چین هوستون بسته شدن کنسولگری مربوط به Covid-19 تحقیقات می گوید: ما رسمی

صادر شده در: 24/07/2020 - 17:59بروز رسانی: 24/07/2020 - 18:02 به ما دستور داده چین به تعطیل کنسولگری خود را

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

به ما دستور داده چین به تعطیل کنسولگری خود را در هوستون در پاسخ به چینی اقدام به سرقت آمریکایی علم و فناوری اسرار از جمله پژوهش در Covid-19 واکسن یک مقام وزارت خارجه روز جمعه گفت.

تبلیغات

در یک جلسه مطبوعاتی برای روزنامه نگاران رسمی مرتبط فعالیت در چین هوستون کنسولگری به پکن پیگیری تحقیقات به یک واکسن برای رمان coronavirus.

"می آید زمانی که شما می گویند به اندازه کافی به اندازه کافی است" گفت: رسمی که اصرار بر گمنامی.

وزارت امور خارجه ایران گفت: جاسوسی و دیگر بدگویی فعالیت توسط چین ماموریت های دیپلماتیک اتفاق می افتد و بیش از همه ایالات متحده – که در آن به هوستون کنسولگری یکی از بدترین.

پکن "فجیع و وحشیانه خود را رایگان و باز کردن دسترسی" به ما جامعه در حال اجرا عملیات به طور غیر قانونی جمع آوری آمریکایی مالکیت معنوی این مقام گفت.

"هوستون یک شرکت تظاهرات که ما جدی هستند," او اضافه شده است.

مستقیم تلافی چین روز جمعه دستور داد که ایالات متحده برای بستن کنسولگری خود را در شهر چنگدو به عنوان روابط بین این دو قدرت جهانی بیشتر رو به وخامت گذاشته.

چین هشدار داده بود آن را تلافی پس از آن بود به طور غیر منتظره با توجه 72 ساعت – تا جمعه – به تخلیه آن هوستون کنسولگری و خواست واشنگتن تجدید نظر کند.

"این حرکت آمریکا به طور جدی نقض قوانین بین المللی پایه هنجارهای روابط بین المللی و شرایط چین و آمریکا کنسولی کنوانسیون. آن را به شدت آزار چین-روابط ایالات متحده" چین وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت.

>> Pompeo تماس در سازمان ملل به "القاء" تغییر در "فرانکشتاین" چین

روابط بین دو کشور به شدت رو به وخامت گذاشته و بیش از مسائل اعم از بیماری همه گیر کوروناویروس به پکن تجارت و کسب و کار شیوه های آن ادعای ارضی در دریای چین جنوبی و سرکوب در هنگ کنگ.

روز سه شنبه به منظور بسته هوستون کنسولگری مشخص چشمگیر تنش پس از گل-slinging.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo ادعا کنسولگری شده بود "یک مرکز جاسوسی و سرقت مالکیت معنوی".

چین دارای چهار کنسولگری های دیگر در ایالات متحده در سن فرانسیسکو و لس آنجلس و شیکاگو و نیویورک و همچنین به عنوان یک سفارت در واشنگتن است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "ما جلسه روز چهارشنبه این بود "همیشه ممکن است" از دیگر ماموریت های چینی می تواند بسته بیش از حد.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب