چین به دنبال 'جمعیتی نسل کشی علیه Uighurs منجر محقق می گوید

صادر شده در: 23/07/2020 - 21:31 در یک مصاحبه با فرانس 24 آدریان Zenz یک محقق پشت یک خنک کننده سری از آیات در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

در یک مصاحبه با فرانس 24 آدریان Zenz یک محقق پشت یک خنک کننده سری از آیات در مورد چین سیاست در برابر اویغوری اقلیت گفت که پکن به دنبال جمعیت "نسل کشی" از طریق استفاده از جرم عقیم سازی اجباری مبارزات.

تبلیغات

Zenz گفت که او تا به حال کشف اسناد از مقامات چینی نشان دهنده یک کاهش رشد جمعیت در غرب سین کیانگ منطقه و دقیق سفارشات داده شده به مقامات برای رسیدن به این هدف است. او ادعا کرد هدف این بود که "قومی رقت" با آوردن بیشتر قومی هان به منطقه در حالی که پایین آوردن نرخ تولد از Uighurs از طریق عقیم سازی اجباری.

Zenz اشاره کرد که تولد سرکوب یکی از پنج معیارهای مورد استفاده توسط سازمان ملل متحد به تعریف نسل کشی خود را يافته ها نشان داد که جمعیت "نسل کشی" در جریان است در سین کیانگ.

آمریکا مبتنی بر محقق خار کنار ادعاهای رسمی رسانه های چینی که او یک کاتولیک تندرو فتنه و ما هوش دارایی تاکید کرد که او تا به حال تبدیل شدن به "یک مشکل بسیار بزرگ برای پکن" دقیقا به این خاطر که او کشیده بودند گزارش خود را از مقام چینی داده است. او گفت که او نگران گزارش می دهد که چین ممکن است از او شکایت و اضافه کرد که او تا به حال دریافت نکرده و هر طور مستقیم تهدید کرد و گفت با این حال که او در مورد دیدار با محلی اف بی آی در این زمینه است.

Zenz گفت که او تا به حال با اشاره به آغاز تغییر در شرایط غربی در واکنش به این وضعیت در سین کیانگ مثلا با وزیر امور خارجه فرانسه در اوایل این هفته در محکومیت درمان Uighurs. اما او اظهار تاسف کرد که رهبران غربی شکست خورده بود شخصا به محکوم کردن نقض حقوق بشر گفت: آنها "اولویت بندی خود ما علاقه بیش از این وخیم حقوق بشر از دیگر مردم".

>> سازمان دیده بان خبرنگاران ما نشان می دهد: بازمانده چین اویغوری اردوگاه



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب