرده اند ساعت بازجویی و در شش ماه اول بازداشت شدند و مجبور به خوابیدن با چراغ روشن.

چینی وکیل حقوق بشر Li Fangping به خبرگزاری فرانسه گفت این جفت ارز می تواند در انتظار محاکمه خود برگزار می شود در نهان با یک وکیل رسمی منصوب کرد.

'خودسرانه بازداشت'

ترودو اصرار بر خروج از آن به دادگاه برای تصمیم گیری Meng سرنوشت.

او اظهار تاسف در ممکن است که چین "به نظر نمی رسد به درک" معنای یک قوه قضائیه مستقل.

خود وزیر خارجه فرانسوا-Philippe شامپاین گفت: پس از این حکم می بیش از Meng که کانادا خواهد "همچنان به دنبال تعامل اصولی با چین به آدرس دوجانبه ما تفاوت".

شامپاین همچنین گفت اتاوا خواهد همچنان به فشار برای آزادی Kovrig و Spavor "که خودسرانه بازداشت شده اند بیش از 500 روز" و برای بخشش یک سوم کانادایی رابرت سچللنبرگ رو به اعدام است.

Meng مورد در حال حاضر در ادامه به مرحله دوم و در عین حال به برنامه ریزی زمانی که دفاع را به چالش قانونی بودن دستگیری او به دنبال بیشتر جلسات به احتمال زیاد در ماه سپتامبر.

هر گونه تجدید نظر بیشتر می تواند کشیدن آن را برای سال.

در مقابل دادگاه Kovrig و Spavor به احتمال زیاد اتفاق می افتد نسبتا به سرعت ،

لی گفت: "تحت شرایط عادی یک حکم را به مدت شش ماه."

رایان Mitchell, استاد حقوق در دانشگاه چینی هنگ کنگ گفت: دوره طولانی بازداشت شد "احتمالا در نظر گرفته شده برای کمک به اجبار یک 'داوطلبانه' اعتراف از یکی یا هر دو از این دو کانادایی".

"این محاکمات در نتیجه به احتمال زیاد به سرعت رسیدگی و حکم و حکم در حال حاضر تعیین می شود (کمونیست) حزب عدالت و نظارت بر مدیریت از موارد," او گفت:.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب