چین 'باز' به بین المللی تحقیقات مربوط به منبع Covid-19

صادر شده در: 24/05/2020 - 11:28ویرایش: 24/05/2020 - 11:28 چین است که "باز" به همکاری های بین المللی برای شنا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

چین است که "باز" به همکاری های بین المللی برای شناسایی منبع رمان coronavirus اما هر بررسی باید "رایگان از دخالت سیاسی" چین وزیر امور خارجه روز یکشنبه گفت.

تبلیغات

وانگ یی لعنتی آنچه که او به نام تلاش های سیاستمداران ایالات متحده به "ساخت شایعات" درباره پاتوژن ریشه و "stigmatise چین".

ایالات متحده و استرالیا نامیده می شود در هفته های اخیر برای رسیدگی به ریشه های این بیماری همه گیر.

هر دو رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر خارجه مایک Pompeo را متهم به چین از عدم شفافیت بیش از موضوع و بارها و بارها تحت فشار قرار دادند این نظریه که این ویروس به بیرون درز از یک چینی حداکثر امنیت آزمایشگاه.

اکثر دانشمندان معتقدند که این ویروس شروع به پریدن کرد از حیوانات به انسان احتمالا از یک بازار فروش حیوانات عجیب و غریب برای گوشت در مرکزی چین در شهر ووهان.

"چین به همکاری با جامعه علمی بین المللی به نگاه به منبع ویروس" وانگ گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه چین سالانه مجلس جلسه.

"در همان زمان ما معتقدیم که این حرفه ای باید منصفانه و سازنده," او اضافه شده است.

"عدالت به معنی فرایند رایگان از دخالت سیاسی و احترام به حاکمیت کشورها و مخالفت با هر فرض گناه."

سازمان بهداشت جهانی نیز نامیده می شود در پکن به دعوت آنها در بررسی منبع با چین پیشنهاد که "واکنش جهانی" به COVID-19 تنها باید ارزیابی زمانی که این بیماری همه گیر است.

که اعضا در روز سه شنبه قطعنامه ای در سازمان ملل متحد بدن برای اولین بار مجازی مجمع به بررسی بین المللی دست زدن به این بیماری همه گیر.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن