Coronavirus واکسن قرار داده به آزمون نهایی در ما در هزاران نفر از داوطلبان

صادر شده در: 27/07/2020 - 13:54 بزرگترین COVID-19 واکسن مطالعه کردم و در جریان روز دوشنبه برای اولین بار از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

صادر شده در:

بزرگترین COVID-19 واکسن مطالعه کردم و در جریان روز دوشنبه برای اولین بار از 30,000 برنامه ریزی داوطلبان کمک به تست عکس های ایجاد شده توسط دولت ایالات متحده آمریکا یکی از چندین نامزد نهایی کشش جهانی واکسن مسابقه.

تبلیغات

هنوز هم وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد که این واکسن آزمایشی توسعه یافته توسط موسسه ملی بهداشت و مدرن, Inc., واقعا محافظت می کند.

مورد نیاز مدرک: داوطلبان نمی خواهد می دانم که اگر آنها در حال گرفتن شات واقعی یا ساختگی نسخه. پس از دو دوز دانشمندان را از نزدیک پیگیری که تجارب عفونت بیشتر به عنوان آنها در مورد روال زندگی روزانه خود را به خصوص در مناطقی که این ویروس هنوز هم در حال گسترش بدون کنترل.

"متاسفانه برای ایالات متحده آمریکا, ما باید مقدار زیادی از عفونت در حال حاضر" که برای دریافت پاسخ NIH را Dr. Anthony Fauci به تازگی گفته آسوشیتد پرس.

ابزار آنلاین نشان می دهد دولت از 218 واکسن در توسعه

چندین واکسن ساخته شده توسط چین و بریتانیا دانشگاه آکسفورد در اوایل این ماه شروع کوچکتر نهایی مرحله آزمون در برزیل و دیگر سخت-آمار کشور است.

اما ایالات متحده نیاز خود را از آزمون از هر واکسن که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد در کشور است و مجموعه ای از یک نوار بالا: هر ماه از طریق سقوط دولت بودجه COVID-19 پیشگیری از شبکه را رول از یک مطالعه جدید از پیشرو نامزد—هر یک با 30,000 تازه استخدام داوطلبان.

عظیم مطالعات نیست فقط برای تست اگر عکس کار آنها نیاز به بررسی هر یک بالقوه واکسن ایمنی. و زیر همین مطالعه قوانین شما اجازه دانشمندان در نهایت مقایسه همه عکس.

بعدی در ماه آگوست نهایی مطالعه آکسفورد شات آغاز می شود, به دنبال برنامه ای برای تست یک نامزد از جانسون و جانسون در ماه سپتامبر و Novavax در ماه اکتبر—اگر همه می رود با توجه به برنامه. Pfizer Inc. برنامه های خود را 30,000 شخص مطالعه در این تابستان.

که خیره کننده تعداد زیادی از مردم نیاز به رول تا آستین خود را برای علم است. اما در هفته های اخیر بیش از 150 ، 000 آمریکایی ها پر آنلاین رجیستری سیگنالینگ بهره گفت: دکتر لری کوری یک virologist با فرد هاچینسون سرطان موسسه تحقیقات در سیاتل که کمک می کند تا نظارت بر سایت های مطالعه.

"این آزمایشات نیاز به multigenerational آنها نیاز به قومی که نیاز به منعکس کننده تنوع جمعیت ایالات متحده" کوری گفت: واکسن جلسه هفته گذشته است. او تاکید کرد که این به ویژه مهم است برای اطمینان به اندازه کافی سیاه و اسپانیایی از شرکت کنندگان به عنوان کسانی که در جمعیت های سخت-آمار COVID-19.

این به طور معمول طول می کشد سال برای ایجاد یک واکسن جدید از ابتدا اما دانشمندان در حال تنظیم سرعت سوابق این زمان در اطراف موجب شده توسط دانش است که واکسیناسیون در جهان است بهترین امید در برابر این بیماری همه گیر. Coronavirus نبود حتی شناخته شده وجود داشته باشد قبل از اواخر ماه دسامبر و واکسن سازان بر خاست به عمل Jan. 10 هنگامی که چین به اشتراک گذاشته شده این ویروس ژنتیکی توالی.

فقط 65 روز بعد از آن در ماه مارس, NIH-ساخته شده واکسن مورد آزمایش قرار گرفت در مردم است. اولین دریافت کننده تشویق دیگران به داوطلب در حال حاضر.

"همه ما احساس درماندگی در حال حاضر. وجود دارد بسیار کمی است که ما می توانید انجام دهید برای مبارزه با این ویروس. و قادر به شرکت در این دادگاه به من داده حس که من انجام کاری" جنیفر Haller سیاتل گفت: AP. "آماده شود برای بسیاری از سوالات را از دوستان و خانواده خود را در مورد چگونه از آن می گذرد و بسیاری از تشکر شما را."

که اولین مرحله مطالعه است که شامل Haller و 44 نفر دیگر نشان داد عکس revved داوطلبان' سیستم ایمنی در راه های دانشمندان انتظار خواهد بود حفاظتی با برخی از اثرات جانبی جزئی مانند مختصری تب و لرز و درد در محل تزریق. آزمایش اولیه از دیگر نامزدهای تا به حال به طور مشابه نتایج دلگرم کننده است.

اگر همه چیز راست می رود با نهایی مطالعات آن را هنوز هم خواهد شد به ماه برای اولین اطلاعات به قطره ای از مدرن تست به دنبال آکسفورد یکی.

دولتها در سراسر جهان در حال تلاش برای ذخیره میلیون دوز از این نامزدهای بنابراین اگر و هنگامی که تنظیم کننده تایید یک یا چند واکسن, واکسن می تواند شروع شد. اما برای اولین بار در دسترس دوز خواهد بود جیره بندی احتمالا متعلق به مردم در کمترین خطر از ویروس.

"ما در حال, خوش بینانه, با احتیاط خوش بینانه" است که این واکسن به کار خواهد کرد و این که "نسبت به پایان سال" وجود خواهد داشت و اطلاعات آن را اثبات کند دکتر استفان Hoge رئیس ماساچوست بر اساس مدرن گفت: یک خانه فرعی در هفته گذشته.

تا آن زمان, Haller های داوطلب واکسن در ماه مارس می پوشد یک ماسک در طول می کشد و همان فاصله احتیاطی توصیه شده برای همه—در حالی که امیدوار است که یکی از عکس های در خط لوله تابه.

"من نمی دانم چه شانس هستند که این دقیق حق واکسن. اما خدا را شکر که وجود دارد بسیاری از دیگران وجود دارد مبارزه با این در حال حاضر," او گفت:.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب