Covid-19: عمده مطالعه نتیجه گیری هیدروکسی کلروکین می تواند انجام بیش از آسیب خوب

صادر شده در: 23/05/2020 - 15:01اصلاح: 23/05/2020 - 15:01 مالاریا داروهای تحت فشار قرار دادند توسط رئیس جمهور

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

مالاریا داروهای تحت فشار قرار دادند توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان درمان برای coronavirus نداشت و بودند در معرض خطر بیشتری از مرگ و مشکلات ریتم قلب در یک مطالعه جدید نزدیک به 100,000 بیماران در سراسر جهان است.

تبلیغات

روز جمعه گزارش در مجله لانست است که یک آزمون دقیق از هیدروکسی کلروکین یا کلروکين اما از آن است که تا کنون بزرگترین نگاهی به استفاده از آنها برای درمان Covid-19 در دنیای واقعی تنظیمات پوشا 671 بیمارستان ها در شش قاره.

"نه تنها هیچ بهره مند شوند اما ما دیدم بسیار سازگار سیگنال از آسیب" گفت: یک مطالعه رهبر, Dr. Muhammad Mehra, یک متخصص قلب در Brigham و بیمارستان زنان در بوستون ،

محققان تخمین می زنند که میزان مرگ و میر منتسب به استفاده از مواد مخدر با یا بدون یک آنتی بیوتیک ها مانند آزیترومایسین است حدود 13 درصد در مقابل 9 درصد برای بیماران مصرف آنها. خطر ابتلا جدی ریتم قلب مشکل است و بیش از پنج برابر بیشتر است.

به طور جداگانه در جمعه جدید مجله پزشکی انگلستان منتشر شده اولیه نتایج یک مطالعه با حمایت مالی موسسه ملی سلامت remdesivir یک Gilead Sciences مواد مخدر است که برای اولین بار به نشان دادن هر گونه شواهد از سود در برابر coronavirus در دقیق آزمایش.

همانطور که قبلا اعلام شد در یک مطالعه از 1,063 بيماران بیمار به اندازه کافی برای در بیمارستان بستری شود این دارو کوتاه زمان برای بازیابی 31% — 11 روز به طور متوسط در مقابل 15 روز برای کسانی که فقط داده های معمول مراقبت. پس از دو هفته حدود 7.1 درصد از کسانی که مواد مخدر فوت کرده و در مقابل 11.9 درصد از یک گروه مقايسه داده دارونما اما تفاوت در این بود که بیش از حد کوچک به آن می گویند نشده است می تواند با توجه به فرصت است. محققان را پیگیری بیماران برای دو هفته دیگر برای دیدن اگر نرخ مرگ و میر در طول زمان تغییر.

بیانیه ای از NIH می گوید: نتایج حمایت از ساخت دارو درمانی استاندارد برای بیماران بستری با بیماری شدید و نیاز به اکسیژن اضافی — گروهی که به نظر می رسید به سود بیشتر است. این دارو است که هنوز مورد تایید نیست اما استفاده از آن مجاز به صورت اورژانس.

'بعید است برای دیدن مزایای عمده از این داروها'

مطالعه مالاریا مواد مخدر کمتر بود دقیق و مشاهدهای اما اندازه آن و دامنه آن را می دهد بسیاری از تاثیر گفته دکتر دیوید Aronoff, بیماری های عفونی ارشد در مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت.

"این واقعا به ما برخی از درجه ای از اعتماد به نفس است که ما در حال بعید است برای دیدن مزایای عمده از این داروها در درمان COVID-19 و احتمالا آسیب" گفت: Aronoff بود که درگیر در تحقیق ،

مغلوب ساختن پیشی جستن بارها و بارها تحت فشار قرار دادند تا به مالاریا مواد مخدر و گفته است که مصرف هیدروکسی کلروکین به سعی کنید برای جلوگیری از عفونت و یا به حداقل رساندن علائم از coronavirus.

داروهای تایید شده برای درمان لوپوس و آرتریت روماتوئید و برای پیشگیری و درمان مالاریا اما هیچ بزرگ آزمایش های دقیق پیدا کرده اند آنها را بی خطر و موثر برای پیشگیری و یا درمان COVID-19. افراد بیمار به اندازه کافی به بستری با کروناویروس نیست همان افراد سالم مصرف مواد مخدر در موقعیت های دیگر به طوری ایمنی را نمی توان فرض از قبل استفاده Mehra گفت.

این داروها نیز عوارض جانبی بالقوه جدی. غذا و داروی آمریکا هشدار داده است در برابر مصرف هیدروکسی کلروکین با آنتی بیوتیک و گفت: مالاریا دارو تنها باید مورد استفاده قرار گیرد برای coronavirus در مطالعات رسمی.

باید در دنیای واقعی شواهد'

فاقد نتایج سختگیرانه تر از آزمون ها "نیاز به نگاه در دنیای واقعی شواهد" برای ارزیابی ایمنی و اثربخشی Mehra گفت. نتایج در این بیماران از تاسیس تحقیقات جهانی, پایگاه داده ها "به عنوان دنیای واقعی به عنوان یک پایگاه داده می توانید دریافت کنید," او گفت:.

مطالعه خود را نگاه نزدیک به 15000 نفر با COVID-19 گرفتن یکی از مالاریا مواد مخدر با یا بدون یک پیشنهاد آنتی بیوتیک ها و بیش از 81,000 بيماران گرفتن هیچ کدام از این داروها.

در همه 1,868 در زمان کلروکين به تنهایی 3,783 گرفت که به همراه یک آنتی بیوتیک 3,016 در زمان هیدروکسی کلروکین به تنهایی و 6,221 گرفت که به همراه یک آنتی بیوتیک.

حدود 9 درصد از بیماران مصرف هیچ یک از این داروها در بیمارستان درگذشت در مقابل 16 درصد در کلروکين و 18 درصد در هیدروکسی کلروکین 22 درصد در کلروکين به همراه یک آنتی بیوتیک و 24 درصد در هیدروکسی کلروکین به همراه یک آنتی بیوتیک.

پس از در نظر گرفتن سن, سیگار, مختلف شرایط بهداشتی و دیگر عوامل موثر بر بقا محققان تخمین می زنند که استفاده از مواد مخدر ممکن است کمک به 34 درصد به 45 درصد بیش از حد خطر مرگ در آنها مشاهده شده است.

حدود 8 درصد از کسانی که مصرف هیدروکسی کلروکین و یک آنتی بیوتیک توسعه یک ریتم قلب مشکل در مقابل 0.3% از بيماران مصرف هر یک از مواد مخدر در مطالعه است. بیشتر از این مشکلات دیده می شد با داروهای دیگر بیش از حد.

نتایج نشان می دهد این داروها هستند "مفید نیست و ممکن است مضر" در افراد بستری با COVID-19 استاد مسیحی Funck-Brentano, از دانشگاه سوربن در پاریس نوشت: در یک تفسیر منتشر شده توسط مجله. او تا به حال هیچ نقشی در مطالعه است.

آزمایش های در حال انجام در حال حاضر برای آزمایش این داروها در یک شیوه ای دقیق "نیاز به پایان خواهد رسید و باید متوقف شود قبل از موعد مقرر" Aronoff گفت.

حتی اگر لانست مطالعه بزرگ مشاهدهای نگاه پشت این "نمی تواند کنترل برای هر عامل ممکن است که ممکن است مسئول برای مشاهده نتایج," او گفت:.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب