Covid-19 هزینه بخش گردشگری $320 میلیارد دلار در پنج ماه اول سال 2020 سازمان ملل متحد می گوید

صادر شده در: 28/07/2020 - 16:21 Covid-19 ترس هزینه جهانی در بخش گردشگری $320 میلیارد فقط در پنج ماه اول سال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

Covid-19 ترس هزینه جهانی در بخش گردشگری $320 میلیارد فقط در پنج ماه اول سال سازمان جهانی گردشگری بدن روز سه شنبه گفت. امیدوار است که گردشگران را به کمک به وصله پینه کردن اقتصاد فرانسه نیز محو آن ممکن است بالا فصل اما بسیاری از پایتخت توریستی در حال ترک کردند.

تبلیغات

Coronavirus هزینه بحران جهانی بخش گردشگری $320 میلیارد دلار درآمد از دست رفته در طول پنج ماه اول سال 2020 تهدید معیشت میلیون ها نفر از مردم سازمان ملل متحد روز سه شنبه گفت:.

میزان درآمد از دست رفته بین ماه های ژانویه و مارس این سال است که "بیش از سه برابر از دست دادن در طول بحران مالی جهانی در سال 2009" به مادرید بر اساس سازمان جهانی گردشگری در بیانیه ای گفت.

بین المللی ورود توریست کاهش 300 میلیون – یا 56 درصد – در آن دوره به عنوان مستند محدودیت به کنترل گسترش Covid-19 به اثر رفت.

"این آخرین داده ها روشن می سازد اهمیت شروع مجدد گردشگری به عنوان به زودی به عنوان آن را بی خطر است برای انجام این کار. این سقوط دراماتیک بین المللی گردشگری مکان های بسیاری از میلیون ها نفر از معیشت در معرض خطر گفت:" سازمان ملل متحد گردشگری بدن دبیر کل زوراب Pololikashvili.

در حالی که گردشگری به آرامی بازگشت در برخی از مقصد جهانی گردشگری سازمان هشدار داد این بخش هنوز با خطرات جدی مانند احیای این ویروس است که می تواند ماشه جدید مستندات اضافی و محدودیت های مسافرتی و مرز تعطیلی.

ایالات متحده و چین هر دو منبع عمده گردشگران بین المللی هستند "در وقفه" این سازمان اضافه شده است.

>> سازمان دیده بان فرانسوی اتصالات: غیر معمول تابستان برای فرانسه تلاش بخش گردشگری

سازمان ملل متحد بدن هوا مه های بین المللی برای ورود توریست شیرجه می تواند 60 تا 80 درصد در سال 2020 با توجه به کوروناویروس.

بین المللی گردشگری واردان افزایش چهار درصد در سال 2019 به 1.5 میلیارد دلار با فرانسه ترین در جهان-بازدید کشور پس از اسپانیا و ایالات متحده است. در حالی که بازدید کنندگان اروپایی باید تا حدودی ساخته شده برای از دست دادن بازدید کنندگان از آمریکا و آسیا و بسیاری از فرانسه در کسب و کار مهمان نوازی و فرهنگی هنوز آمار مصرف با بازدید از موزه لوور پایین 60 درصد است.

آخرین بار بین المللی گردشگری ارسال شده سالانه کاهش جهانی بود و در سال 2009 که بحران اقتصادی منجر به 4 درصد افت.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن