تغییر آب و هوا را مقصر افزایش در هند مرگبار صاعقه

صادر شده در: 06/07/2020 - 17:34 حملات رعد و برق کشته شدن 147 نفر در فقط ده روز در شمال هند در ایالت بیهار مق

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

صادر شده در:

حملات رعد و برق کشته شدن 147 نفر در فقط ده روز در شمال هند در ایالت بیهار مقامات محلی روز جمعه گفت: یک موج بی سابقه ای در مرگ و میر ناشی از رعد و برق است که به متهم شده است که در تغییر آب و هوا.

تبلیغات

آخرین مرگ و میر را به تعداد کسانی که کشته شدن توسط رعد و برق در کشور به حدود 215 از اواخر ماه مارس در حال حاضر بیش از تعداد مرگ و میر برای کل سال گذشته است.

حملات رعد و برق رایج در هند در طول فصل موسمی اما این فصل در بیهار که به طور معمول اجرا می شود از ماه ژوئن تا ماه سپتامبر آغاز شده و مقامات هشدار داده اند از رعد و برق بیشتر به آمده است.

مرگبار روند متهم شده است در افزایش درجه حرارت ناشی از تغییر آب و هوا.

افزايش گرما و رطوبت بیش از حد باعث مقیاس بزرگ بی ثباتی در جو سوخت و پرکن-رعد و برق و رعد و برق و طوفان بیهار agrometeorologist Abdus ستار به خبرگزاری فرانسه گفت.

دهه گذشته بود و داغترین ثبت در هند با درجه حرارت به طور متوسط 0.36 درجه بالاتر از حد نرمال است. افزایش درجه حرارت مرتبط شده اند به طور فزاینده مکرر موج گرما و به دنبال آن به تعویق افتاد اما شدید تر بادهای موسمی است.

یک گزارش در سال گذشته از هند آب و هوا انعطاف پذیر با رعایت سیستم های شورای توسعه هشدار داد تغییر الگوهای آب و هوایی در حال ساخت مرگبار صاعقه "the new normal" در بسیاری از نقاط کشور است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن