چین بیشترین تعداد جدید Covid-19 نفر در دو ماه

صادر شده در: 14/06/2020 - 07:38Modified: 14/06/2020 - 08:26 چین روز یکشنبه گزارش 57 جدید تایید Covid-19 موار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

چین روز یکشنبه گزارش 57 جدید تایید Covid-19 موارد برای 13 ژوئن به بالاترین سطح خود از مارس 13, تخت, ترس از موج دوم این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان محدودیت ها کاسته سراسر جهان است.

تبلیغات

ملی چین کمیسیون بهداشت در بیانیه ای گفت که 38 جدید تایید موارد به صورت محلی منتقل می شود با 36 از آنها در پکن. این بالاترین روزانه عفونت تعداد برای چینی ها سرمایه از مقامات شروع به انتشار اطلاعات.

پکن با ثبت یک جهش جدید در تایید موارد بالا از شش روز قبل از آن و پس از آن شروع به انجام جرم-تست در Xinfadi بازار این شهر در جنوب غربی Fengtai.

منطقه قرار گرفته و به خودی خود بر "زمان جنگ" جای پا و پایتخت ممنوع گردشگری و رویدادهای ورزشی روز شنبه جرقه ترس از موج جدیدی از Covid-19.

نوزده جدید تایید موارد به اصطلاح وارداتی موارد مربوط به مسافران از خارج از کشور با 17 نفر از آنها پس از رسیدن در گوانگ.

چین همچنین گزارش داد نه بدون علامت موارد یکی جدید مشکوک و مورد جدید مرگ و میر ناشی از Covid-19 ژوئن 13.

تعداد کل Covid-19 نفر در چین در حال حاضر در 83,132 در حالی که مرگ و میر بدون تغییر باقی مانده است در 4,634. چین به حساب نمی بدون علامت بیمارانی که مبتلا به این ویروس هستند اما نمایش داده نمی شود علائم به عنوان موارد تایید شده.

شیلی وزیر بهداشت استعفا داد

حداقل 429,000 نفر در سراسر جهان کشته شده اند از بیماری تنفسی تقریبا در نیمه راه از طریق یک سال است که در آن زندگی های بی شماری شده اند طرح میتوانست به عنوان همه گیر نابسامانی اقتصاد جهانی است.

تعداد موارد تایید شده دو برابر شده است به 7.7 میلیون نفر در کمی بیش از یک ماه و این بیماری در حال حاضر بیشتر به سرعت در حال گسترش در آمریکای لاتین که در آن تهدید بهداشت و درمان و سیستم های جرقه بحران سیاسی.

برزیل در حال حاضر در رتبه دوم بیشترین تعداد ویروس مرگ و میر پس از ایالات متحده فراتر بریتانیا تلفات و شیلی وزیر بهداشت استعفا داد و در روز شنبه در میان یک اضطراب عمومی در سراسر کشور درست است تعداد مرگ و میر.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن