آب و هوا در اعتراض مختل بازگشایی اورلی پاریس فرودگاه پس از سه ماه تعطیلی

صادر شده در: 26/06/2020 - 07:21Modified: 26/06/2020 - 07:21 پایتخت فرانسه را از اورلی فرودگاه بازگشایی در رو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

پایتخت فرانسه را از اورلی فرودگاه بازگشایی در روز جمعه پس از سه ماه بسته شدن ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس اما ترافیک نازک بود و همچنین به طور خلاصه مختل آب و هوا معترضان طوفان باند.

تبلیغات

یک هواپیما عمل کم هزینه حامل Transavia در زمان خاموش برای پرتغال اولین پرواز تجاری از شماره دو فرودگاه های پاریس و آمد به توقف در 31 مارس است.

دو firetrucks در دو طرف هواپیما شات کمان از آب بیش ثابت هواپیما در جشن با مسافران در داخل در حال انتظار برای تاکسی به سمت باند.

اما چند ساعت بعد انقراض شورش فعالان یورش برده و باند روشن عود و خود را متصل به دوچرخه با قفل در اطراف گردن خود را در اعتراض به نجات صنعت حمل و نقل هوایی است که دچار ضرر و زیان بزرگ با پایه از ترافیک هوایی در طول Covid-19 بیماری همه گیر.

بیست و نه نفر دستگیر شدند از جمله یک روزنامه نگار از محیط زیست وب سایت خبری Reporterre با توجه به انقراض شورش صدای جیر جیر.

قبل از بازداشت فعالان نورد آگهی ها گفت: "اجازه صرفه جویی در زندگی نه هواپیما" و "15 میلیارد دلار برای راهاندازی مجدد این فاجعه" در اشاره به دولت فرانسه €15 میلیارد دلار (در حدود $17bn) کمک مالی برای صنعت حمل و نقل هوایی.

'می گوید زیادی در مورد فرودگاه های امنیتی'

انقراض شورش انجام اقدام مشابه در فرودگاه هیترو لندن در ماه اکتبر سال گذشته است.

این گروه می خواهد دولت را به اتخاذ سیاست هایی که به کاهش تولید گازهای گلخانه ای مضر به یک شبکه از سطح صفر تا سال 2025.

"آن را نمادی به صورت یک هواپیما به صورت آنچه که ما را در معرض خطر" یکی از این گروه از فعالان سیاسی که به نام او به عنوان Franck و گفته از طریق تلفن.

فعالان هشدار داد فرودگاه امنیتی 20 دقیقه قبل از آنها هجوم به باند فرودگاه Franck گفت:, و اضافه کرد که او توسط این زمان آن را در زمان پلیس فرانسه به واکنش نشان می دهند.

"آن را می گوید زیادی در مورد فرودگاه امنیت, هر کسی می تواند وارد" Franck گفت.

"دولت در تلاش است برای انجام یک شیرین کاری تبلیغاتی توسط outlawing یک زن و شوهر از پروازهای داخلی, اما در همان زمان آن است که تامین مالی احیای صنعت حمل و نقل هوایی با میلیاردها دلار از پول است. در جایی که منطق ؟ " گفت: انقراض شورش در بیانیه ای.

تدریجی بازگشایی

برخی از 8000 مسافر شد و انتظار می رود روز جمعه به کمتر از 10 درصد از میانگین روزانه حدود 90000 قبل از ویروس بحران مبتنی هواپیما در سراسر جهان است.

افزایش ترافیک در ماه جولای بستگی دارد که آیا الجزایر و مراکش و تونس به بازگشایی مرزهای خود را. و در مورد اینکه آیا ویروس باقی مانده تحت کنترل است.

اورلی فرانسه پایتخت دومین hub پس از فرودگاه شارل دوگل (CDG) در شمال پاریس. شارل دوگل باز مانده در سراسر کشور Covid-19 مستند هر چند ترافیک سقوط تقریبا 98 درصد در ماه مارس.

بین المللی حمل و نقل هوایی گفت: در اوایل این ماه است که خطوط هوایی جهان شدند و یک دوره برای یک ترکیب خالص از دست دادن بیش از €74 میلیارد دلار ($84bn) این سال است.

به عنوان بخشی از جدید اقدامات ایمنی اورلی اپراتور Aéroports de Paris (ADP) نصب شده 137 پلکسی گلاس صفحه نمایش در شمارنده و 150 sanitiser ضسبنسرس همراه با بیش از 7000 پوستر و برچسب برای اطمینان اجتماعی فاصله.

کارکنان همچنین با استفاده از دوربین های حرارتی برای بررسی درجه حرارت از مسافران است. دیگران در لباس محافظ سفید لباس و ماسک اسپری ضد عفونی کننده بر روی سطوح از قبیل بررسی خودکار در صفحه نمایش.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب