Covid-19: آشپز فرانسوی Ripert تغذیه نیویورک خط مقدم پزشکی کارگران

صادر شده در: 07/05/2020 - 10:21Modified: 07/05/2020 - 10:21 قبل از coronavirus زده نیویورک یکی از برتر جهان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

قبل از coronavirus زده نیویورک یکی از برتر جهان غذاهای دریایی رستوران Le Bernardin ارائه شد مزه منوها از جمله باس striped ترافل tartare و کبابی خرچنگ mi-cuit.

تبلیغات

امروز آن را در خدمت صدها نفر از پلاستیک سینی کباب و مرغ و برنج و کلم برای تغذیه این شهر پزشکی کارگران است.

اریک Ripert سه ستاره آشپز در اصل از فرانسه بازگشایی شد یکی از منهتن آشپزخانه روز چهارشنبه برای اولین بار پس از آوریل 13 -- که در آن از دوشنبه تا جمعه چهار نفر از 180 در حال حاضر بیکار کارکنان آماده خواهد شد برخی از 400 وعده های غذایی روزانه.

متعادل منوها از جمله پاستا بلونز با کلم بروکلی, میت لوف کوسکوس یا tajine, برای تحویل به سلامت کارگران پناه در محله مرکزی هتل که فرود در صورتی شهرستان یکهو به تقویت بيمارستان ضعف با بیماران.

"در حال حاضر این مهم به کمک کلی جامعه به طور خاص به پزشکان و پرستاران" Ripert, پوشیدن یک ماسک و دستکش به خبرگزاری فرانسه گفت.

هدف گفت: "آشپز مشهور است برای کمک به "افرادی که ریسک بزرگی, دیدن چیزهای وحشتناک در طول روز -- زمانی که آنها بازگشت به هتل خود را, آنها می توانند استراحت و خوردن چیزی خوشمزه است."

هنوز لوکس

حتی اگر همه گیر کاهش پیدا کرده است و آن هنگامی که سرعت بی امان در نیویورک این شهر باقی مانده این کشور coronavirus کانون با بیش از 19,000 تایید و یا احتمال مرگ و میر مرتبط با COVID-19.

55 سال Ripert پروژه به ارائه وعده های غذایی است که در همکاری با خوزه آندرس-تاسیس آشپزخانه مرکزی جهان کمک سازمان است.

مقامات هنوز پیش بینی تاریخ شروع به استراحت سلول اقدامات است. Ripert امیدوار است که او ممکن است قادر به دوباره باز لو Bernardin در ماه سپتامبر.

هر چند که رویای تاریخ به نظر می رسد دور و ثابت نیست و او نمی تواند کمک کند اما در نظر گرفتن این رستوران معروف پست-همه گیر.

او قصد ندارد به ارائه غذاهای ظریف به, به عنوان برخی از Michelin سرآشپزها انجام داده اند جهان دور-اما "آن را قطعا نمی تواند همان Bernardin آن را قبل از بسته شدن" او گفت: در اندک لهجه نقطه از فرانسه به جنوب هنوز هم قابل شنیدن با وجود 31 سال در ایالات متحده است.

هنوز هم "لو Bernardin یک رستوران فانتزی با سه ستاره میچلین-ما سعی خواهد کرد تا در ادامه قادر به ایجاد این تجربه برای ما شام," او گفت:.

کاهش ظرفیت

وجود دارد باید فضای بیشتری بین جداول و کمتر ظرفیت گفت: Ripert: در حال حاضر بدون شمارش دو سالن پذیرایی, رستوران می تواند میزبان 120 نفر است.

کارکنان نیاز به کار با پوشیدن ماسک و دستکش در حالی که با استفاده از مقدار زیادی از مواد ضد عفونی کننده ها Ripert تاکید کرد.

اما اقتصادی معادله در سوال باقی می ماند برای رستوران شرکت مالک و استفاده می شود که برای دیدن او استقرار کامل برای هر دو ناهار و شام.

Ripert که پس از همه گیر شروع شده ساده و مقرون به صرفه دستور العمل های خود را برای نزدیک به 600 ، 000 Instagram followers, کاهش یافته است به ارائه بینش به حسابداری.

اما او انتظار دارد که او نیاز به کاهش کارکنان خود را از 180 قبل از بحران را به 40 یا 50 نفر.

و مشتریان بین المللی برخی از 30 تا 40 درصد از کسب و کار خود را به احتمال زیاد رها کردن تا سفر خارجی است یک بار دیگر در نوسان کامل است.

کارکنان قبل از ستاره

اما او خود را حفظ ستاره ؟

"ما همه چیز را ما می توانیم به کار ما برای شام به یک زمان با کیفیت در Le Bernardin و حفظ کارکنان ما قادر به کار" آشپز گفت.

"پس از آن ستاره ها می آیند یا نمی آیند.

"امروز آن را واقعا نمی آنچه مهم است زمانی که ما فکر می کنیم از جهانی بحران ما زندگی می کنند," او اضافه شده است.

Ripert نمی کند و شک او به تصویب رسید خانه توانایی برای جستن به عقب.

"ما در حال رفتن به یک شب -- به عنوان پر انرژی ما به عنوان طول می کشد زمان," او گفت:.

"اما نیویورک همیشه نیویورک و نیویورک را به سطح بازگشت آن بود" گفت: Ripert کامل با "خلاقیت و انرژی" شهر مظهر.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن