آیا تست بزاق می تواند یک تغییر کننده بازی Covid-19 در فرانسه باشد؟

ارائه نتایج بدون درد، غیر تهاجمی و سریع، آزمایش بزاق این پتانسیل را دارد که نحوه زندگی ما با کروناویروس را تغی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 شهریور 1399

ارائه نتایج بدون درد، غیر تهاجمی و سریع، آزمایش بزاق این پتانسیل را دارد که نحوه زندگی ما با کروناویروس را تغییر دهد.

تبلیغات
ادامه

تصور کنید اگر شما می توانید به داروخانه محلی خود را در استراحت ناهار خود را پاپ, خرید ارزان Covid-19 تست, تف به یک لوله تست و نتایج قبل از بازگشت به میز خود را. این به زودی می تواند یک واقعیت باشد و راه بهتری برای زندگی با ویروس در حالی که منتظر واکسن بود، فراهم کند.

رایج ترین آزمایش که در حال حاضر در فرانسه مورد استفاده قرار می گیرد، نسخه بینی روش واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) است که شامل وارد کردن یک سواب پنبه ای بلند به بینی بیمار است. این است که بدون مراجعه و یا قرار ملاقات در آزمایشگاه های سراسر کشور انجام می شود – به صورت رایگان اگر شما کارت بهداشت ملی. صف ها اغلب طولانی هستند و نتایج می تواند تا پنج روز طول بکشد تا برسد.

هم اکنون بیش از ۷۰۰ هزار آزمایش سواب بینی در فرانسه، در راستای اهدافی که یک روز پس از پایان قفل شدن از سوی دولت اعلام شده است، انجام می شود. اولیویه وران، وزیر بهداشت، تخمین زد که فرانسه قادر خواهد بود «در صورت لزوم یک میلیون آزمایش در هفته انجام دهد» که در ۲۷ اوت در یک کنفرانس مطبوعاتی دولتی سخنرانی کرد.

آزمایش سواب بینی ناراحت کننده است و شامل خطر آلوده کردن فرد انجام آزمایش است. فرد در حال آزمایش اغلب دارای رفلکسی رد, غیر ارادی سرفه, عطسه و یا حتی تف در بهداشت و درمان حرفه ای برگزاری سواب.

آزمایش بزاق مزیت ساده تر بودن برای انجام، کمتر نفوذی، با خطرات کمتر - و نتایج را می توان با سرعت بیشتری پردازش.

وران می گوید: «مطالعاتی برای ارزیابی قابلیت اطمینان آزمایش های بزاق در جریان است که به زودی می تواند سریع و آسان باشد.»

در حالی که فرانسه هنوز در حال انجام تحقیقات در مورد امکان سنجی آزمایش بزاق گسترده است، این نوع آزمایش در حال حاضر در هنگ کنگ و آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد.

قابل اعتمادتر از سواب های بینی؟

یک مطالعه اخیر در بر داشت نتایج آزمایش بزاق حتی ممکن است قابل اعتماد تر از کسانی که از سواب بینی. مردم همچنین ممکن است بیشتر مایل به گرفتن منظم, آزمایش های مکرر اگر آنها یک روش دردناک درگیر نیست.

هنگامی که یک دانش آموز در فرانسه مظنون به داشتن این ویروس است، تمام کلاس او ممکن است به خانه فرستاده شود تا زمانی که نتایج آزمایش Covid-19 برگردند. اگر کودک آزمایش مثبت کند، ممکن است کل مدرسه تعطیل شود.  بیش از 20 مدرسه در حال حاضر مجبور به بستن در سراسر فرانسه از بازگشایی درست سه شنبه گذشته.

با آزمایش بزاق، یک پرستار مدرسه می توانست به سرعت یک کودک را در محل آزمایش کند و اگر بیماری معلوم شود چیزی بیش از تب یا اشکال معده نیست، مدرسه می تواند به طور معمول به فعالیت خود ادامه دهد. همین شیوه ها را می توان در دفاتر و همچنین فرودگاه ها یا دیگر هاب های حمل و نقل اعمال کرد.

شبیه به یک آزمایش بارداری

نمونه ای از بزاق (یکی از ناکتورهای اصلی ویروس) در یک لوله آزمایش با ریجنت های گرم شده تا ۶۵ درجه سانتی گراد قرار می گیرد. پس از کمتر از یک ساعت، کادر پزشکی به سادگی می توانند نتیجه را با چشم غیر مسلح بخوانند. این در تضاد با روش فعلی آزمایش بینی است که نیاز به چند ساعت پردازش آزمایشگاهی و تجهیزات گسترده و ریجنت ها دارد و با نتایج اغلب برای روزها تحویل داده نمی شود.

فرانسه در حال حاضر از نظر آزمایش بزاق یک رهبر اروپایی است. یک آزمایش انقلابی به نام EasyCov در کمتر از سه ماه توسط آزمایشگاه Sys2Diag در مونپلیه توسعه یافت.

این آزمایش از راه های آزمایش بارداری مشابه است. رنگ یک قرص خیس بزاق نشان خواهد داد که آیا آنتی بادی ویروس بدون هیچ گونه نیاز به رفتن به یک آزمایشگاه برای تجزیه و تحلیل وجود دارد یا نه.

"برای توسعه و تولید انبوه یک آزمایش تنها در سه ماه، کافی نیست که چیزی را در یک آزمایشگاه اختراع کنید، شما باید به سرعت جنبه های بالینی و صنعتی را با هم ترکیب کنید. هنگامی که شما هر سه با هم، شما سریع بروید و شما آن را انجام می شود، گفت: "رهبر پروژه و زیست شناس فرانک مولینا به مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه است.

اصل اساسی این آزمایش بزاق PCR همان است که برای PCR بینی کلاسیک است، اما این فرایند بسیار سریع تر و آسان تر است. لوک اونیل، استاد ایمونولوژی کالج ترینیتی دوبلین که با فرانسه ۲۴ صحبت می کرد، تأیید می کند: «آزمایش های PCR به عنوان استاندارد طلا دیده می شوند که قابل اعتمادترین آزمایش در حال حاضر است.» "دوز ویروس در بدن شما سطح عفونی بودن شما را تعیین می کند. هر چه دوز کمتری داشته باشد، احتمال ابتلا به افراد دیگر کمتر خواهد بود.»

تعداد کم مثبت کاذب

اولین کارآزمایی های بالینی برای این آزمایش جدید ایزی کوف بین آوریل تا مه بر روی ۱۳۳ بیمار در بیمارستان دانشگاه مونپلیه انجام شد. نتایج نشان داد که حساسیت بالایی نسبت به تشخیص ویروس و تعداد بسیار پایینی از مثبت های کاذب وجود دارد. نتایج متوسط در پایان ماه سپتامبر اعلام و به یک کمیته بررسی علمی ارائه خواهد شد.

همچنین دو کارآزمایی بالینی حمایت کننده اصلی برای درک نقش بزاق در پیشرفت ویروس وجود دارد.

محاکمه 'Covisal' در پایان ماه ژوئیه در گویان فرانسه آغاز شد. هدف آن این است که اعتبار است که با استفاده از بزاق به عنوان موثر به عنوان سواب بینی است. از نظر بتنی، هدف این مطالعه جمع آوری مخاط و بزاق از افراد علامت دار ورود به اورژانس بیمارستان دانشگاه کاین است که مظنون به داشتن Covid-19 هستند، برای ایجاد نوعی کتابخانه مرجع بزاق.

برونو لیا، متخصص ویرولوژیست، عضو شورای علمی به لوموند گفت: «امیدواریم تا پایان ماه سپتامبر بدانیم که آیا می توان به نمونه برداری بزاق تغییر کرد یا نه و تحت چه شرایطی.»

یک مطالعه مرحله دوم به نام 'سالیکوف' قرار است به زودی شروع به آزمایش در کمک publique-Hôpitaux د پاریس (APHP). هدف آن ارزيابی ارزش نمونه های بزاق برای مقاصد غربالگری است. دو نمونه - بینی و بزاق - در یک زمان گرفته خواهد شد.

آزمایش خون داروخانه در حال حاضر در دسترس

فرانسه در حال حاضر آزمایش خون در دسترس بدون نسخه در داروخانه ها، که برای آنتی بادی کروناویروس بررسی. این آزمایش های سریع هزینه از حدود € 15 و شما نتایج را در 15 دقیقه دریافت کنید.

آزمایش ها به زبان فرانسوی به عنوان "TROD" شناخته می شوند - به معنی "آزمایش ها تشخیص d'orientation را سریع می کند" یا "آزمایش های هدایت تشخیصی سریع". در حال حاضر ۵۱ آزمایش از این دست توسط وزارت بهداشت مجاز است.

آزمایش خون از چند قطره خون از یک سنجاقک روی انگشت تان استفاده می کند و توسط یک داروساز اداره می شود که پس از آن نتایج شما را تفسیر خواهد کرد.

این آزمایش ها همچنین وجود آنتی بادی ها را شناسایی می کنند که نشان می دهد ظرف دو تا سه هفته گذشته به این ویروس آلوده شده ای.

اونیل می افزاید که مهم این است که به یاد داشته باشیم که هیچ آزمونی نمی تواند «گذرنامه مصونیت» ارائه دهد.

"ما هنوز راه طولانی از دانستن چقدر ایمنی شما ممکن است اگر شما در حال حاضر منقبض ویروس. ما هنوز در حال پیدا کردن چه مدت آنتی بادی می تواند در درون مردم زندگی می کنند - و نتایج بسیار متفاوت وجود دارد. اما هیچ مدرکی وجود ندارد که اگر یک بار ویروس را گرفتار کرده باشد که دوباره آن را نگیری.»

او می گوید: «اما ما باید راهی برای زندگی با ویروس در حال حاضر پیدا کنیم، نمی توانیم فقط زندگی مان را مکث کنیم تا واکسنی برسد. این مثل زندگی در وسط یک گردباد است، ما باید پناهگاه بسازیم.» "تست بسیار مهم است، هر چند آن است که هنوز هم تا حد زیادی یک کار در حال انجام است. ما در حال یادگیری بسیار زیادی در مورد این ویروس بسیار سریع است."

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن