Covid-19: فرانسه روزانه مرگ و میر باقی می ماند زیر 100 برای نهمین روز متوالی

صادر شده در: 29/05/2020 - 21:42بروز رسانی: 29/05/2020 - 21:47 فرانسه coronavirus مرگ و میر افزایش کمتر از 10

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه coronavirus مرگ و میر افزایش کمتر از 100 برای نهمین روز در حال اجرا در روز جمعه به عنوان کشور چرخ دنده تا برای کاستن از مستند اقدامات است.

تبلیغات

فرانسه وزارت بهداشت گفت: تعداد مرگ و میر افزایش یافته بود با 52 یا 0.2 درصد به 28,714 چهارم-بالاترین coronavirus کل در جهان است.

فرانسه تنظیم شده است برای کاستن از محدودیت های پس از نخست وزیر Édouard فیلیپ در روز پنج شنبه اعلام کرد جزئیات فاز دوم تدریجی لغو فرانسه سخت coronavirus مستند که شامل یک در سراسر کشور بازگشایی کافه ها و رستوران ها از تاریخ 2 ژوئن. اما در پاریس که در آن خطر ابتلا به کروناویروس گسترش همچنان بالاتر از بقیه سرزمین اصلی تنها تراس خارج از خوردن و نوشیدن موسسات می تواند بازگشایی به مشتریان.

روز جمعه لوور ترین در جهان است بازدید از موزه اعلام کرد قصد دارد به دوباره باز کردن درهای خود را در ماه ژوئن 6 به عنوان بخشی از یک مرحله به مرحله باز کردن.

داوطلبانه پیگیری برنامه های آماده به صورت رول

در اوایل این هفته دولت فرانسه تماس-ردیابی برنامه ریزی تصویب شد مجلس هموار کردن راه برای یک آخر هفته راه اندازی.

این StopCovid برنامه – استفاده از آن باقی خواهد ماند داوطلبانه – طراحی شده است برای پیگیری از کاربران شده اند که در مجاورت نزدیک بیش از یک دوره دو هفته ای. اگر هر گونه آلوده شدن آنها را به اطلاع پلت فرم, که, هشدار به دیگران است.

مدافعان حریم خصوصی ابراز نگرانی خود را از برنامه علائم اولین گام به سوی یک جامعه به طور مداوم تحت نظارت آنلاین.

اما فرانسه CNIL watchdog که به موقت تصویب StopCovid در ماه آوریل خبر داد و گفت: برنامه ملاقات الزامات قانونی برای حفاظت از حریم خصوصی کافی راهکارهایی برای جلوگیری از سوء استفاده.

با این حال ساخته شده و تعدادی از توصیه های آن را حتی امن تر از جمله بهبود کیفیت اطلاعات ارائه شده به کاربران اجازه می دهد تا کاربران را به شی به اطلاعات به اشتراک گذاشته و ارائه یک گزینه برای پاک کردن داده های ذخیره شده.

(FRANCE 24 با AFP آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن