Covid-19: شرکت های کرایه اتومبیل هرتز فایل برای ورشکستگی در ایالات متحده و کانادا

صادر شده در: 23/05/2020 - 13:59بروز رسانی: 23/05/2020 - 14:02 شرکت های کرایه اتومبیل هرتز سخت آمار جهانی بیم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

شرکت های کرایه اتومبیل هرتز سخت آمار جهانی بیماری همه گیر کوروناویروس است برای ثبت ورشکستگی در ایالات متحده و کانادا به آن جمعه اعلام کرد.

تبلیغات

"تاثیر COVID-19 در سفر تقاضای ناگهانی و چشمگیر باعث کاهش ناگهانی در درآمد این شرکت و آینده رزرو" هرتز گفت: در آزادی مطبوعات.

هرتز گفت: در آن زمان "اقدام فوری" برای اولویت دادن به سلامت و ایمنی کارکنان و مشتریان و از بین بردن "تمام غیر ضروری صرف".

"با این حال عدم قطعیت باقی مانده به زمانی که درآمد باز خواهد گشت و تا زمانی که بازار خودرو استفاده می شود را به طور کامل دوباره باز برای فروش که لازم اقدام امروز" آن را گفت.

اصلی آن بین المللی عامل مناطق از جمله اروپا و استرالیا و نیوزیلند شامل نمی شد در ما فصل 11 پرونده.

هرتز قطع کرده و از 10 ، 000 شغل در آمریکای شمالی و یا 26.3 درصد از نیروی کار جهانی توسط مارس 21 به صرفه جویی در پول پس از coronavirus خاموش شدن ناگهانی فلج سفر و فلج اقتصاد است.

فصل 11 یک مکانیسم است که اجازه می دهد تا یک شرکت است که دیگر قادر به بازپرداخت بدهی های خود را به بازسازی خود و بدون وام.

"مالی سازماندهی مجدد ارائه خواهد شد هرتز یک مسیر به سمت قوی تر ساختار مالی که بهترین موقعیت این شرکت برای آینده آن را به عنوان هدایت چه چیزی می تواند یک سفر طولانی مدت و به طور کلی بهبود اقتصادی جهانی" از هرتز بیانیه ای گفت:.

هرتز' حق رای دادن در سایت که متعلق به این شرکت نیز در فصل شامل 11 اقدام.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن