فساد محاکمه لامینه Diack رئیس سابق بین المللی دو و میدانی بدن آغاز می شود در پاریس

صادر شده در: 08/06/2020 - 11:29Modified: 08/06/2020 - 11:29 لامینه Diack رئیس سابق جهان دو و میدانی' حاکم بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

لامینه Diack رئیس سابق جهان دو و میدانی' حاکم بر بدن وارد دادگاه در پاریس در روز دوشنبه برای محاکمه به اتهام فساد مالی و پول شویی و نقض اعتماد مربوط به یک رسوایی دوپینگ.

تبلیغات

دادستان ها ادعا می کنند او تهدیدی €3.45 میلیون دلار ($3.9 میلیون نفر) از ورزشکاران مشکوک به دوپینگ به سرپوش گذاشتن بر اتهامات و اجازه می دهد آنها را به ادامه رقابت از جمله در 2012 لندن بازی های المپیک است.

Diack که تبدیل 87 روز یکشنبه تخلف را رد کرده است. وکلای او باید گفت که این اتهامات بی اساس است.

Diack از سنگال رهبری حاکم بر انجمن بین المللی فدراسیون دو و میدانی (IAAF) در حال حاضر تغییر نام دنیای دو و میدانی از 1999-2015 شد و در میان تاثیرگذارترین مردان در دو و میدانی. او تحت بازداشت خانگی در پاریس و چهره حبس تا 10 سال محکوم کرد.

محاکمه شده بود با توجه به در ماه ژانویه آغاز شد اما به تعویق افتاد و پس از اسناد جدید شامل از شهادت پسرش و شرکت متهم پاپا Massata Diack بودند به دادگاه ارائه.

سنگال حاضر به استرداد پاپا Massata که مشغول به کار به عنوان یک مشاور بازاریابی برای IAAF. او نیز به اتهام پول شویی و فساد و نقض اعتماد با توجه به کیفرخواست و محاکمه غیابی.

بازی 'موش و گربه' با دادگاه

پاپا Massata را وکیل فرانسوی روز دوشنبه گفته مشتری خود را سنگال همتایان شد ضروری به دفاع از او اما تا به حال شده است قادر به سفر به پاریس به دلیل coronavirus مرز محدودیت.

دادستان گفت: پاپا Massata یک فراری بازی "موش و گربه" با دادگاه است.

دیگر متهمان در حال حبیب Cisse, Diack سابق وکیل در IAAF; گابریل Dolle که نظارت دوپینگ آزمایش در IAAF; و روس ها والنتین Balakhnitchev و الکسی Melnikov بودند که رئیس و سر مربی دو و میدانی به ترتیب روسیه دو و میدانی فدراسیون در آن زمان ادعا پوشش.

Balakhnitchev و Melnikov شد و نه در دادگاه.

وب فساد در دو و میدانی

محققان فرانسوی در مالی ملی دادستانی (PNF) توصیف یک وب فساد در جهان دو و میدانی تحت Diack رهبری است.

در یک مورد جداگانه فرانسوی دادستان در حال بررسی اتهام رشوه مربوط به بازی های المپیک و جهانی دو و میدانی قهرمانی.

آنها گمان می کنند این مناقصه کمیته توکیو 2020 المپیک بازی شده اند که به تعویق افتاد برای یک سال با توجه به Covid-19 گیر رشوه Diacks در سال 2013 به امن رای که کمیته را رد کرده است.

سباستین کو Diack جانشین در جهان دو و میدانی انجام شده برای بازسازی اعتماد در دو و میدانی و معرفی کرده است تغییرات به این ورزش پرداخته است.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب