چین و پاکستان به ما ضربه با "اقدامات متقابل" پس از سین کیانگ تحریم

صادر شده در: 10/07/2020 - 10:56 چین روز جمعه گفت آن را تحمیل tit-for-tat اقدامات ما موسسات و افرادی که "رفتا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

صادر شده در:

چین روز جمعه گفت آن را تحمیل tit-for-tat اقدامات ما موسسات و افرادی که "رفتار بد" در سین کیانگ-مسائل مربوط به پس از واشنگتن سیلی تحریم مقامات چینی بیش از یک سرکوب Uighurs و دیگر تورکان مسلمانان در منطقه است.

تبلیغات

چینی ها پاسخ آمد پس از ایالات متحده اعلام کرد ممنوعیت ویزا و انسداد دارایی در سه مقامات از جمله چن Quanquo چینی حزب کمونیست ارشد در سین کیانگ و معمار پکن تندرو در برابر سیاست های ناآرام اقلیت.

"ما اقدامات جدی دخالت چین در امور داخلی به طور جدی نقض هنجارهای اساسی روابط بین المللی و به طور جدی آسیب چین و آمریکا روابط" سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: در یک جلسه.

"در پاسخ به اقدامات اشتباه آمریکا و چین تصمیم گرفته است برای تحمیل اقدامات متقابل در برابر مربوطه ما موسسات و افرادی که رفتار بد در سین کیانگ-مسائل مرتبط با" ژائو گفت: بدون ارائه جزئیات بیشتر در مورد تحریم.

شاهدان و گروه های حقوق بشر می گویند که چین به گرد تا بیش از یک میلیون Uighurs و دیگر تورکان مسلمانان در سین کیانگ در گسترده شستشوی مغزی کمپین با هدف به زور همگنی اقلیت به کشور هان اکثریت.

چین شمارنده است که امکانات خوش خیم مراکز آموزش فنی و حرفه ای که در آن "دانش آموزان" یادگیری ماندارین و مهارت های شغلی در تلاش برای ریشه کن کردن افراط گرایی زیر موجی از خشونت مرگبار.

آمریکا تحریم های تحمیل شده بود تحت جهانی Magnitsky قانون که اجازه می دهد تا واشنگتن به هدف قرار دادن ناقضان حقوق بشر در سراسر جهان توسط انجماد هر ما دارایی و ممنوعیت مسافرتی ایالات متحده و منع آمریکایی را از انجام کسب و کار با آنها.

تحریم 'شوخی'

بسیار پیش بینی اقدام به دنبال ماه از انتقاد از چین بیش از دست زدن به آن از رمان شیوع کروناویروس و آن سفت گرفتن در هنگ کنگ.

یک مقام ارشد دولت آمریکا رسمی که در جریان خبرنگاران پس از تحریم ها اعلام شد توضیح چن به عنوان بلندپایهترین مقام چینی تا کنون تحریم توسط واشنگتن است.

این لیست سیاه است "no joke," او گفت:. "نه تنها از نظر نمادین و اعتباری را تحت تاثیر قرار, اما آن را باید معنای واقعی در توانایی فرد برای حرکت در سراسر جهان و انجام کسب و کار."

تحریم ها نیز اعمال شده در زو هیلون یک معاون سابق حزب وزیر امور خارجه و معاون فعلی دبیر منطقه ای مقننه سین کیانگ افراد کنگره; Wang Mingshan مدیر و حزب کمونیست از سین کیانگ عمومی اداره امنیت; و حزب سابق وزیر امور دفتر Huo Liujun.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت: واشنگتن همچنین محرومیت چن زو وانگ و خانواده آنها نیز از دیگر برنامه های ناشناخته چینی حزب کمونیست مقامات از سفر به ایالات متحده است.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب