'اجماع' که Notre-Dame spire باید بازسازی شود و در فرم اصلی

صادر شده در: 09/07/2020 - 10:31 فرانسه ورودی وزیر فرهنگ می گوید وجود یک "اجماع بزرگ" که منار مخروطی نوتردام

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

صادر شده در:

فرانسه ورودی وزیر فرهنگ می گوید وجود یک "اجماع بزرگ" که منار مخروطی نوتردام کلیسای جامع در پاریس باید بازسازی شود و به عنوان قبل از آن بود در سال گذشته آتش سوزی ویرانگر.

تبلیغات

Roselyne Bachelot گفته رادیو فرانسه روز پنج شنبه که "وجود یک اجماع بزرگ در افکار عمومی و در میان کسانی که تصمیم گیری" این موضوع برای spire به بازسازی شود.

نظرات او آمد ساعت قبل از یک کمیسیون که قرار است به قانون در خاردار سوال بود که با توجه به دیدار.

اما Bachelot گفت: تصمیم نهایی در دست رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی که قبلا صحبت در حمایت از اضافه کردن معاصر "لمس" به قرن 13 بنای تاریخی است.

پاکسازی قول داد برای بازسازی کلیسای نوتردام در کمتر از پنج سال پس از آتش سوزی بزرگ در 15 آوریل تا حد زیادی نابود 850 ساله کلیسای جامع گوتیک سقف و منار مخروطی.

این تعهد باعث نگرانی در میان معماران حفاظت و دانشگاهیان از سراسر جهان, که به نام برای احتیاط در بازگرداندن شدت آسیب دیده عمارت.

دو روز پس از آتش سوزی پس از آن نخست وزیر Édouard فیلیپ برانگیخت اعلام کرد که دولت خواهد نگه دارید و بین المللی معماری مسابقه طراحی مجدد منار در اصل طراحی شده توسط اوژن Viollet-le-Duc در سال 1859. فیلیپ ابراز علاقه "یک منار مخروطی اقتباس به تکنیک ها و چالش های عصر ما".

>> سنت در مقابل مدرنیته: بحث بر سر آینده Notre-Dame spire جرقه جنجال

از آن زمان به بعد برخی از معروف ترین در جهان معماران ارسال شده پروژه ها. آنها عبارتند از بریتانیا نورمن فاستر که به دنبال یک سقف شیشه ای و کریستال یک منار مخروطی و اسلواکی را Vizum آتلیه که جایگزین spire با یک پرتو نور با اشاره به سمت آسمان است.

اما با توجه به YouGov نظرسنجی 54 درصد از مردم فرانسه خواهد مانند کلیسای جامع گوتیک به بازسازی شود و به عنوان آن را قبل از مارس آتش با تنها 25 درصد امید بستن برای یک معماری "ابتکار".

بحث بر سر این بنای تاریخی را در آینده آب پز به یک شکاف در اواخر سال گذشته زمانی که ارتش فرانسه به طور کلی با سرکشی به بازسازی گفت: کلیسای جامع معمار به "بسته دهان خود را".

فیلیپ Villeneuve کلیسای جامع معمار از سال 2013 تا به حال تهدید به استعفا مگر اینکه Notre-Dame بازسازی شد راه آن بود.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن