Covid-19: نادیده گرفته شده توسط دولت آمازون قبایل به نوبه خود به طب سنتی

صادر شده در: 21/05/2020 - 19:06بروز رسانی: 21/05/2020 - 19:06 با Covid-19 همه گیر در نظر گرفتن تلفات سنگین د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

با Covid-19 همه گیر در نظر گرفتن تلفات سنگین در برزیل, Amazonas, دولت, برخی از قبایل آمازون در حال تبدیل شدن به طب سنتی برای درمان این بیماری در میان آنها چه می گویند عدم کمک از دولت این کشور.

تبلیغات

با استفاده از مواد از جمله پوست درخت انبه پوست نعناع و عسل و همچنین به عنوان دانش منتقل پایین از طریق نسل از اعضای Sateré Mawé خود را می گویند دروغ موثر در برابر ویروس.

"ما درمان همه علائم ما تجربه شده است با درمان های خانگی," رهبر جامعه آندره Sateré Mawé به خبرگزاری فرانسه گفت.

"با تشکر از دانش گذشت بیش از نسل هر عضو از جامعه جمع آوری شده درک درستی از درمان است. ما تجربه شده است و هر درمان دعوا نشانه ای از این بیماری است."

اما آنها همچنین می گویند که آنها چاره ای جز به نوبه خود به طب سنتی.

"به نظر می رسد که دولت را انتخاب می کند که به حضور و آنها ما را ترک و بدون توجه است. ما آموخته اند به مدیریت خودمان است. ما آموخته اند به مبارزه به تنهایی" گفت: رهبر جامعه.

Amazonas یکی از کشورهای بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر در برزیل با 22,132 تایید موارد Covid-19 و 1,491 مرگ و میر با توجه به آمار رسمی قریب به اتفاق بیمارستان در پایتخت دولت مانائوس.

مقامات محلی و سازمان های غیر دولتی هشدار داده اند که قبایل بومی هستند به خصوص در معرض خطر به دلیل کمبود خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق دور افتاده در حالی که دولت از Jair Bolsonaro متهم شده است برای کمک به.

در روز سه شنبه شهردار از مانائوس, Arthur Virgilio نتو هشدار داد قریب الوقوع "نسل کشی" از مردم بومی به عنوان یک نتیجه از انفعال دولت است.

"من از ترس قتل عام, و من می خواهم برای محکوم کردن این نکته به تمام جهان است. ما در اینجا دولت است که نمی مراقبت در مورد زندگی مردم بومی" او گفت:.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن