پژوهشگر چینی است پناه در پکن سان فرانسیسکو کنسولگری آمریکا می گوید

صادر شده در: 23/07/2020 - 17:35 یک پژوهشگر چینی است پناه در پکن کنسولگری در سان فرانسیسکو و اف بی آی بازداشت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

یک پژوهشگر چینی است پناه در پکن کنسولگری در سان فرانسیسکو و اف بی آی بازداشت سه تن اتباع چینی برای تقلب ویزا آمریکا وزارت دادگستری گفت:, و اضافه کرد که هر چهار آوردند و اعضای نظامی چین نما به عنوان محققان.

تبلیغات

FBI به تازگی مصاحبه دارندگان ویزای اعتقاد به اعضای نظامی چینی در بیش از 25 شهر آمریکا بخش گفت.

Juan تنگ محقق که بخش معتقد است پناه گرفته در سان فرانسیسکو کنسولگری دروغ در مورد او وابستگی به چین مردم " ارتش آزادی بخش (PLA) در درخواست ویزا در ماه اکتبر گذشته به منظور کار در دانشگاه کالیفرنیا در دیویس و دروغ و دوباره در طول یک FBI مصاحبه ماه گذشته با توجه به وزارت دادگستری شکایت کیفری است که اتهامات او را با تقلب ویزا.

عوامل پیدا کردم عکس از تانگ در یک از PLA غیر نظامی کادر و اخبار را از چین که شناسایی او نظامی وابستگی.

زمانی که اف بی آی در مصاحبه تنگ او محروم داشتن در ارتش خدمت کرده است و یا دانستن اهمیت این نشان از او را.

عوامل یافت شواهد بیشتری از او نظامی وابستگی زمانی که آنها بعد از جستجو او را در خانه با توجه به بخش شکایت کیفری.

"اف بی آی ارزیابی که در برخی از نقطه پس از جستجو و مصاحبه از سلسله تانگ در ژوئن 20, 2020, تنگ رفت به کنسولگری در سان فرانسیسکو که در آن FBI ارزیابی او مانده است و" دادستان نوشت: در تاریخ 20 ژوئیه دادگاه پرونده که به دنبال بازداشت یکی دیگر از دانشمند چینی که وزارت دادگستری می گوید دروغ در مورد نظامی خود را در پس زمینه به ما.

ما سفارشات چینی کنسولگری در هوستون به

به شمار می آید به دلیل افزایش متحده-چین تنش است. در اوایل این هفته به ما دستور بستن چینی کنسولگری در هوستون و وزارت دادگستری به اتهام دو چینی هکرها با هدف قرار دادن شرکت های کار بر روی واکسن برای کوروناویروس.

در سه شنبه شب هوستون مقامات در پاسخ به گزارش از آتش سوزی در چینی کنسولگری. گفته است که مردم سوختن کاغذ در آنچه به نظر می رسد سطل زباله هوستون کرونیکل گزارش با استناد به پلیس.

"ایالات متحده نمی خواهد تحمل [چین] نقض حاکمیت ملی ما و ارعاب مردم ما فقط به عنوان ما قابل تحمل نیست (آن) ناعادلانه تجارت, شیوه های سرقت از مشاغل در آمریکا و دیگر فاحش رفتار" وزارت امور خارجه آمریکا سخنگوی مورگان Ortagus گفت.

'شکستن پل دوستی'

چین در روز پنج شنبه ناودان "مخرب تهمت" پشت بسته شدن کنسولگری منظور حفظ که مقامات آن هرگز عمل خارج از عادی دیپلماتیک قوانین.

چینی, سخنگوی وزارت خارجه وانگ Wenbin گفت: حرکت در برابر کنسولگری یکی از اولین چین باز در آمریکا پس از برقراری روابط دیپلماتیک در سال 1979 می رود در برابر هنجارهای اساسی روابط بین المللی.

"این است که شکستن پل دوستی بین چین و آمریکا مردم" وانگ به خبرنگاران گفت: در یک جلسه توجیهی روزانه.

او همچنین هشدار داد که "چین قطعا اقدامات لازم را برای حفاظت از آن حقوق مشروع و منافع" بدون ارائه جزئیات.

(FRANCE 24 با آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب