بزرگداشت لغو برده داری در فرانسه: "این است که تاریخ ما"

صادر شده در: 10/05/2020 - 17:12Modified: 10/05/2020 - 17:13 مراسم بزرگداشت لغو برده داری در فرانسه برنامه ری

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

مراسم بزرگداشت لغو برده داری در فرانسه برنامه ریزی شده برای 10 مه برگزار خواهد شد با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس اما در گروه های کوچک و یا تقریبا. یک Facebook Live است که توسط سازمان بنیاد حافظه برده داری در همکاری با فرانسه 24.

تبلیغات

با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس, جشن روز ملی یاد برده تجارت برده داری و لغو آن برگزار شد هر سال در فرانسه در مارس 10, شده است مختل شود.

مراسم که ریاست آن را نخست وزیر Édouard فیلیپ بود روز یکشنبه برگزار می شود اما در یک مقیاس کوچک. "ما قرار نیست این بزرگداشت در برگزاری با وجود سلامت الزامات" نخست وزیر ژان مارک ارو در حال حاضر رئيس جمهور از بنیاد حافظه برده داری گفت: فرانسه 24.

ارو را پایه و اساس بود و با سرکشی به این اذکار این سال است. در ضمن منطقه ای prefects خواسته شد که توسط نخست وزیر به سازماندهی یادبود مراسم برای عموم در هر بخش در حالی که احترام به قوانین اجتماعی فاصله.

"وجود خواهد داشت متواضع ملی مراسم در پاریس با نخست وزیر بلکه در استان و خارج از کشور شهرداری با کمک انجمن ها" ارو گفت. "بسیاری از چیزهایی که می رویم به اتفاق می افتد در مارس 10, از جمله سازمان پخش زنده Facebook."

پخش زنده در همکاری با فرانسه 24 را با هم سیاستمداران و هنرمندان و مورخان برای بحث و گفتگو.

"این است که در مورد ایجاد بخش"

موضوع این سال را به بزرگداشت این است که " گم شده در صفحه.

"ما نمی دانیم که چگونه این موجود چارچوب تاسیس شد. ما می دانیم که برده داری و لغو, اما ما می دانیم که کمتر در مورد این واقعیت است که آن را در زمان سه انقلاب برای دستیابی به لغو" ارو گفت.

برای شهردار سابق شهر نانت توپی در تجارت برده به مناسبت فراهم می کند فرصت را به یاد جایی که برده داری را اشغال ما در تاریخ ملی. "این برگ اثری عمیق و زخم. آنها باید بازسازی شود. آن است که یک سوال از ایجاد بخش و نه از تنظیم خاطرات برابر یکدیگر" ارو تاکید کرد با اشاره به منتقدان و کسانی که شکایت بیش از توبه. "این است که تاریخ ما. و برای ما برای به اشتراک گذاری آن ما باید آن را شناخته شده است.

"هدف این است که به مردم احساس گناه اما برای ارائه کلید به درک و به یک راه زندگی با هم بر اساس عدالت و برابری و مبارزه با همه اشکال تبعیض و نژاد پرستی بلکه برادری" ارو گفت:, و اضافه کرد که آن را "معاصر مبارزه".

حدود 12 تا 18 میلیون برده از آفریقا به آمریکا در طول اقیانوس اطلس تجارت برده. تحت انگیزه از فیلسوفان روشنگری یک نقد از برده داری و تجارت برده شروع به ظهور در فرانسه در قرن 18. در 1748 کتاب "روح قوانین ", شارل مونتسکیو است طعنه آمیز در مورد "کسانی که خود را مسیحیان و کسانی که عمل برده داری". در سال 1788 در جامعه دوستان از سیاه پوستان ایجاد شده در پاریس و مبارزه برای لغو.

یک راه طولانی برای لغو

اعلامیه حقوق انسان و شهروند 1789 برده داری را لغو کرد اما هیچ تاثیری در غرب هند. این بود تا فوریه 1794 که جامعه از دوستان از سیاه پوستان موفق به برنده شدن لغو. ناپلئون بناپارت اما به سرعت دوباره برقرار برده داری و تجارت برده در سال 1802.

آن نبود تا 27 آوریل سال 1848 که با حکم دولت موقت جمهوری دوم قطعی لغو برده داری در تمام مستعمرات فرانسه. لغو برده داری بود و مندرج در قانون اساسی در تاریخ 4 نوامبر سال 1848.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن