درگیری در پاریس ممنوع جورج Floyd-الهام اعتراض

درگیری آغاز شد و میان پلیس و معترضان در پاریس روز سه شنبه پس از حدود 20 ، 000 نفر را به مبارزه طلبیده ممنوعیت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

درگیری آغاز شد و میان پلیس و معترضان در پاریس روز سه شنبه پس از حدود 20 ، 000 نفر را به مبارزه طلبیده ممنوعیت تجمع بیش 2016 مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس ، توسط ما تظاهرات علیه نژاد پرستی و مرگبار پلیس با خشونت.

تبلیغات

معترضان با استفاده از شعارهای آمریکا جنبش اعتراضی به فراخوان عدالت برای آدما Traoré که مرگ چهار سال پیش بوده است وحدت باعث علیه خشونت پلیس در فرانسه.

این تظاهرات که پس از انتشار دو متفاوت گزارش های پزشکی به علت Traoré مرگ شده بود ممنوع توسط پلیس با استناد به یک coronavirus ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر.

اعتراضات آغاز شده در اواخر بعد از ظهر در خارج از دادگاه در شمال پاریس قبل از پرتابه پرتاب شد و پلیس با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت.

"آنها ما را بکشند, آنها, آسیب, آمریکا, آنها به ما حمله آنها توهین به ما. در برخی از نقطه ما را به واکنش نشان می دهند" یک زن معترض گفت: فرانسه 24.

"این در جریان بوده است برای بیش از حد طولانی است. جورج فلوید فقط نوک کوه یخ... و این که یخ نیست ذوب اگر شما می دانید منظورم چیست," او اضافه شده است.

پراکنده درگیری آغاز شد و در نزدیکی شهر اصلی جاده حلقه با سنگ پرانی پلیس که در پاسخ به شلیک گلوله های لاستیکی.

برخی از معترضان سوخته, سطل, دوچرخه و اسکوتر به تنظیم شعله ور موانع در خیابان.

وزیر کشور کریستف Castaner در پاسخ گفت که "خشونت در هیچ جایی در یک دموکراسی".

"هیچ توجیه رفتار که در پاریس در این شب هنگامی که تظاهرات در خیابان های عمومی ممنوع به حفاظت از همه سلامت" او هنوز توییتی.

بسیاری از معترضان به خود جلب کرد با الهام از جنبش اعتراضی مواج در سراسر ایالات متحده بیش از پلیس به قتل هفته گذشته جورج فلوید, گزارشی مرد نگه داشتن شعارها به زبان انگلیسی جمله "Black Lives Matter" و "من نمی توانم نفس بکشم".

پیش از آن در روز Traoré را خواهر بزرگتر Assa خطاب به جمعیت بزرگ.

"امروز ما نه فقط صحبت کردن در مورد مبارزه از Traoré خانواده است. آن است که مبارزه برای هر کس. هنگامی که ما برای مبارزه با جورج فلوید ما مبارزه برای آدما Traoré," او گفت:.

"چه اتفاق می افتد در ایالات متحده است اکو از آنچه اتفاق می افتد در فرانسه است."

دیگر تظاهرات برگزار شد در سراسر فرانسه با 2500 مردم با حضور در راهپیمایی در شمال شهر لیل, 1,800 در مارسی و 1200 در لیون.

گزارش های پزشکی

این Traoré مورد شده است بحث برانگیز در فرانسه.

پس از یک اختلاف بیش از یک هویت بررسی Traoré 24 ساله دستگیر شد و در یک خانه که در آن او را مخفی می کردند پس از پیشرو پلیس در 15 دقیقه تعقیب و گریز در سال 2016.

یکی از سه بازداشت افسران گفته محققان که آنها دوخته Traoré را با خود همراه وزن بدن.

Traoré آگاهی را از دست داده در وسیله نقلیه خود را و درگذشت در نزدیکی یک ایستگاه پلیس. او هنوز هم دست به دستبند زمانی که امدادگران وارد شده است.

در جمعه, فرانسوی, کارشناسان پزشکی تبرئه سه افسر پلیس گفت که Traoré نمی میرند "موضعی خفقان" حاکم کردن افسران سنجاق او را به زمین به عنوان علت مرگ او.

در عوض کارشناسان Traoré درگذشت نارسایی قلبی احتمالا در آورده با شرایط بهداشتی اساسی در زمینه "استرس شدید" و اعمال فیزیکی و همچنین حضور تتراهیدروکانابینول -- ماده فعال شاهدانه -- در بدن خود است.

یافته های سوم رسمی گزارش برای روشن شدن افسران برکنار شده قبلی گزارش پزشکی راه اندازی شده توسط مرد جوان خانواده که گفت که او مرده بود از خفگی.

اما در یکشنبه جدید کاوشگر به سفارش Traoré خانواده گفت که مرگ او ناشی از دستگیری تکنیک مورد استفاده توسط افسران.

متناقض گزارش های پزشکی نیز منعکس مورد جورج فلوید که اولیه کالبد شکافی گفت: او از قبل موجود و مشکلات قلبی در حالی که کالبد شکافی مرتب توسط خانواده او در بر داشت او از خفگی از فشار پایدار.

فلوید رسمی کالبد شکافی و سپس تایید مرگ او در قتل مربوط به "گردن فشرده سازی".

"نه به خشونت و نه نژادپرستانه'

پاریس رئیس پلیس Didier Lallement که ممنوع, اعتراض اوایل روز سه شنبه در نامه ای به افسران پلیس در دفاع از خود انجام شده است.

او گفت که او sympathised با "درد" افسران باید احساس "در مواجهه با اتهام خشونت و نژادپرستی تکرار بی وقفه توسط شبکه های اجتماعی و برخی از فعالان گروه".

پاریس نیروی پلیس "است نه خشونت و نه نژادپرستانه: این عمل در چارچوب حق آزادی برای همه" او اصرار داشت در یک ایمیل به این شهر 27,500 مجریان قانون.

چند افسر نیز بررسی خشونت علیه اعضای عمومی در طولانی مدت زرد "جلیقه" ضد دولت تظاهرات و اخیر ضد اصلاحات در حقوق بازنشستگی اعتصاب.

نمرات از معترضان مجروح و توسط گلوله های لاستیکی و یا نارنجک برخی از از دست دادن یک چشم و یک دست.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب