Covid-19: Air France-KLM گزارش €815 میلیون در سه ماهه اول عامل از دست دادن

صادر شده در: 07/05/2020 - 08:10ویرایش: 07/05/2020 - 08:10 دو هفته از coronavirus خاموش شد به اندازه کافی برا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

دو هفته از coronavirus خاموش شد به اندازه کافی برای ضربه Air France-KLM با 815 میلیون یورو ($880 میلیون دلار) در سه ماهه اول عامل از دست دادن شرکت هواپیمایی گروه گفت: در روز پنج شنبه - پیش بینی تقاضا می تواند "چند سال" را به بهبود می یابند.

تبلیغات

در ماه مارس وجود دارد "سقوط ناگهانی در درآمد خواهد شد که بدیهی است گسترش از طریق سه ماهه دوم" رئیس امور مالی فردریک Gagey هشدار داد.

بسیاری از خطوط هوایی به دنبال کمک دولت به عنوان آنها در تلاش برای بریده بریده هزینه ها و صرفه جویی در پول نقد در پاسخ به بی سابقه بحران جهانی است.

Air France-KLM که دریافت 7 میلیارد یورو در فرانسه مورد حمایت و کمک های نجات و هلندی وعده برای بیشتر از 2 میلیارد به 4 میلیارد و انتظار برای کاهش ماهانه نقدی رایت به 400 میلیون یورو در سه ماهه دوم با تشکر از هزینه برش و دولتی furloughs که صرفه جویی 350 میلیون یورو در ماه است.

اما عامل زیان را گسترش "قابل توجهی" در ماه آوریل تا ژوئن با 95 درصد از پروازهای انتظار باقی می ماند مبتنی توسط ترکیبی از محدودیت های مسافرتی طراحی شده برای جلوگیری از همه گیر و سقوط تقاضا است.

ظرفیت هنوز هم پایین 80 درصد در سه ماهه سوم این گروه پیش بینی کرد با مشتریان بازگشت تنها به تدریج.

هواپیمایی گروه انتظار دارد که تمام سال از دست دادن

Air France-KLM درآمد کاهش 15.5 درصد به 5.02 میلیارد یورو در سه ماهه اول. ضرر خالص خود را گسترده تر به 1.8 میلیارد یورو از 324 میلیون دلار نیز متورم توسط یک 455 میلیون یورو تاثیر بیش از hedged سوخت.

در حالی که اولیه شیوع ویروس در چین نهفته آسیا ترافیک در اوایل سه ماهه, کامل, اثر, اروپا مستندات و ممنوعیت سفر بود احساس نمی شود و تا نیمه دوم ماه مارس است.

این گروه در حال حاضر انتظار دارد که یک سال از دست دادن در عملیاتی سود قبل از بهره و مالیات و استهلاک و استهلاک (EBITDA) - برای اولین بار در تاریخ خود CFO Gagey گفت.

تقاضا این است که "انتظار نمی رود که برای بازیابی به سطح قبل از بحران قبل از چند سال" این شرکت همچنین هشدار داد.

به طور رسمی خروج خود را قبل از بحران سال 2020 راهنمایی Air France-KLM آن گفت: در حال حاضر برنامه ریزی برای کاهش آن هواپیماهای ناوگان 20 درصد در سال 2021. مدیر اجرایی بن اسمیت را در حال حاضر به روز شده "طرح تحول" به سرمایه گذاران طی چند ماه آن را گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن