Coronavirus به پایان می رسد جامایکا پلاین نهاد Bella Luna

Bella Luna رستوران و Milkyway سالن که جان سالم به در ضربه حرکت از هاید مربع به آبجوسازی پیچیده نمی تواند ضرب و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

Bella Luna رستوران و Milkyway سالن که جان سالم به در ضربه حرکت از هاید مربع به آبجوسازی پیچیده نمی تواند ضرب و شتم Covid-19: آن امروز اعلام کرد آن را خاموش برای خوب به دلیل ماهیت کسب و کار خود را - یک گردهمایی اجتماعی محل - در حال حاضر قابل دفاع با توجه به Covid-19 نگرانی.

ماموریت کسب و کار ما این است که برای جمع آوری مردم با هم در گروه به پرورش اجتماعی نزدیکی - مخالف اجتماعی فاصله. جمع آوری در گروه های است که نمی تواند فعالیت امن تا زمانی که به طور گسترده ای در دسترس واکسن و یا درمان. ما راحت قرار دادن اعضای تیم ما و مهمانان در خطر ابتلا به این ویروس در حالی که کار و ناهار خوری در فضای ما. همچنین بهداشت عمومی خطرات Covid-19 وجود خواهد داشت بیش از یک سال و بدون اینکه قادر به کار در ظرفیت کامل کسب و کار ما است نه از نظر مالی پایدار است.

رستوران و سالن شد JP جلسه نقطه بیش از آن نزدیک به 28 سال سابقه و ادامه داد: حتی آن را به عنوان تا به حال به تعطیل آن candlepin خطوط و بلند کردن و حرکت چند بلوک دور در سال 2008 پس از یک اجاره اختلاف با آن هاید مربع صاحبخانه.

با تشکر از شما برای ساخت Bella Luna & کهکشان راه شیری خانه دوم خود را برای تبدیل شدن به دوستان با ما و تیم ما برای جشن زندگی با ارزش ترین لحظات با ما. از آن شده است افتخار ما خدمت به همه شما.

ما مفتخریم پس از ایجاد یک پر جنب و جوش و فضای امن برای همه, در تاسیس ارزش سخاوت فراگیر, خلاقیت و احترام. ما مفتخریم که اعضای تیم در گذشته و حال که کار فوق العاده ای با فداکاری و تعهد به انجام ما با نام تجاری خاص از مهمان نوازی با یک هدف. ما مفتخریم که فوق العاده ترویج همکاران و تعداد بی شماری از نوازندگان با استعداد که با بیان خود را از طریق موسیقی و رقص و هنر دکلمه, اپرا, صنایع دستی, کمدی, داستان گفتن, و مد, و به همه کسانی که به شهادت و جشن می گیرند که استعداد. با تشکر از همه شما برای داشتن سرگرم کننده و ایجاد جامعه ما در فضا است. ما مفتخریم پس از استفاده از کسب و کار ما برای حمایت از بسیاری از چشم سازمان های غیر انتفاعی و افراد در حال کار برای ساخت یک بهتر بوستون; با تشکر از شما برای دادن به ما این فرصت را برای کمک به.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن