Covid-19 درایوهای Avianca, امریکا دومین شرکت هواپیمایی به ورشکستگی

صادر شده در: 11/05/2020 - 04:36 Avianca Holdings, آمریکای لاتین دومین شرکت هواپیمایی برای ثبت ورشکستگی در رو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

Avianca Holdings, آمریکای لاتین دومین شرکت هواپیمایی برای ثبت ورشکستگی در روز یکشنبه پس از ناکامی در دیدار با یک پیوند مهلت پرداخت در حالی که آن درخواست برای coronavirus کمک از کلمبیا دولت تا کنون ناموفق بوده است.

تبلیغات

اگر نتواند به بیرون آمدن از ورشکستگی Bogota-بر اساس Avianca خواهد بود یکی از اولین و مهمترین حامل در سراسر جهان به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر است که فلج جهان سفر.

Avianca به پرواز نیست به طور منظم برنامه ریزی شده پرواز مسافر از اواخر ماه مارس و بیشتر از آن 20,000 کارکنان رفته اند بدون پرداخت هزینه از طریق بحران است.

"Avianca مواجه است چالش برانگیز ترین بحران در ما 100 سال سابقه," Avianca اجرایی Anko van der Werff گفت: در انتشار اخبار.

در حالی که Avianca شد و در حال حاضر ضعیف قبل از coronavirus شیوع آن تشکیل پرونده ورشکستگی چالش برای شرکت های هواپیمایی است که می تواند تعداد در دولت نجات یا در چنین نجات آینده به اندازه کافی سریع. Avianca است که هنوز هم امید برای نجات دولت.

"این یک شگفتی در همه" گفت: Juan David Ballen اقتصاددان ارشد در Casa de Bolsa کارگزاری در بوگوتا. "این شرکت به شدت مدیون با وجود این واقعیت آن را تلاش برای تغییر ساختار بدهی های خود در سال گذشته است."

Avianca دوم-قدیمی ترین به طور مداوم عامل شرکت هواپیمایی در جهان پس از KLM بود $7.3 میلیارد دلار بدهی در سال 2019. هواپیمایی برای پرونده فصل 11 ورشکستگی در نیویورک و گفت: این امر ادامه عملیات در حالی که آن را بازسازی بدهی های خود را.

کلمبیا انجمن عمران هوانورد (ACDAC) یک اتحادیه به نمایندگی از بسیاری از Avianca کارکنان آن گفت: حمایت از حرکت می کند.

Avianca در حال حاضر رفت و از طریق ورشکستگی در اوایل 2000s از آن نجات توسط یک بولیوی-متولد نفت تاجر آلمانی Efromovich.

Efromovich رشد Avianca به شدت بلکه زین حامل قابل توجه بدهی تا او سرنگون شد از این شرکت هواپیمایی در سال گذشته در شهرستان کودتا به رهبری ایالات هواپیمایی Holdings, Inc. او هنوز هم صاحب اکثریت سهام در حامل.

ایالات ایستاده به از دست دادن تا 700 میلیون دلار در وام های مربوط به Avianca.

Efromovich به رویترز گفت در روز یکشنبه که او در مخالفت با این تصمیم به فایل برای ورشکستگی و که او درگیر در ساخت آن است.

منجر به ورشکستگی

مدیریت است که در زمان پس از Efromovich را سرنگون شد و در حال حاضر متمرکز بر هزینه-برش سازماندهی مجدد لقب "Avianca 2021" قبل از این سال بحران است.

هشدارهای در مورد آن شکننده مالی افزون گردید. روبرتو Kriete رئیس جمهور Avianca مدیره گفت: در سال گذشته در دیدار با کارکنان شرکت هواپیمایی بود "را شکست."

ماه گذشته Avianca حسابداری شرکت KPMG گفت: آن را به حال "قابل توجهی شک و تردید" در مورد حامل توانایی به وجود یک سال از هم اکنون.

Avianca سهام بسته شده در 88 سنت در روز جمعه در نیویورک از بالا بیش از 18 دلار در سال 2014.

اکثر pressingly, Avianca مواجه شد a $65 میلیون اوراق قرضه به دلیل پرداخت در روز یکشنبه که تحلیلگران فکر نمی کنم شرکت هواپیمایی شد در یک موقعیت برای دیدار با. S&P کاهش داد و شرکت هواپیمایی به CCC - وضعیت در روزهای منتهی به آن پرداخت.

مدیران شرکت هواپیمایی تایید در یک تماس را فشار دهید در شب یکشنبه که آنها تا به حال ساخته شده است پرداخت.

Van der Werff نصب شده یک کمپین روابط عمومی در هفته های اخیر به امن کمک های اضطراری از کلمبیا, دولت, اما هیچ کدام تا به حال محقق که از یکشنبه.

Avianca هیچ تاریخ معینی برای از سرگیری عملیات به عنوان اصلی آن هاب - کلمبیا و السالوادور و پرو - همه تعطیل ترافیک هوایی برای مبارزه با کروناویروس. حامل مواجه واکنش های پس از آن را به فروش بلیط هواپیما برای اواخر ماه مه تنها به لغو آنها در زمانی که کلمبیا تمدید آن coronavirus مستند.

Avianca نیز تعطیل عملیات خود در پرو که نشان دهنده 5 درصد از خطوط هوایی درآمد و اخراج صدها نفر از کارکنان ظرف 10 روز آینده.

"در این زمان ما نقدینگی برای حفظ از دست دادن-ساخت عملیات" سیلویا مسقورا, Avianca ارشد تجاری افسر به خبرنگاران گفت: با توجه به Avianca پرو.

کلمبیا Avianca سوم از Efromovich را airlines به رفتن را از طریق ورشکستگی و یا از کسب و کار در سال های اخیر است. خطوط هوایی Avianca Brasil و Avianca آرژانتین متوقف به وجود داشته باشد در سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی در بازارهای خود را.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب