Covid-19: مبتکر اجتماعی فاصله در سراسر جهان

صادر شده در: 20/05/2020 - 17:28ویرایش: 20/05/2020 - 17:28 از غیر معمول با سر به لباس منحصر به فرد حالت های ح

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

از غیر معمول با سر به لباس منحصر به فرد حالت های حمل و نقل شهروندان در سراسر جهان تبدیل شده اند به اختراع وسیله ای برای رفتن در مورد زندگی روزانه خود را در حالی که هنوز احترام اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

تبلیغات

در پرتغال یک خانه سالمندان است که با استفاده از یک جرثقیل اجازه می دهد تا خانواده ها برای دیدار عزیزانشان محدود در داخل ساختمان.

در کانادا یک انتاریو ساکن اختراع یک "آغوش دستکش" به آغوش مادرش در روز مادر.

در هند یک مکانیک اختراع کرده یک رمان راه برای گرفتن اطراف در طول coronavirus بحران با ساخت یک موتور سیکلت که در آن مسافر نشسته بیش از یک متر دور از راننده.

"من فکر کردم:" چگونه می توانم دخترم را به مدرسه هنگامی که آن را دوباره باز می شود در حالی که حفظ اجتماعی فاصله بر روی یک دوچرخه است؟'" Partha ساها به خبرگزاری فرانسه گفت.

"زمانی که من زده شد با این ایده که من می تواند گسترش دوچرخه سواری در چنین راهی است که دختر من می تواند به عنوان یک مسافر بلکه بیش از یک متر از من دور."

بخش مهمان نوازی بوده است به خصوص ضربه از بحران.

با نظر به زودی بازگشایی کافه ها و رستوران ها یک اسپانیایی کارآفرین با ایده استفاده از perspex پارتیشن و متوسط-چک کردن دوربین به نگه داشتن مشتریان امن است.

یک نوار در ضمن با استفاده از یک کمتر پیچیده روش ارائه به مشتریان کلاه مجهز به استخر شنا شناور اجتماعی را حفظ فاصله.

و در هلند, رستوران, آمستردام مرکز هنرهای نصب شده مینیاتوری گلخانه برای امن تجربه ناهار خوری

"کورونا در حال حاضر نیروهای ما را به تجدید نظر در چگونه ما می توانیم مهمان نوازی. همچنین در واقع تمام چیزهای دیگر در مرکز هنر باید بازنگری شود اما در خدمت مواد غذایی یکی از برنامه های ما," ویلم Velthove مدیر Mediametic هنر مرکز به خبرگزاری فرانسه گفت.

"ما فکر کردم:" خوب اجازه دهید سعی کنید چه اتفاقی می افتد اگر ما نشستن در این مکان های کوچک احساس کند خوب است و می تواند به ما خدمت می کنند در یک راه امن?'و آن را می رود به خوبی در واقع."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن