Coronavirus مجبور لغو دختر مدرسه سفر به اسپانیا در حال حاضر مادر او می خواهد پول خود را به عقب

یک اندوور است تحت پیگرد وزارت آموزش و تورهای از کمبریج برای $4,180 او می گوید: او پرداخت می شود و برای او دختر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

یک اندوور است تحت پیگرد وزارت آموزش و تورهای از کمبریج برای $4,180 او می گوید: او پرداخت می شود و برای او دختر مدرسه سفر به اسپانیا است که برنامه ریزی شده برای ماه آوریل است.

در یک دست کت و شلوار واصل دیروز در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون امی Corrigan نیز به دنبال بازگشت $165 او پرداخت می شود برای سفر بیمه است که یک بند گفت: این امر او را بازپرداخت اگر این سفر لغو شد با توجه به "قرنطینه." Corrigan نیز به دنبال تبدیل شدن به سرب شاکی در یک کلاس اقدام علیه این شرکت است.

در شکایت Corrigan وکیل می نویسد که EF ارائه شده به بازپرداخت تمام اما 1000 دلار پرداخت اما آن را رد کرده است و به دست بیش از حتی که. EF کت و شلوار مدعی گفت: بیمه تنها تحت پوشش "قرنطینه" برای کسی که در واقع بیمار و بنابراین گفته شده توسط یک دکتر آنها را به پناهگاه در محل. شکایت اساسا retorts: به طور جدی در حال حاضر ؟ این اشاره می کند که هر دو کشور اسپانیا و ماساچوست در زمان اقدامات قوی برای مبارزه با گسترش Covid-19 از جمله گفتن مردم به ماندن در خانه (اجباری در اسپانیا; مشاوره در ماساچوست) و سفارش مدارس و بسیاری از کسب و کار بسته است.

وبستر جدید قرن 20 تعریف شده به عنوان "هر گونه انزوا و یا محدودیت در سفر تحمیل شده به نگه داشتن بیماری های مسری حشرات و آفات, و غیره. از گسترش است."

Black's Law Dictionary, تعریف شده به عنوان "نگهداری از افراد که مظنون به داشتن شده است در معرض یک بیماری عفونی از یک جامعه و یا به محدود آنها با توجه به محل آن و برای جلوگیری از مقاربت بین آنها و مردم به طور کلی از جامعه است."

کت و شلوار می پرسد یک قاضی به منظور EF هرگز چیزی شبیه به این انجام دوباره و بازپرداخت همه تحت تاثیر لغو تورهای به علاوه خسارت و هزینه های وکیل.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن