Covid-19 ایجاد برجستگی در چین 'جاده ابریشم'

تعداد بیشتری از کشورهای در حال توسعه که پیوست پکن "جاده ابریشم جدید" ابتکار عمل را در مواجهه با مشکلات اقتصاد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

تعداد بیشتری از کشورهای در حال توسعه که پیوست پکن "جاده ابریشم جدید" ابتکار عمل را در مواجهه با مشکلات اقتصادی موجب شده توسط coronavirus بحران است. چین در حال حاضر می یابد خود را در مواجهه با یک معضل بین تلاش برای نجات اقتصاد خود را و یا آمرزنده و renegotiating شرکای آن' وام.

تبلیغات

یکی از رئیس جمهور چین گل سرسبد پروژه های در حال تبدیل به یک درد خار در پکن طرف با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

یازدهم را امضا زیرساخت های پروژه با هدف اتصال کسب و کار بین آسیا و اروپا و آفریقا است. اما کمربند و جاده ابتکار (BRI) – لقب "جاده ابریشم جدید" است – قرار دادن چین در یک موقعیت ناراحت کننده. با تعداد فزاینده ای از کشورها گزارش مشکلات آشتی اقتصادی خود را حمایت از طرح های با بازپرداخت وام به چین پکن در حال حاضر باید جلوگیری از تحقق نبوت از منتقدان هشدار داده اند که این پروژه صرفا یک دام بدهی در پوشش کمک.

ابتکار راه اندازی شده در سال 2013 توسط یازدهم در حال حاضر رهبری چین به سرمایه گذاری بیش از $450 میلیارد دلار در سال نزدیک به 140 کشور در آسیا و اروپا و آمریکای جنوبی و آفریقا است. شده اند وجود دارد نام پروژه تنظیم در طول راه: اولیه یک کمربند و یک جاده (OBOR) تغییر نام از کلمه "یک" تلقی شد گمراه کننده برای یک پروژه مستعد ابتلا به ماموریت خزش. اما قول می دهم از این پروژه شده است سازگار: پکن آشنایی پول به شرکای خود برای ساخت زیرساخت های حیاتی – راه آهن و جاده ها و بنادر و کارخانه – در ارز برای شرکت های چینی جدید پیدا کردن بازارهای خارج از کشور.

اما از آنجا که همه گیر ابرها شروع به جمع آوری بیش از برنامه است.

این مشکلات برای اولین بار آمد به نور زمانی که پاکستان با ارسال نامه ای رسمی به چین در اواسط ماه آوریل خواستار بررسی شرایط و ضوابط بازپرداخت بیش از 100 میلیون دلار تنظیم شده است. پکن مطمئن اسلام آباد در مارس 17 که آن را تلاش برای "دوست پاکستانی". اما هیچ پیگیری و یا جزئیات وعده داده شده و حسن نیت حرکت.

'روی حیله و تزویر عمل متعادل'

"ما درک می کنیم بسیاری از کشورها به دنبال مذاکره مجدد شرایط این وام است; آن است که یک فرایند است که زمان را" یک محقق در بانک توسعه چین – یک "سیاست بانک" که پیشتاز چند BRI پروژه وام – گفت: بار مالی. "اما در آن طول می کشد زمان به اعتصاب یک معامله جدید و ما نمی توانیم حتی سفر به خارج از کشور در حال حاضر است. این BRI وام هستند و نه کمک های خارجی. ما نیاز به حداقل جبران اصلی و متوسط علاقه گفت:" پژوهشگر که نمی خواهید به توان نام برد.

بسیاری از این درخواست آمده از کشورهای آفریقایی است که در قلب چین سرمایه گذاری دارند اما همچنین از نظر اقتصادی ضعیف و در میان حداقل آمادگی برای مقابله با بحران کنونی نیویورک تایمز که در مارس 18 مقاله است.

برای چین رو سوال در مورد دست زدن به آن از شیوع ویروسی در ووهان و تحت فشار آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تجارت تهدیدات – این می آید در یک لحظه نا مناسب.

هیچ کدام از گزینه های در دسترس به پکن آنهایی که خوب است. از یک طرف چین می تواند به سختی حاضر به مذاکره مجدد وام به شرکای خود را بدون بیشتر خدشه دار کردن تصویر خود را در صحنه بین المللی است. از سوی دیگر اذعان بازپرداخت پسوند و یا حتی بدهی به صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) انجام داده است و به آن 25 فقیرترین کشورهای عضو است پر هزینه برای چین است.

آن را "یک روی حیله و تزویر عمل تعادل" گفت: مریم-فرانسوا Renard, مدیر Institut de recherche sur l'économie chinoise (IDREC) در مصاحبه با فرانس 24. چین "در حال حاضر در محل قرار داده و تعدادی از اقدامات برای حمایت از اقتصاد خود را در سال گذشته و همه گیر مجبور است آن را به صرف حتی بیشتر است که آن را کاهش می دهد بودجه اتاق را برای مانور" او اشاره کرد.

یک مشکل برای Xi

پکن گرفتار بین دو ضرورت: حمایت از اقتصاد آن است که سخت برخورد با بحران بهداشت و درمان و "باقی می ماند که خود را اولویت شماره 1" با توجه به Renard و کمک به آن "جاده ابریشم دوستان" به چه کسی آسیایی ابرقدرت وعده های زیادی را در مقابل خود BRI عضویت.

Renard اشاره می کند که خوشبختانه برای چین کشور هنوز به معنی این بزرگ مالی جهش. اما برای انجام این کار یازدهم باید به مدیریت دو مشکل: بازپرداخت است که نمی رسند وقتی که پکن نیازهای آنها بیشتر و پروژه های زیربنایی که به تعویق خواهد افتاد با توجه به کاهش اقتصاد.

"این راه آهن بین چین و مالزی و قطار با سرعت بالا پروژه در تایلند, تامین شده توسط پکن در حال حاضر به حال برای قرار دادن در برگزاری" اشاره به مارس گزارش فیچ راه حل بخش تحقیقات این آژانس رتبه بندی Fitch.

این موانع است که همچنین ممکن است سیاسی برای Xi. چینی رهبر ساخته شده است که به ابتکار اقتصادی ستون از سلطنت. پکن در حال حاضر با آن مواجه انتقاد در سال های اخیر برای عدم شفافیت در شرایط وام و سوالات در مورد مزایای واقعی برای کشورهای شرکت کننده در این پروژه است.

پس از این شکایت یازدهم "مجبور شد به راه اندازی مجدد" این برنامه در سال 2019 امیدوار کننده در خصوص شفافیت بیشتر و اطمینان به پروژه های آن "به دنبال بین المللی تهیه دستورالعمل" نوشت: فلیکس چانگ چین متخصص برای ما مبتنی بر سیاست خارجی موسسه تحقیقات. یازدهم نیازهای نتایج جستجو برای توجیه این پول سرمایه گذاری شده و با Covid-19 بحران را طولانی تر از انتظار می رود اضافه شده چانگ.

'سلامت جاده ابریشم'

بالاتر از همه این مشکلات – همراه با واشنگتن ضد چین کمپین – می تواند منجر به برخی از کشورها به تجدید نظر خود را BRI مشارکت و یا جلوگیری از دیگران از ثبت نام نیویورک تایمز پیشنهاد شده است. این خواهد بود به خصوص مضر برای چین در آفریقا پکن که در آن قفل شده است و در رقابت سختی با آمریکا و اروپا است.

Renard, اما می گوید پکن می تواند غلبه بر این چالش ها در آفریقا است. اکثر کشورهای آفریقایی "این باور وجود دارد بیشتر می شود انتظار می رود از چین که تا کنون به آنها کمک کرد به منظور توسعه بیش از ایالات متحده و یا اروپا" او گفت:. این کشورهای آفریقایی او اشاره کرد که تنها با شدت بهم زدن درب در BRI "اگر آنها تا به حال مشکلات به طور مستقیم با پکن و یا فکر می کنید که مزایای به خصوص در شرایط شغل از این پروژه های زیربنایی را دلیلی نیست". از این رو اهمیت پکن راه انداختن یک ادراک مبارزات انتخاباتی برای جلب رضایت و گول زدن کشورهای جدید خود را در جاده ابریشم ابتکار.

این Covid-19 همه گیر نیز می تواند فرصت های موجود برای چین است. روز دوشنبه در یک نشست مجازی از کشورهای عضو سازمان بهداشت جهانی (WHO) در یازدهم تصریح کرد که کشورش نمی خواهد اجازه دهید آن "دوستان".

علاوه بر این بحران همچنین می تواند فشار چین به "پیاده سازی سلامت جاده ابریشم" ابتکار عمل برای ایجاد "فرصت در ساخت و ساز از امکانات بهداشتی و افزایش تجارت در حوزه بهداشت و درمان مربوط به کالا بین چین و BRI کشور" با اشاره به Fitch راه حل های گزارش.

به جای ساختمان تنها جاده و راه آهن و یا پورت سلامت جاده ابریشم می تواند "یک فرمت از BRI" رتبه آژانس تحلیلگران اشاره کرد "که با تمرکز بر بهبود زیرساخت های بهداشت و درمان, افزایش, جریان, بهداشت و درمان مربوط به کالا و خدمات و تبادل پزشکی ایده ها و شیوه های بین BRI کشورها". چین پیشنهاد مشابه فرمت پروژه که در اجلاس سران در سال 2017.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن