Covid-19 نیروهای فرانسه در نگاه به جابجایی آن در صنعت داروسازی

Covid-19 کشف نقاط ضعف در فرانسه بخش دارویی. با 80 درصد از داروهای تولید شده در آسیا, فرانسه همچنان به شدت واب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

Covid-19 کشف نقاط ضعف در فرانسه بخش دارویی. با 80 درصد از داروهای تولید شده در آسیا, فرانسه همچنان به شدت وابسته به چین و هند است. کارآفرینان در حال حاضر مصمم به آوردن فرانسه به آزمایشگاه بازگشت به اروپا است.

تبلیغات

به عنوان یک نتیجه از Covid-19 pandemic, فرانسوی, شرکت های دارویی و رهبران سیاسی در توافق در مورد اهمیت بازگرداندن تولید به فرانسه و یا اروپا به ویژه کسانی که در تولید مواد مخدر. با کمبود مداوم از ماسک و دستکش و سواب... سلامت تبدیل شده است یک سوال از حاکمیت و امنیت ملی است.

از رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی به وزیر اقتصاد Bruno Le Maire به نخست وزیر Édouard Philippe هر کس صحبت کردن در مورد اقتصادی حاکمیت و امیدوار کننده است که سلامت خواهد بود یک اولویت است.

"این بیماری همه گیر ساخته شده است ما آگاه ما درجه ای از وابستگی آسیا" توضیح می دهد که فیلیپ Lamoureux مدیر عامل Leem این چتر سازمان برای شرکت های دارویی عامل در فرانسه.

فرانسه در حال حاضر یک پیمانکار فرعی'

در سال 2018 این صنعت داروسازی حال گردش €56 میلیارد دلار تقریبا نیمی از آن در صادرات است. آن را حدود 100000 نفر در 271 تولید سایت. خوب آمار و ارقام در اصل اما چرا 80 درصد از داروهای مصرفی در فرانسه آمده از آسیا ؟ کجا این احساس آمده است که شرکت های دارویی در حال از دست دادن جای پای خود را?

"بیایید نه پنهان کردن حقایق: ما باید تبدیل به پیمانکاران فرعی" توضیح می دهد که Lamoureux زبان فرانسه در 24. از 61 اروپایی بازاریابی مجوز در سال 2019 تنها پنج تن مواد مخدر تولید شده در فرانسه است. این نهاد فرانسه در مکان ششم در اروپا به مراتب پشت سر آلمان (20) ایرلند (15), ایتالیا (11), انگلستان (10) و هلند (9).

"ده سال پیش فرانسه بود که در وهله اول می گوید:" Lamoureux. این بود که مقام اول را برنده به لطف داروهای جدید توسعه یافته در داخل خاک است. اما امروز فرانسه عمدتا تولید کنندگان قدیمی مواد مخدر.

فرانسه است خانه را به یکی از غول های جهان در این بخش: سانوفی. آن است که به عنوان بزرگترین هشتم آزمایشگاهی در جهان به لحاظ گردش مالی. و شرکت های چند ملیتی را از دست ندهید یک فرصت خود را برای نشان دادن میهن پرستی. هجده از آن 40 اروپایی گیاهان واقع در فرانسه.

"ما تولید در اروپا برای اروپا و در آسیا برای آسیا و در امریکا برای امریکا می گوید:" فیلیپ Luscan سانوفی معاون رئیس جمهور مسئول امور صنعتی زبان فرانسه در 24. "30 سال من شده اند شفاعت برای تولید سایت های مرتبط به این سرزمین. من هرگز معتقد بودند در فرانسه بدون کارخانه ها و یا در یک قادر مطلق چین است. این Covid بحران تقویت اعتقادات من در دفاع از صنعت ملی."

شرکت سانوفی در حال ساخت یک غول جهانی

این بیماری همه گیر کوروناویروس تقویت شده سانوفی قدرت. در 24 فوریه سال 2020 این شرکت اعلام کرد ایجاد یک شاخه با آرزوی تبدیل شدن به جهانی دوم بزرگترین تولید کننده مواد فعال دارویی (APIs) و پس از رهبر جهان در سوئیس Lonza ، رابط های برنامه کاربردی شیمیایی یا بیولوژیکی مواد موجود در دارو است که کلیدی برای اثر درمانی آنها. آنها در حال حاضر عمدتا تولید شده در آسیا است.

این شرکت دارای دفتر مرکزی آن در فرانسه و شش اروپایی گیاهان با بیش از 3000 کارکنان. آن است که هدف فروش یک میلیارد یورو و یک IPO در پاریس بورس تا سال 2022.

"ما محاسبه استراتژیک است قبل از اینکه اقتصادی" اصرار دارد Luscan. "مسلما ما هزینه های تولید در اینجا خواهد بود بالاتر از آسیا و بین 10 و 15 درصد بالاتر اما این بهایی است که ما باید به پرداخت برای حفظ صنعت داروسازی در اروپا است."

برای تولید کنندگان Covid-19 بحران نشان می دهد محدودیت های یک مدل بر اساس لجام گسیخته جهانی شدن. "این خطرناک است به وابسته به یک سایت تولید می گوید:" ژاک Zagury مدیر سیاستگذاری بهداشت عمومی و امور ارتباطات در MSD آزمایشگاهی (Merck شکل & Dohme یک شرکت تابعه از شرکت Merck & Co) زبان فرانسه در 24. "اما آن را ندارد به سادگی بازگرداندن همه چیز به اروپا است. ما فقط نیاز به تنوع بخشیدن به تامین کنندگان ما."

MSD تولید curare یک ماده مورد استفاده برای آرامش نای عضلات برای لولهگذاری. شده است وجود دارد استثنایی تقاضا برای آن به دلیل بیماری همه گیر. در آوریل MSD تا به حال 12 بار عادی خود سفارشات برای فرانسه به تنهایی.

"ما تیم های مستقر در هلند مشغول به کار شد شب و روز و ما قادر به انتقال محصولات در اصل به مقصد چین به فرانسه می گوید:" Zagury.

چه درس هایی می کند او بر این باورند که بحران آموخته است خود را در صنعت ؟ "ما مشغول به کار سریع تر با ملی مقامات بهداشتی به منظور کاهش زمان تحویل. این نشان می دهد که ما می توانیم تلاش های در نظر مقررات در شرایط اضطراری. به عنوان مثال آن را مطلقا لازم است به یک زبان فرانسه جزوه برای تمام داروها را به مقصد بيمارستان?"

'حفاظت از موجود صنعت'

با توجه به Nathalie Coutinet به سلامت اقتصاد در دانشگاه پاریس 13 زبان فرانسه در 24 آن خواهد بود جنون برای استراحت و مقررات. او می افزاید: "بیایید فراموش نکنید که از کسانی که در نظر داروهای بالقوه خطرناک محصول است."

برای او مشکل در جای دیگری نهفته است: "قبل از صحبت کردن در مورد جابجایی بیایید برای اولین بار سعی کنید برای محافظت از موجود میباشد."

Coutinet با اشاره به Famar کارخانه در لیون است که تولید Nivaquine (کلروکين سولفات) و Largactil (کلرپرومازین), دو مخدر در حال حاضر در حال آزمایش در مبارزه با Covid-19. Famar شده در امانت از ماه ژوئن سال 2019 است و هنوز هم در حال انتظار برای یک خریدار.

Coutinet نیز اشاره مورد Sperian کارخانه در Plaintel بریتنی که تولید ماسک. آن بسته بود توسط شرکت آمریکایی Honeywell در سال 2018 که پس از نقل مکان تولید به تونس.

"ما باید برای جلوگیری از این تخریب که متشکل از تنها به در نظر گرفتن ارزش سهام از آزمایشگاه و نه خود اهمیت. در فرانسه شرکت سانوفی دومین توزیع سود سهام در پشت کل می گوید:" Coutinet.

مجبور 30 درصد تولید در اروپا

"تولید کنندگان باید توسط قانون مجبور به تولید 30 درصد از دارو در خانه اگر آنها می خواهند برای دسترسی به بازار اروپا می گوید:" ژان-فرانسوا Oudet بالینی محقق زبان فرانسه در 24. "در غیر این صورت شرکت ها ادامه خواهد داد به فرار به اروپا را بیشتر و بیشتر پول است."

اگر به عنوان پاکسازی شده است تکرار از زمان شروع این بیماری همه گیر فرانسه در جنگ با این ویروس باید آن را نمی شود ساخت سلاح های خود را? و نباید آن را نیز طراحی سلاح های جدید? برای Oudet آن است که به اندازه کافی برای تولید مواد مخدر در اروپا و ما نیز باید اقامت در تحقیقات مسابقه.

"اگر ما دست به تغییر به megadata و هوش مصنوعی ما را از دست بدهند اقتصادی نبرد و در نتیجه حاکمیت ملی. فردا قهرمانان خواهد بود که صاحبان اطلاعات پزشکی. این راه است که آنها را کشف جدید پزشکی است."

در سال 2018 فرانسه اعلام €1.5 میلیارد دلار بودجه برای هوش مصنوعی تحقیق. این نسبت به بیش از €65 میلیارد دلار برای چین و 10 میلیارد دلار برای ایالات متحده است.

مدل در حال حاضر وجود دارد که بدون شک باید بررسی شود. یک مثال Civica غیر انتفاعی شرکت آمریکایی است که تمرکز بر تولید با کیفیت بالا و داروهای ژنریک در کمترین هزینه ممکن است. در 15 آوریل سال 2020 یک عضو پارلمان اروپا خواسته کمیسیون اروپا اگر این سیستم می تواند مورد بررسی قرار گیرد. اروپا هنوز منتظر شنیدن بروکسل' پاسخ.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب