Covid-19: فرانسه, ایتالیا, آلمان و هلند ورود واکسن مقابله

صادر شده در: 13/06/2020 - 17:05اصلاح: 13/06/2020 - 17:05 داروسازی غول AstraZeneca زده مقابله شنبه با اروپا ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

داروسازی غول AstraZeneca زده مقابله شنبه با اروپا را شامل واکسن داد به عرضه تا 400 میلیون دوز تجربی Covid-19 واکسن به عنوان تلاش برای افزایش ظرفیت تولید همچنان در سرعت.

تبلیغات

اتحاد بود که جعلی توسط آلمان و فرانسه و ایتالیا و هلند برای سرعت بخشیدن به تولید یک واکسن مجموعه را تحویل واکسن در حال آزمایش توسط دانشگاه آکسفورد در پایان سال 2020 است. توافق با AstraZeneca همچنین هدف از ایجاد این واکسن در دسترس به دیگر کشورهای اروپایی که مایل به شرکت.

هزینه انتظار می رود که جبران بودجه از دولت است.

"این توافق اطمینان خواهد داد که صدها میلیون نفر از اروپایی ها باید دسترسی به دانشگاه آکسفورد است واکسن های زیر تصویب" مدیر عامل شرکت AstraZeneca پاسکال Soriot گفت. "ما با اروپا زنجیره تامین با توجه به شروع تولید به زودی ما امیدواریم که برای ساختن واکسن به طور گسترده ای در دسترس و به سرعت در حال."

این توافقنامه آخرین در یک سری به واکسن — حتی اگر آن است که برخی از آن کار خواهد کرد. اما پس از جان گذشته نیاز است که پوسته پوسته شدن تولید همچنان وجود خطر.

انگلیسی-سوئد شرکت به تازگی به اتمام موافقت نامه های مشابه با بریتانیا و ایالات متحده ائتلاف برای اپیدمی آمادگی نوآوری و Gavi, the Vaccine Alliance برای 700 میلیون دوز. یک مجوز نیز توافق شده است با سرم موسسه هند برای یکی دیگر از 1 میلیارد دوز.

واکسن توسعه یافته توسط دانشگاه آکسفورد را Jenner, موسسه کار با آکسفورد واکسن ،

آزمایش تجربی Covid-19 واکسن آغاز شد و در داوطلبان سالم در بریتانیا در مارس با بیش از 1000 نفر در سن 18 تا 55. دور دیگری با 10000 داوطلب شد.

شرکت های دیگر از جمله مدرن و سانوفی در حال مسابقه برای توسعه و تولید یک واکسن جدید کروناویروس یک مرحله کارشناسان می گویند بسیار مهم خواهد بود به اجازه می دهد کشورها به سهولت خود مستندات و محدودیت در زندگی عمومی است.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب