چندین مشکل کلیدی که باید در طراحی تلویزیون شهری LED بزرگ در نظر گرفته شود

چندین مشکل کلیدی که باید در طراحی تلویزیون شهری LED بزرگ در نظر گرفته شود   هنگام خرید نمایشگرهای بزرگ

توسط مدیر سایت در 3 تیر 1402

چندین مشکل کلیدی که باید در طراحی تلویزیون شهری LED بزرگ در نظر گرفته شود

 

هنگام خرید نمایشگرهای بزرگ ال ای دی، باید ابعاد، مشخصات، مصرف انرژی، محیط و سایر فاکتورهای صفحه نمایش بزرگ ال ای دی را در نظر گرفت. در اینجا نحوه انتخاب تلویزیون شهری LED آورده شده است.
برنامه ریزی مقیاس صفحه نمایش
هنگام برنامه ریزی اندازه صفحه نمایش، سه عنصر اصلی وجود دارد:
1. نمایش الزامات محتوا
2. شرایط فضای محیط
3. اندازه واحد یا اندازه پیکسل صفحه نمایش LED 
به طور کلی، حداکثر وضوح تلویزیون شهری 768 خط 1024 ستون است. تلویزیون شهری ویژه می توانند از این حد تجاوز کنند. روش رایج ترکیب دو صفحه است. مورد دیگر استفاده از تراشه های با سرعت فوق العاده بالا برای برنامه ریزی مدارها است، اما هزینه آن بالا است.
مقیاس قاب خارجی تلویزیون شهری ایندور را می توان با توجه به الزامات سفارشی کرد که به طور کلی باید با اندازه صفحه نمایش متناسب باشد.
در مورد تلویزیون شهری اوتدور، ابتدا باید مقیاس پیکسل تعیین شود. انتخاب مقیاس پیکسل نه تنها باید الزامات محتوای نمایش و عناصر فضای سایت ذکر شده در بالا را در نظر بگیرد، بلکه جهت نصب و فاصله دید را نیز در نظر بگیرد. اگر جهت نصب از فاصله دید اصلی دورتر باشد، اندازه پیکسل باید بزرگتر باشد. از آنجایی که اندازه پیکسل بزرگتر است، لوله های نورانی بیشتری در پیکسل وجود دارد، روشنایی بیشتر است، و فاصله دید مفید نیز دورتر است. با این حال، هر چه مقیاس پیکسل بزرگتر باشد، وضوح پیکسل در واحد سطح کمتر و محتوای کمتری نمایش داده می شود.
مصرف برق و درخواست برق
مصرف برق تلویزیون های شهری به دو دسته توان مصرفی یکنواخت و حداکثر توان مصرفی تقسیم می شود. مصرف برق یکنواخت که به عنوان مصرف برق عملیاتی نیز شناخته می شود، مصرف برق واقعی در زمان های معمولی است. حداکثر توان مصرفی به مصرف برق در شرایط قطب روشن یا روشن کامل اشاره دارد.
نکته: ترمینال اتصال زمین ورودی برق AC220V میکروکامپیوتر به پوسته میکروکامپیوتر متصل شده است.
سوالات در مورد تلویزیون شهری  LED در فضای باز ((outdoor
اولین سوالات صفحه نمایش خارجی به شرح زیر است:
تلویزیون شهری در فضای باز نصب می شود. اغلب در معرض آفتاب و باران قرار می گیرد و باد پوشش گرد و غبار را می وزاند. محیط کار ضعیف است. اگر تجهیزات الکترونیکی خیس یا به شدت مرطوب باشد، منجر به اتصال کوتاه یا حتی آتش سوزی، خرابی یا حتی آتش سوزی و از بین رفتن می شود. صفحه الکترونیکی ممکن است توسط الکتریسیته قوی و مغناطیس قوی ناشی از رعد و برق مورد حمله قرار گیرد.
دمای محیط به شدت تغییر می کند. هنگامی که صفحه الکترونیکی کار می کند، گرمای خاصی تولید می کند. اگر دمای محیط بیش از حد بالا باشد و اتلاف گرما ضعیف باشد، مدار مجتمع ممکن است به طور عادی کار نکند، یا حتی بسوزد، به طوری که سیستم نمایشگر نمی تواند به طور عادی کار کند.

روش تغییر متن در تلویزیون های شهری
 
در فرآیند استفاده از صفحه تلویزیون شهری  LED، من معتقدم بسیاری از افراد با چنین مشکلاتی مواجه شده اند. این نحوه تغییر محتوای تلویزیون شهری LED است. در زیر چندین راه ساده برای تغییر در اختیار شما قرار می دهد.

صفحه نمایش LED
راه های زیادی برای تغییر محتوا وجود دارد. دو راه ساده را با جزئیات در اختیار شما قرار می دهد. اولین مورد این است که فونت و پارامترها را از طریق خط داده تغییر دهید. ابتدا کامپیوتر را متصل کنید، یک فایل جدید ایجاد کنید، نرم افزار کنترل صفحه الکترونیکی LED را باز کنید و پارامترهای تلویزیون شهری  LED  را تنظیم کنید. این گزینه به طور کلی نیاز به وارد کردن رمز عبور دارد (بیشتر رمزهای عبور اولیه 168 / 888 هستند). در اینجا، قالب زمان به طور عمده تنظیم می شود. پس از انتخاب، به طور پیش فرض در گوشه سمت چپ بالا قرار می گیرد. می توانید بزرگنمایی را در تنظیم روشن کنید. سپس باید محتوا و قالب را اصلاح کرد. ویرایشگر گرافیکی Ledshow TW برای کمک به این امر مورد نیاز است. پس از تکمیل روی ارسال کلیک کنید. در نهایت، اسکن و ذخیره را فراموش نکنید.
مورد دوم این است که فونت و پارامترها را از طریق فلش دیسک USB تغییر دهید، روی USB Download در نرم افزار کامپیوتر کلیک کنید، proofreading را انتخاب کنید و پارامترهای تنظیم شده و تغییرات را در فلش دیسک USB ذخیره کنید. پس از ذخیره دیسک USB، داده ها را در رابط USB کارت کنترل قرار دهید. عملیات خاص به شرح زیر است.
1. مدل کارت کنترل را پیدا کنید
2. نرم افزار را باز کنید
3. پارامترها را تنظیم کنید
4. پیکربندی اسکن
5. تنظیمات را ذخیره کنید.
در نهایت، روی USB Download کلیک کنید تا محتوای تغییر یافته را مستقیماً با دیسک U در تلویزیون شهری LED برای جایگزینی کپی کنید. 
 


ای اس آی لایت

منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن