Covid-19: اروپا همچنان به سهولت مستند به عنوان کشورهای انطباق با جدید عادی

صادر شده در: 08/06/2020 - 15:15اصلاح شده با: 08/06/2020 - 15:16 کشورهای اروپایی با تجربه بیشتر بلند کردن اجس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

کشورهای اروپایی با تجربه بیشتر بلند کردن اجسام coronavirus محدودیت دوشنبه به عنوان نیوزیلند اعلام پیروزی بر همه گیر و حتی جهانی به موارد صدر هفت میلیون و مرگ و میر نصب شده در آمریکای لاتین است.

تبلیغات

تعداد Covid-19 مرگ و میر در حال حاضر تصویب 403,000 در سراسر جهان از این بیماری پدید آمده در چین در سال گذشته قبل از فراگیر جهان در معرض میلیاردها دلار به نوعی از مستند و فلج اقتصاد.

اما حتی در سخت ترین-آمار کشورهای در حال گردش به یک نوع جدید از حالت عادی با کافه ها و رستوران ها بازگشت به زندگی و محدودیت های مسافرتی برداشته از لندن به بروکسل به مسکو است.

اما در بعضی از نقاط آن به دور از کسب و کار به عنوان معمول است.

در اروپا مرز: ایتالیا باز می شود مرزهای پیش از همسایگان

بریتانیا روز دوشنبه نورد از 14 روز در قرنطینه برای همه مسافران از ورود به کشور باعث داد و بیداد از بد چکش صنعت حمل و نقل هوایی است که مشتاق به دیدن سفر را زنده کرد.

بارها و eateries پرت درهای خود را باز در بلژیک اما با اجتماعی فاصله اقدامات در نیروی, در حالی که ایرلند مغازه باز و اجازه تجمعات و سفر نیز با محدودیت.

نیوزیلند در ضمن رو امیدوار برای بقیه جهان به عنوان نخست وزیر Jacinda protocol wine studio اعلام کرد که کشور او تا به حال مورد ضرب و شتم ویروس و لغو تمام محدودیت هر چند سخت کنترل مرز باقی می ماند.

این کشور اقدامات برداشته شد و پس از آن نهایی coronavirus بیمار اعلام شد, بهبود, باعث, رهبر به رقص در اطراف اتاق نشیمن خود را در جشن.

"ما با اعتماد به نفس ما را حذف کرده اند انتقال این ویروس در نیوزیلند در حال حاضر" protocol wine studio گفت که کیوی کرده بود "ایران در بی سابقه راه برای سرکوب ویروس".

نیوزیلند راگبی همچنین اعلام کرد آن بالا پرواز داخلی رقابت خواهد راه اندازی مجدد این هفته با طرفداران مجاز به بسته به استادیوم برای اولین بار در ماه.

بلژیک نوار 'حمله'

دولت ها در سراسر جهان هستند با احتیاط پوست کندن مجازات مستند اقدامات برای احیای اقتصاد در حالی که تلاش برای جلوگیری از ظهور مجدد عفونت.

مسکو روز دوشنبه گفت: این امر سهولت مرز محدودیت و بلند مستند اقدامات در پایتخت روسیه از روز سه شنبه در حالی که ایرلند گفت: این امر مجوز تجمعات شش نفر و اجازه می دهد تا شهروندان به سفر تا 20 کیلومتر (12 مایل) از خانه یک فرمت از قبلی پنج کیلومتر محدود می کند.

در بروکسل تشنه مراجعان به انتظارنشسته بودند تا در اوایل صبح برای یک نوشیدنی سرد در ل'Union مشتاق به نوشیدن در یک میخانه دوباره پس از سه ماه تعطیلی - های زیادی به تسکین مدیر بارت Lemmens.

"من کمی نگران بودم از قبل او گفت:" به عنوان برخی از 50 نفر شلوغ به میخانه.

"ما برای ایجاد یک جشنی جو است. من می ترسم ما از دست دادن که. اما چه اتفاقی افتاد ؟ ما حمله شد."

بریتانیا سوار بر یک محتاط تر بازگشایی تحمیل یک دو هفته ای قرنطینه برای هر کسی که به کشور توسط دریا و یا هوا - اتباع شامل - جرقه اقدام قانونی توسط شرکت های هواپیمایی.

بریتیش ایرویز و کم هزینه حامل EasyJet و Ryanair گفت: در بیانیه مشترک این اقدام را نابود گردشگری و نابود کردن حتی بیشتر از شغل.

در فرودگاه هیترو لندن, که در آن تنها دو نفر از پنج پایانه های عامل قرنطینه اقدامات شد و مورد استقبال برخی از.

"این یک ایده خوب" گفت: سندی بانک, 45, بازگشت به انگلستان با سه فرزند از جامائیکا, طریق, ایالات متحده است.

"کشورهای دیگر در حال انجام آن است."

شیلی تعداد مرگ

اما در سراسر اقیانوس اطلس کشورها آماده سازی خود برای بدترین شیوع بیماری تشدید در آمریکای لاتین ویروس جدید کانون با برزیل مکزیک و پرو به خصوص ضربه.

برزیل در جهان سوم-بالاترین مرگ و میر در بیش از 36,000 اما رئیس جمهور Jair Bolsonaro همچنان به بازی کردن تاثیر این ویروس و خواست مقامات منطقه ای برای بلند مستند اقدامات است.

و در شیلی تایید تلفات رسیده 2,290 پس از محاسبات غلط از ماه مارس و آوریل اصلاح شد و اضافه کرد 1,541 به شکل, مقامات گفت.

در ضمن در آسیا نگران است که این ویروس ممکن است تحت کنترل باقی بماند با مرگ و میر و عفونت رای بالا رفتن به شدت در هند.

هنوز هم بعد از 10 هفته مستند دولت در خطر لغو برخی محدودیت هایی برای کاهش اثرات ویرانگر بر اقتصاد و مراکز و معابد بازگشایی در چندین شهرهای هند در روز دوشنبه ،

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب