چین حاضر بین المللی پروب در Covid-19 منبع تا 'پیروزی نهایی' بیش از بیماری

صادر شده در: 06/05/2020 - 16:04ویرایش: 06/05/2020 - 16:04 چین نمی خواهد دعوت از کارشناسان بین المللی برای بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

چین نمی خواهد دعوت از کارشناسان بین المللی برای بررسی منبع Covid-19 تا پس از تامین امنیت "پیروزی نهایی" بیش از این ویروس پکن در سازمان ملل در ژنو گفت: با وجود نصب خواستار مستقل از حمله به چین را از دست داده و وقوع.

تبلیغات

چین اولویت اول این است که ضرب و شتم همه گیر -- و پس از آن مقابله با آنچه چن زو به نام "پوچ و مضحک" ما سیاسی coronavirus بحران وی افزود در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) می گوید که در انتظار دعوت از چین برای شرکت در آن تحقیقات به حیوانات ریشه این ویروس اولین گزارش در شهر ووهان در ماه دسامبر.

وحی آمد در میان یک رشد بین المللی واکنش در برابر چین "گرگ جنگجو" دیپلمات که راه اندازی کرده اند تهاجمی فشار علیه دولت خواستار تحقیقات مستقل به شیوع است که به کشته شدن بیش از 250 ، 000 نفر در سراسر جهان و سقوط اقتصاد به رکود اقتصادی جهانی است.

>> بیشتر بخوانید: دریدن نقاب از چین ماسک دیپلماسی'

روز چهارشنبه هنگامی که چن پرسیده شد که چه کسی می تواند انتظار دعوت به انجام یک کاوشگر چین در سازمان ملل در ژنو گفت: "اولویت برای زمان حال است به تمرکز بر روی مبارزه با این بیماری همه گیر تا زمانی که ما برنده پیروزی نهایی.

"این نیست که ما نسبت به هر نوع از تحقیقات سوالات و یا ارزیابی او گفت:" به عنوان آنها می تواند کمک به تلاش های بین المللی برای آماده شدن برای آینده سلامت عمومی در شرایط اضطراری.

"برای چه یا چگونه به دعوت برگزار خواهد شد ما نیاز به حق اولویت تنظیم در این لحظه و از سوی دیگر ما نیاز به فضای مناسب است."

ما تمرکز بر روی ووهان آزمایشگاه

چن گفت: جو شده soured توسط "سیاسی-انگیزه" اتهامات علیه چین "لکه, اهریمنی" دست زدن به آن از اولیه شیوع.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است به طور فزاینده ای حیاتی و گفت: هفته گذشته او را دیده بود شواهد ارتباط Covid-19 به حداکثر امنیت ویروس شناسی آزمایشگاه در ووهان و تهدید تعرفه های جدید تجارت.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo روز چهارشنبه تمدید انتقاد از پکن را از دست داده و وقوع.

"چین می تواند در امان جهان تبار به اقتصادی جهانی بحران. آنها تا به حال یک انتخاب اما به جای – جای - چین پوشش داده شده تا شیوع در ووهان" Pompeo به خبرنگاران گفت:.

"چین است که هنوز هم به دلیل خودداری از به اشتراک گذاری اطلاعات ما نیاز به نگه داشتن مردم امن" Pompeo اضافه شده است.

بیش از آخر هفته Pompeo نگهداری شده بود که "شواهد زیادی" نشان می دهد که جدید کروناویروس سرچشمه در ووهان آزمایشگاه.

چین روز چهارشنبه بار دیگر با آمریکا در Pompeo ادعا گفته او "ندارد" شواهد.

"من فکر می کنم این موضوع را باید به دست دانشمندان و متخصصان پزشکی و سیاستمداران نیست که به دروغ خود را سیاسی داخلی به پایان می رسد" گفت: وزارت امور خارجه سخنگوی Hua Chunying در به طور منظم نشست خبری در پکن.

تایوان می پرسد که برای حضور در جلسه

در نظر خود را در چهارشنبه چن تکرار بیانیه رسمی از پکن اشاره کرد که "برخی از سیاستمداران آمریکایی این طرز فکر مشکل ثابت است. آنها با اتخاذ یک رویکرد است که در برابر هر چیزی از چین است. ما نمی توانیم اجازه می دهد این نوع از سیاسی virus به گسترش آزادانه و بدون هر گونه مهار," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم کرد که از بودن بیش از حد نزدیک به چین و از داشتن نامناسب و پوشش داده شده تا از گسترش ویروس.

چن ارائه پشتیبانی کامل به آژانس سلامت سازمان ملل متحد و اصرار وجود نداشت سوال از مدیر کل آن Tedros Adhanom Ghebreyesus شده "تحت تاثیر چین".

او ادعا شده است رد شده توسط تایوان دموکراتیک کشور جزیره ای است که از مطالعه حذف شدند که با توجه به چین اعتراض پس از پکن در نظر تایوان یکی از آن استان.

تایوان در پاسخ اولیه به این ویروس در پایان سال گذشته قبل از این که از قرار معلوم بین المللی دستورات در شیوع از ووهان. تایپه شده است لابی برای حضور به عنوان ناظر مه 17 جلسه که با تصمیم سازمان بهداشت جهانی (بهداشت) اگر چه دولت و منابع دیپلماتیک می گویند چین مسدود خواهد شد حرکت می کند.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب