Covid-19 'باید منحرف کردن اذهان نیست' از جمهوری دموکراتیک کنگو جنایات می گوید برنده جایزه نوبل

صادر شده در: 19/05/2020 - 22:18Modified: 19/05/2020 - 22:18 برنده جایزه صلح نوبل به دکتر دنیس موک وگه روز سه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

برنده جایزه صلح نوبل به دکتر دنیس موک وگه روز سه شنبه مصرانه از جمهوری دموکراتیک کنگو به عمل برای پایان دادن به کشتار در این کشور همیشه فرار شرق و نمی تواند از خط خارج توسط Covid-19 بیماری همه گیر.

تبلیغات

دکتر یک کنگو متخصص زنان مورد ستایش قرار داد کار خود را با قربانیان تجاوز به عنف, یک مشترک برنده 2018 جایزه صلح نوبل برای "تلاش برای پایان دادن به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح در جنگ و درگیری های مسلحانه".

او در حال حاضر هماهنگی مبارزه با کروناویروس جدید در جمهوری دموکراتیک کنگو را در مناطق شرقی.

"این Covid-19 بحران نباید ما را فراموش نکنید که جنایات در حال وقوع در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو" او در بیانیه ای گفت.

"غیرنظامیان در حال قتل عام" در مناطق Ituri و شمال کیوو, او گفت:. نزدیک به 300 غیر نظامی کشته شده اند در خشونت در Ituri در این سال به تنهایی.

تنش در حال افزایش است, در Ituri پس از ماه دسامبر گذشته با راه اندازی یک دولت-رهبری عملیات نظامی علیه های مختلف گروه های مسلح در منطقه

و بیش از 400 نفر از غیرنظامیان شده است butchered از ماه نوامبر در شمال کیوو توسط متفقین نیروهای دموکراتیک (ADF) شبه نظامی.

عمدتا جنبش مسلمانان سرچشمه در کشور همسایه اوگاندا مخالف حکومت رئیس جمهور Yoweri Museveni اما در سال 1995 به نقل مکان کرد, جمهوری دموکراتیک کنگو شد و پایگاه خود را از عملیات.

"در جنوب کیوو رواندا و Burundian ارتش در حال مبارزه با گروه های مسلح در فلات از Minembwe از بین بردن همه چیز را در خود بیدار" دکتر گفت:.

"و در تانگانیکا زامبیایی که تا به حال تا به حال روابط همسایگی خوب با جمهوری دموکراتیک کنگو ... به تازگی حمله به خاک ما است."

"دولت نشان داد سیاسی واقعی را هنگامی که مواجه با Covid-19" او گفت:. "مقامات ما نیاز به نشان دادن یک اراده سیاسی برای پایان دادن به نا امنی ها در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو."

دکتر خواستار تشکیل یک دادگاه بین المللی برای جمهوری دموکراتیک کنگو عمیق اصلاحات در ارتش و قوه قضائیه و اقدامات برای پایان دادن به مصونیت از مجازات برای کسانی که درگیر در خشونت است.

(AFP)

   



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب