کلیتون Kershaw شروع به باز شب برای داجرز در مقابل غول

کلیتون Kershaw خود را حق رای دادن-رکورد نهمین روز باز شروع برای لس آنجلس داجرز. مدیر دیو رابرتز تایید انت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

کلیتون Kershaw خود را حق رای دادن-رکورد نهمین روز باز شروع برای لس آنجلس داجرز.

مدیر دیو رابرتز تایید انتخاب خود را روز سه شنبه در یک کنفرانس ویدیویی تماس بگیرید. داجرز باز 60 بازی فصل 23 ژوئیه در خانه در برابر غول. Kershaw شد جدولبندیشده برای شروع روز افتتاحیه در برابر غول در مارس 26 قبل از فصل به تعویق افتاد, با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

32 ساله و چپ دست پرتاب چهار نوبت در داجرز دوم intrasquad بازی شنبه شب. او را زده جدید هم تیمی Mookie بتی در یک سوم به نام اعتصاب داوری سابق یک مدیر باب Geren تیم نیمکت مربی که مشغول به کار بود صفحه. Kershaw انداخت زمین باز یافته دیگر در اغل گاو یا حشم.

• به عنوان بیس بال نزدیک دو هفته شمارش معکوس برای شروع آن با تاخیر و فصل همه گیر همچنان به حفظ بیشتر بازیکنان از جمله Boston Red Sox باز بینی روز استارت Eduardo Rodriguez خاموش میشه.

رودریگز که رفت 19-6 با 3.81 دوران در سال 2019 و بوستون چشم انداز بابی Dalbec آزمایش مثبت برای ویروس.

همچنین Kansas City Royals اعلام کرد right-hander براد کلر و اولین baseman, Ryan O'Hearn تا به حال تست مثبت داد و این تیم اجازه به اعلام نتایج.

خطر عفونت شد به اندازه کافی برای سرخپوستان کلیولند به نگه داشتن outfielder Franmil ریس دور از اردوگاه. ریس گفته شد به ماندن در خانه پس از او دیده می شد در رسانه های اجتماعی حضور در یک تعطیلات آخر هفته بدون پوشیدن ماسک.

• در Anaheim Angels دو طرفه بازیکن Shohei Ohtani انداخت رقابتی رزین خاموش موند برای اولین بار در دو سال است.

در جای دیگر

WNBA صاحب برابر اجتماعی-عدالت برنامه

آتلانتا رویای مالک کلی Loeffler است و نه به نفع WNBA اجتماعی-عدالت برنامه و با ارسال نامه ای به کمیسر کتی Engelbert با اعتراض به لیگ ابتکارات به افتخار Black Lives Matter جنبش است.

Loeffler, که همچنین یک جمهوری خواه سناتور ایالات متحده در حال اجرا برای انتخابات مجدد در گرجستان خواسته لیگ کمیسر به برنامه های قراضه برای بازیکنان برای فصل گرم-تا کشباف با "Black Lives Matter" و "می گویند نام او" و به جای قرار دادن یک پرچم آمریکا بر روی تمام لباس و پوشاک.

NBA: Washington Wizards پیشرو گلزن Bradley Beal و بروکلین نتس گارد اسپنسر Dinwiddie نمی بخشی در راه اندازی مجدد از NBA فصل دو قابل توجهی غیبت در کنفرانس شرق حذفی مسابقه.

Beal است چون از حق روتاتور کاف صدمه; Dinwiddie اعلام کرد که او هنوز تست مثبت برای coronavirus و نمی خواهد شرکت کنند.

• دنور ناگتس ترویج Calvin غرفه به مدیر کل. غرفه 44 است در فصل سوم خود را با قطعات پس از استخدام به عنوان دستیار جنرال موتورز در سال 2017. او موفق Arturas Karnisovas که چپ دنور در ماه آوریل برای تبدیل شدن به شیکاگو بولز' top تصمیم ساز است.

• هوستون راکت امضا رایگان-عامل رو به جلو لوک Mbah یک Moute.

NFL: سرمربی سابق مایک Shanahan انتخاب شده است Denver Broncos' حلقه افتخار خواهد شد و پذیرفته در سال 2021.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن