Coronavirus خوشه ای در غرب فرانسه چاله نسل جوان در برابر مقامات موعظه احتیاط

همانطور که خورشید پایین می رفت خود را در مهمانی به جریان کامل ناخواسته مهمان: coronavirus. تبلیغات ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

همانطور که خورشید پایین می رفت خود را در مهمانی به جریان کامل ناخواسته مهمان: coronavirus.

تبلیغات

شیوع در میان 18 - تا 25-ساله در یک تفریحگاه ساحلی در ساحل بریتنی است متبلور ترس که ویروس شعله ور دوباره در فرانسه در بازگشت از تعطیلات پرتاب COVID-19 احتیاط به بادها در تابستان.

با 72 عفونت روز بیشتر در میان گروه سنی که — کشف در یک هفته خشمگین تماس با ردیابی های خوشه ای در قویبرن شبه جزیره به فکر به سرچشمه گرفته و با یک سوپر مارکت تابستان کارگر که partied با دیگران در یک nightspot.

آن است که تبدیل شدن به یک کتاب درسی مورد ویروس خوردگی نسل در برابر هر یک از دیگر.

دولت را بالا منطقه ای رسمی سابق سرباز و افسر اطلاعاتی در 50s نمی خرد سخنان خود در decrying به "بی مسئولیتی از افراد جوان که در حال گذراندن تعطیلات خود و یا زندگی در اینجا جمع در اعداد بزرگ برای جشن در شب, نادیده گرفتن خطر است."

رسمی پاتریس Faure بخشدار از بریتنی, Morbihan منطقه, شخصا, خدمت, دو ماه بسته شدن سفارش در قویبرن دیسکو ملک کافه. در میان nightspots که در آن در حال حاضر-افراد آلوده جمع آن skirted ملی coronavirus ممنوعیت nightclubbing با تبدیل خود را به اواخر شب آبیاری سوراخ مسدود کردن رقص خود را با جداول و نوار مدفوع.

"آنها گوش نمی'

صاحبان و گفت: منطقه ای روزنامه Ouest-France است که آنها خواست کاربران به ماسک می پوشند اما همچنین اشاره کرد: "آنها جوان در تعطیلات تابستان و یا انجام مشاغل و آنها می خواهم به نوشیدن. آنها گوش نکرد."

اگر چه مقامات اصرار دارند شیوع بیماری تحت کنترل شبه جزیره استفاده می شود که یک ماهی ساردین-ماهیگیری hub تبدیل به یک flashpoint برای ترس است که فرانسه در حال رفتن به عقب در این بیماری همه گیر است که آلوده بیش از 185,000 و کشته شدن حداقل 30,200 در کشور است. عفونت نرخ خزنده و مقامات هشدار می دهند که مردم در حال نادیده گرفتن درخواست برای استفاده از حس مشترک به عنوان شادی میلیون ها نفر در این کشور در ژوئیه-اوت ،

در پاریس, پرستار, Damien وایلانت-Foulquier نگرانی که موج دوم از عفونت را از خط خارج شدن برنامه ای است که او و همسرش نیز یک پرستار ساخته شده اند برای پیوستن به خروج در اواسط ماه اوت است. او که در بيمارستان موفق به خالی آن بخش ICU پس از هوازدگی اولیه موج در حال حاضر شاهد جدید COVID-19 بيمار و درخواست کارآموز پرستاران اگر آنها در اطراف بعد از آن در تابستان به کار کرد.

"در بیمارستان ما حس ورود موج دوم" او گفت:. "من افسرده چون برداشت من این است که مردم نمی بینم خطر و فراموش کرده اند که چرا ما قفل شده بودند-را در خانه."

دوچرخه سواری به تازگی از طریق پایتخت فرانسه "من دیدم که میله در بلوار تبدیل شده بود به nightspots کامل در داخل و خارج از, همه هیچ, ماسک, هیچ چیز مطلقا هیچ احترام اجتماعی فاصله," وایلانت-Foulquier گفت.

"جوان متهم هستند بسیاری از مسئول بودن اما نه فقط جوان," او گفت:.

رومن Arnal 20 ساله دانش آموز است که در میان کسانی که اجازه مو خود را — و گارد خود را پایین در قویبرن. او تعطیلات وجود دارد هر سال hooking با تعطیلات یار که او برای اولین بار ملاقات در رفت و آمد مکرر سه تابستان پیش.

'بدون ماسک در, بدیهی است'

"هنگامی که ما در گروه های کوچک تر با دوستان ما واقعا نمی, توجه, حتی اگر آن را مردم ما فقط ملاقات کرد. ما دعوت هر یک از دیگر بیش, با, بدون ماسک در, بدیهی است," او گفت:.

نگران عفونت سنبله Arnal می گوید: او رفته موقت تست ایستگاه های راه اندازی در قویبرن برای جلوگیری از شیوع کرده اند خنثی صف های طولانی. مقامات خواست که هر کس تست به خصوص ملک را partygoers. این یک ماموت وظیفه در شبه جزیره که در آن جمعیت متورم از 5000 تا 60,000 در تابستان.

قویبرن ساخته شده ماسک-پوشیدن اجباری در برخی از شلوغ ترین خیابان های, پیوستن به تعطیلات دیگر شهرهای رفتن بیشتر از این نیاز ملی به صورت ماسک در همه فضاهای عمومی. و آن را سیلی زد شب حکومت در سواحل و پارک های عمومی نگران است که افراد جوان و بدون علائم می تواند گسترش coronavirus به کمتر-سالم.

"من امیدوارم که یا حداقل من تصور می کنم که آنها هیچ تمایلی به گسترش این ویروس به پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ خود را از همسایگان و عمه ها و خاله گفت:" Faure بخشدار. "این بسیار نا مناسب به حزب امروز در 2019."

راهنمای ماهیگیری Alexandre Lesage, 39, می گوید او احساس می کند برای نسل او را می بیند در تلاش برای لذت بردن از خود را در همان نقاط و سواحل که در آن او خود را صرف جوانان از آینده نامشخص در حال حاضر رو به افراد جوان در مقابله با بازار کار در coronavirus آشفتگی.

"آنها در حال درمان مانند آفت-حامل های, به عنوان اگر آنها کاملا غیر مسئولانه که در واقع آنها فقط در قلب جوان" او گفت:. "من نمی خواهم به در کفش خود را."

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب