Coronavirus نگرانی منجر شود سه MLB بازیکنان به تصمیم به جست و خیز فصل

سابق غول پارچ مایک Leake اسقف o'dowd-اوکلند آلوم جو راس و دو بار All-Star Ryan زیمرمن روز دوشنبه اعلام کرد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

سابق غول پارچ مایک Leake اسقف o'dowd-اوکلند آلوم جو راس و دو بار All-Star Ryan زیمرمن روز دوشنبه اعلام کرد که آنها را به نشستن 60-بازی لیگ اصلی بیس بال فصل برای ایمنی خود و خانواده خود را.

Leake, 32, نامزد برای یک چرخش نقطه با دایاموند که به دست آورد و او را از دریانوردان در پس از 2019 مهلت تجارت. تصمیم خود آمد در یک روز که مدیر کل مایک Hazen گفت: این دو بازیکن در آریزونا 60-مرد فهرستی از آزمایش مثبت برای coronavirus آیا به عنوان یک بازیکن دیگر در آریزونا.

"در طول این جهانی همه گیر مایک و خانواده اش تا به حال بحث های بسیاری در مورد بازی این فصل" Leake عامل دنی Horwits در بیانیه ای گفت:. "آنها در زمان بی شماری از عوامل را در نظر میگیرد که بسیاری از آنها شخصی به او و خانواده اش. پس از کامل نظر او انتخاب کرده است برای انصراف از بازی در سال 2020 است. این بود که تصمیم گیری آسان برای مایک. او بخواهد بهترین باشید و سلامت خود را برای Diamondback هم تیمی های این فصل و او به دنبال به جلو به 2021."

MLB است که اجازه می دهد بازیکن با موجود شرایط پزشکی و یا سیستم ایمنی بدن به انتخاب کردن از 2020 فصل و دریافت خود را کامل نرم افزار تاریخ پرداخت و MLB خدمات اما Hazen نمی گویند که آیا Leake می افتد که تحت دسته. Leake شد و با توجه $5,555,556 به عنوان سرشکن سهم خود را مبلغ 15 میلیون دلار حقوق و دستمزد.

راس یک پارچ و زیمرمن یک infielder هر دو بازی برای اتباع واشنگتن. زیمرمن با توجه $740,741 و راس $555,556 به عنوان سرشکن بخشی از حقوق خود را.

"ما 100% حمایت از تصمیم خود برای بازی در این سال" اتباع مدیر کل Mike Rizzo گفت. "ما دست خود را با حضور در محل باشگاه و کمک به آنها در این زمینه است."

راس 27, یک نامزد برای اتباع چرخش است. پس از تحت تامی جان تحت عمل جراحی آرنج راست در سال 2017 او 4-4 با 5.48 عصر در 27 بازی از جمله نه شروع می شود در فصل گذشته.

زیمرمن, 35, گفت: تصمیم گیری است که یک سیگنال که او گذاشت.

"من یک 3-هفته-کودک" زیمرمن گفت. "مادر من است اسکلروز متعدد و فوق العاده پر خطر; اگر من تا پایان بازی من تقریبا می توانید بیرون انداختن این ایده از دیدن او تا هفته پس از فصل است. وجود دارد بسیاری از عوامل است که من و دیگران را در نظر بگیرید. من فکر نمی کنم وجود دارد یک پاسخ درست یا غلط; این همه انتخاب فردی."

• دوقلوها اعلام کرد که اغل گاو یا حشم مربی باب مک کلور و لیگ برتر مربی لایحه Evers نخواهد بود در محل باشگاه وانجمن در شروع این فصل به دلیل نگرانی های بهداشتی. هر دو مربیان در 60 و خواهد ماند با این سازمان برای کمک در تغییر نقش.

دوقلوها مدیر Rocco Baldelli گفت: هر دو مربیان نا امید شدند.

"من فکر می کنم همه ما می دانیم که ما در حال ساخت تصمیم درست اما این بدان معنا نیست که این احساس خوب" Baldelli گفت. "این بسیار چالش برانگیز برای حتی فکر کردن در مورد این چیزها و این مکالمات."

تغییرات قوانین: MLB ساخته شده رسمی چندین تغییر حکومت برای این فصل از جمله یکی که اجازه می دهد تا برای استفاده از DH در تمام بازی های دیگر که نیاز به کوزه به هر صورت حداقل سه مورد و یا دریافت آخرین از یک زمین باز یافته و یکی است که باید هر نیم باز یافته از 10 روز شروع با یک دونده در پایه دوم.

بازیکن حرکت می کند: این متس امضا سه سابق Giants: مسکن شکارچی Strickland outfielder Melky Cabrera و infielder گوردون بکهام. Strickland منتشر شده توسط واشنگتن در ماه مارس است. بکهام تا به حال شده است با پادرس در بهار آموزش در حالی که Cabrera شد بدون تیم در این بهار. ... Marlins امضا مسکن نیک وینسنت که منتشر شد توسط غول در روز جمعه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب