شهروند شکایت روز: بازگشت از خیابان-جارو فروش بلیط یک خشم

توسط adamg در پنج شنبه, 07/24/2020 - 9:29am پس از اخبار را شکست که بوستون را دوباره شروع فروش بلیط در خی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

پس از اخبار را شکست که بوستون را دوباره شروع فروش بلیط در خیابان-جارو روز در اوت. 10, برخی نگران, North End و Back Bay ساکنان ظ 311 شکایت از قبیل:

چگونه خواهد شد و احتمالا این کار در شمال??? (North End):

به سختی وجود دارد به اندازه کافی پارکینگ خیابان به عنوان آن است که با, هوای آزاد, رستوران گرفتن/بسته شدن بسیاری از خیابان ها و ساخت و ساز در دیگران است. من به شما التماس به تجدید نظر در این. این کاملا ناعادلانه برای ساکنان این محله است. من درک رستوران کسب و کار مهم است اما اگر این است برای رفتن به ادامه شهر باید به پرداخت برای ساکنان به پارک در یک گاراژ برای کسانی که ساعت. با بسیاری هنوز هم از خانه کار این است که به غیر ممکن است.

که در آن ما پارک ؟ (Back Bay):

شما در حال درخواست از مردم برای کار از خانه و رفتن به جایی که آنها معمولا پارک اتومبیل خود را در خیابان جارو. چگونه انتظار دارید همه ساکنان فشار به اتومبیل های خود را بر روی یک طرف خیابان در طول یک روز کاری در حالی که اجتماعی فاصله و کار از خانه ؟ من زندگی می کنند در پشت خلیج و پارکینگ تنگ است به اندازه کافی آن را به عنوان است. آیا کسی فکر می کنم این طریق ؟ شاید ارائه ساکنان رایگان پارکینگ در گاراژ در خیابان جارو مانند شما در طول برف اضطراری?

هیچ میانه (شمال):

اگر تمیز کردن خیابان رزومه on Aug 10 در انتهای شمالی ساکنان جای خود را به پارک ندارند. یا جلوگیری از غذاخوری ها و رستوران ها و یا نمی تمیز کردن خیابان ها. وسط زمین ممکن نیست مگر اینکه این شهرستان می پردازد برای ساکنان به استفاده از پارکینگ. لطفا در نظر گرفتن افرادی که در محله زندگی می کنند.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب