سرد راحتی: فرانسه به ممنوعیت بخاری در هوای آزاد, کافه ها و رستوران ها

صادر شده در: 27/07/2020 - 17:37 فرانسه معروف, هوای آزاد, کافه فرهنگ ممکن است به یک ضربه زمانی که ممنوعیت بخا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

صادر شده در:

فرانسه معروف, هوای آزاد, کافه فرهنگ ممکن است به یک ضربه زمانی که ممنوعیت بخاری در فضای باز تراس اثر طول می کشد در اوایل سال آینده به عنوان بخشی از یک فشار به سمت یک اقتصاد سبزتر.

تبلیغات

فرانسه قصد دارد به ممنوعیت بخاری استفاده شده توسط رستوران ها و کافه ها در فضای باز تراس از اوایل سال 2021 به عنوان آن شتاب تغییر به یک اقتصاد کم کربن, محیط زیست, وزیر باربارا Pompili روز دوشنبه گفت:.

"چه چیزی در خطر است پایان دادن به محیط زیست نابجا شیوه های که منجر به کاملا غیر قابل توجیه مصرف انرژی," او گفت: در تلویزیون فرانسه.

دلیل این ممنوعیت بر یک بخش در حال حاضر ضربه coronavirus بحران دولت را خاموش نگه دارید در اجرای جدید اندازه گیری تا پایان زمستان به کسب و کار برای انطباق, او گفت:.

Pompili گفت: مسئولان نیز مشورت با رستوران در چگونگی اعمال این ممنوعیت.

رستوران شروع شد و بیشتر با تکیه بر گرم تراس زمانی که فرانسه آن توسعه یافته داخلی ممنوعیت سیگار به رستوران ها و کافه ها در سال 2008. اما این حرکت تاسف فعالان محیط زیست که برافراشته در برابر بی فایده استفاده از برق و یا گاز طبیعی است.

در حالی که تعداد انگشت شماری از شهرستانها در حال حاضر ممنوع گرم تراس پاریس شهردار Anne Hidalgo قبلا رد کرد و گفت کسب و کار ایستاده به از دست دادن بخش عظیمی از درآمد خود را.

فرانسه در میان کشورهای اروپایی به دنبال اطمینان حاصل شود که اقدامات محرک اقتصادی برای مقابله با بحران اقتصادی ناشی از رمان coronavirus همچنین درایو انتقال به پایین کربن اقتصاد است.

"مردم در حال حاضر درک کنند که ما در خطر است و اگر ما هیچ چیز را نمی, ما را یک بحران زیست محیطی پس از این بحران بهداشتی," پاکسازی جدید محیط زیست, وزیر Pompili گفت: روزانه فرانسوی لوموند روز دوشنبه.

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی متعهد €15 میلیارد دلار ($17.63 میلیارد دلار) در بودجه جدید برای سبز طرح در ماه ژوئن پس از سبز نامزدهای حزب مذکور را شکست حزب خود در شهرداری و انتخابات محلی است.

او همچنین وعده داد اقدامات از جمله توقف در ساختمان های جدید مناطق تجاری در حومه شهرستان برای کمک به محافظت از خرده فروشان.

اما پاکسازی شده است stung اتهامات که کسب و کار و فقیر خانواده ها اغلب تا پایان تحمل فشار از هزینه های خود را برای جاه طلبی های سبز.

یک شهروندان در شورای آب و هوا

پس از "زرد جلیقه" تظاهرات ضد دولتی را تهدید به از خط خارج ریاست جمهوری خود در سال گذشته پاکسازی اعلام کرد که ایجاد یک شهروندان کنوانسیون آب و هوا – که 150 نفر شامل به طور تصادفی برداشت اعضای عمومی که تن به تن به ده ها تن از طرح های پیشنهادی در ماه گذشته.

در میان دیگر اقدامات معرفی شده توسط فرمان در ماه های آینده هستند که صاحبان ساختمان را تشویق به بهبود عایق و ممنوع خواهد شد از نصب زغال سنگ و یا سوخت نفت کوره است.

محدودیت های جدید در توسعه نیز خواهد شد نورد از برای محدود کردن فرش از مناطق طبیعی هر چند دولت برگزار شد به در آشکار ممنوعیت جدید در مراکز خرید در خارج از شهرها خواستار اندازه گیری توسط بسیاری از فعالان سبز.

اما این اطلاعیه که پس از یک جلسه پاکسازی محیط زیست شورای دفاع در دوشنبه کردم ولرم پاسخ از محیط زیست شدند.

کلمنت senechal می از صلح سبز فرانسه گفته است که طرح "عقب راندن هر گونه تغییر واقعی تا 2023 پس از پایان پاکسازی مدت".

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب