ختنه نفرت از مرد یهودی شکایت هاروارد, دانشجو, کاغذ راه خود را ضد ختنه بازی کوتاه بود

یک شرکت سابق دانشگاه هاروارد کارمند که در اجاره دانشگاه ساندرز تئاتر برای یک بازی در مورد آنچه به نظر او شر از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

یک شرکت سابق دانشگاه هاروارد کارمند که در اجاره دانشگاه ساندرز تئاتر برای یک بازی در مورد آنچه به نظر او شر از ختنه یهودی است که تحت پیگرد مدرسه و دانشگاه هاروارد زرشکی برای همه چیز از مدنی-حقوق نقض به تهمت و افترا و به دلیل راه هاروارد رسمی متوقف عملکرد.

در کت و شلوار خود را در زمینه دیروز در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون و سپس دانشگاه هاروارد آن کارگر اریک Clopper دانشگاه هاروارد می گوید می دانستم که چه بازی های خود را در مورد بود و آن را شامل برخی از برهنگی که آن را اجاره تئاتر به او برای $4,020 در سال 2018 است.

همچنین او می گوید در شکایت او خود را یک یهودی - و او را انکار می کند که excoriating یهودی مذهبی عمل مرد ختنه است که حتی به او اجازه می دهد که یکی از استدلال او این است که "از طریق تلاش های مداوم اختصاصی, اقلیت, این عمل تا به حال گسترش به همه از امریکا است."

Clopper یک مرد یهودی. او ضد ختنه; نه ضد یهودی. Clopper بسیاری از دوستان یهودی و یهودی متفقین بر ضد ختنه جلو. آیا Clopper یهودی بود یا نه, او هنوز هم حق دارند آزادانه به بیان نظرات انتقادی خود را از یهودیان مذهبی مراسم ختنه. به عنوان توسط اثبات ایستاده از صدها مترقی هاروارد مخاطبان و 97% "مانند" امتیاز بندی را آنلاین از هزاران بسیاری از یوتیوب بینندگان "ضد سامی" برچسب زرشکی دارای سرسختانه تلاش برای نام تجاری Clopper با نمی تواند درست باشد مگر اینکه اکثریت بزرگی از دانشگاه هاروارد جمعیت و یوتیوب بیننده پایه (به عنوان مثال قابل توجه حجم نمونه در بازخورد از هر دو این گروه ها) نیز "ضد یهودی."

شکایت خود مدعی مختلف اتهامات علیه هاروارد اساسا برای شکستن قرارداد خود را با او به اجاره تئاتر و می گوید: این مدرسه مخروبه زندگی خود را, چرا که او در مسیر مشترک یک فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد برنامه - در 10% طبیعی شهریه - اما که او خود را از دست داده و بنابراین شانس خود را در برنامه های تحصیلات تکمیلی در طول بازی.

Clopper سرمایه گذاری زندگی خود را پس انداز رفت و به بدهی و بینی کمک های خیریه از مخالفان ختنه برای ایجاد تبلیغ و انجام بازی. این بازی هزینه Clopper و اهدا کنندگان حدود $40,000. Clopper تکیه بر وعده های مقامات دانشگاه هاروارد و دانشگاه هاروارد آزادی بیان سیاست که حقوق آزادی بیان بودند و جامع است که آنها محترم خواهد بود زمانی که او تحویل داده و خود را ضد ختنه به عنوان یک فرد خصوصی به یک مایل مخاطبان بزرگسال. Clopper مدیر هموند حتی خواست Clopper به بهره برداری کامل از خود محافظت سخنرانی از جمله رقص و نمایش به صورت اسلاید آموزشی مربوط به خود ارضایی.

او اتهام علیه زرشکی است که آن را بدتر شده اظهارات آن می دانست که در اشتباه بودند او را در مورد بازی - همه طبق دستورات مقامات دانشگاه هاروارد. یک مثال او به نقل از: زرشکی مقاله با عنوان هاروارد, 'بررسی' کارمند, برهنه, ضد سامی بیهوده گویی در ساندرز تئاتر - که شامل یکی از Clopper این پوستر نشان او را برهنه و با اشاره به آلت تناسلی خود را پوشش داده شده توسط برخی از متن.

در واقع مس مدعی تنها چند دقیقه از عملکرد او درگیر بودن برهنه نهایی - پنج دقیقه که در طی آن او رقصید برهنه با یک دندان جنسیت عروسک به نام "بریتنی" - و به او اعلام کرد پیش از آن در شکایت او را یهودی و در نتیجه نمی تواند ضد یهودی.

مس به دنبال همه سود او می گوید هاروارد ساخته شده اند ممکن است با سرقت ویدئویی کپی از بازی کردن یک لپ تاپ, خسارت, هزینه وکیل را به طور کلی و به طور خاص اگر دانشگاه هاروارد و زرشکی "کوه یک دفاع که کاملا غیر واقعی, احمق, و نه پیشرفته در ایمان خوب است" و هر گونه مجازات یک قاضی ممکن است احساس کنید مناسب هستند.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن