Covid-19 resurges در سراسر جهان به عنوان مرگ و میر بالا 600,000

صادر شده در: 19/07/2020 - 17:59بروز رسانی: 19/07/2020 - 18:05 Coronavirus همه گیر پیدا کرده است پاهای تازه د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

Coronavirus همه گیر پیدا کرده است پاهای تازه در سراسر جهان به عنوان تایید مرگ تصویب 600,000 و کشورها از آمریکا به آفریقای جنوبی به هند مبارزه برای مهار افزایش عفونت های جدید. هنگ کنگ صادر سخت تر قوانین جدید در رابطه با ماسک های صورت, اسپانیا بسته به سر می برند سواحل و آلمان گزارش یکی دیگر از شیوع بیماری در کشتارگاه.

تبلیغات

پاپ فرانسیس گفت: "این بیماری همه گیر است هیچ نشانه ای از توقف" و خواست دلسوزی برای کسانی که رنج می برند در طول شیوع بیماری بوده است بدتر شده توسط تضاد است.

سازمان بهداشت جهانی گفت که 259,848 جدید عفونت گزارش شده پنج شنبه, بالاترین, یک روز شمارش نشده است.

در حالی که آمریکا فروش جهانی عفونت آفریقای جنوبی در حال حاضر در صفوف به عنوان پنجمین بدترین ضربه را در این کشور همه گیر با بیش از 350 ، 000 موارد یا حدود نیمی از تمام کسانی که تایید در این قاره. آن دست به گريبان هستند نشانه ای از مشکل آمده برای سازمان ملل با حتی کمتر منابع مراقبت های بهداشتی.

هند که در حال حاضر تایید کرد بیش از 1 میلیون عفونت در یکشنبه گزارش داد یک 24 ساعت رکورد 38,902 موارد جدید.

>> کالیفرنیا 'هرگز باید دوباره افتتاح شد' به عنوان Covid-19 مورد افزایش یافته است

در اروپا که در آن عفونت های به مراتب پایین تر از اوج خود اما محلی شیوع بیماری باعث نگرانی رهبران 27 کشور اتحادیه اروپا haggled برای سومین روز در بروکسل بیش از یک پیشنهاد €1.85 تریلیون دلار ($2.1 تریلیون دلار) بودجه اتحادیه اروپا و coronavirus بازیابی صندوق.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت: "خیلی خوب خواهد شد اما هم وجود دارد بسیاری از مواضع" خود در این مذاکرات که گذاشته اند سر بخش در مورد چگونگی این کشور در سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر مانند ایتالیا و اسپانیا باید کمک کرد. او گفت: این مذاکرات که در ابتدا برنامه ریزی شده برای پایان دادن به در شنبه هنوز هم می تواند بدون یک معامله است.

به عنوان دانشمندان در سراسر جهان مسابقه برای پیدا کردن یک واکسن برای متوقف کردن بیماری همه گیر, روسیه سفیر انگلیس روز یکشنبه با رد اتهامات توسط ایالات متحده آمریکا و بریتانیا و چین در کشور و سرویس های اطلاعاتی باید به دنبال سرقت اطلاعات در مورد واکسن تلاش.

>> سوئد Covid-19 استراتژی باعث شده است که 'تقویت اپیدمی'

"من باور نمی کنم در این داستان در تمام وجود حس در آن" سفیر آندره Kelin گفت: وقتی پرسیده شد که در یک مصاحبه بی بی سی در مورد اتهامات. "من در مورد آموخته های خود را (هکرها') وجود از رسانه های بریتانیا. در این صورت به نسبت هر نوع کامپیوتر هکرها به هر کشور غیر ممکن است."

تایید جهانی ویروس مرگ و میر افزایش یافته و به حدود 603,000 با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. ایالات متحده در صدر لیست با بیش از 140,000 به دنبال بیش از 78,000 در برزیل. اروپا به عنوان قاره دیده می شود در حدود 200 ، 000 مرگ و میر.

تعداد تایید عفونت در سراسر جهان را تصویب کرده است 14.2 میلیون با 3.7 میلیون نفر در ایالات متحده و بیش از 2 میلیون نفر در برزیل. کارشناسان بر این باورند که همه گیر درست و میر در سراسر جهان بسیار بالاتر است چون از تست کمبود و جمع آوری داده ها مسائل.

>> چه مدت طول خواهد اجتماعی فاصله است ؟

عفونت شده اند رو به افزایش در ایالات آمریکا مانند فلوریدا و تگزاس و آریزونا با بسیاری از سرزنش اتفاقی, حزبی, روش برای بلند کردن مستندات و همچنین مقاومت در برابر برخی از آمریکایی ها به پوشیدن ماسک. شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti روز یکشنبه گفت که وضعیت آنقدر وخیم در کالیفرنیا که مقامات با توجه به جدید اقامت در خانه سفارش دهید.

حتی در جایی که این وضعیت شده است تا حد زیادی تحت کنترل در آورده شیوع بیماری های جدید باعث بازگشت از محدودیت.

پس از موج اخیر در موارد هنگ کنگ ساخته شده با پوشیدن ماسک های اجباری در تمام اماکن عمومی و گفته های غیر ضروری کارمندان به محل کار از خانه. هنگ کنگ رهبر کری لام گفت: این وضعیت در مالی توپی است که "واقعا بحرانی" است که او می بیند "هیچ" است که آن را تحت کنترل.

پلیس در بارسلونا را محدود کرده اند دسترسی به برخی از شهرستان های مورد علاقه سواحل به دلیل sunbathers بودند نادیده گرفتن اجتماعی فاصله مقررات میان حیات coronavirus عفونت. مقامات در آمستردام خواست مردم به بازدید از این شهر معروف منطقه نور قرمز و بسته کردن برخی از منطقه تاریخی را در خیابان های باریک زیرا آنها بیش از حد شلوغ است.

>> 'بقا فقط آغاز است': Coronavirus عوارض می تواند یک عمر گذشته

کشتارگاه نیز برجسته در شیوع بیماری در آمریکا و آلمان و جاهای دیگر. مقامات در شمال غربی آلمان فشتا شهرستان گفت: 66 کارگران در یک کشتارگاه مرغ آزمایش مثبت هر چند بیشتر به نظر می رسد آلوده شده اند در وقت آزاد خود را. زودتر شیوع در یک کشتارگاه در غرب آلمان آلوده بیش از 1400 و باعث شد بخشی از مستند.

موارد در ایالت ویکتوریا استرالیا دوباره افزایش یافت یکشنبه باعث حرکت به ایجاد ماسک اجباری در شهر ملبورن و در نزدیکی منطقه میچل برای افرادی که خانه های خود را ترک برای ورزش و یا برای خرید کالاهای ضروری.

ویکتوریا برتر Daniel Andrews گفت: کسانی که موفق به پوشیدن ماسک جریمه خواهد شد 200 دلار استرالیا (140 دلار).

"وجود دارد هیچ واکسنی برای این شدید عفونی و ویروس و این یک چیز ساده اما آن را در مورد تغییر عادات آن را در مورد تبدیل شدن به یک بخش ساده از روال خود را" اندروز گفت.

صحبت های روز یکشنبه خود را از پنجره مشرف به میدان سنت پیتر فرانسیس تمدید درخواست تجدید نظر خود را به صورت فوری در سراسر جهان آتش بس است که او گفت: "اجازه خواهد داد که در صلح و امنیت ضروری برای تهیه لازم است کمک های انسان دوستانه."

>> 'قبر نگرانی' در مورد Covid-19 ایمنی گذرنامه

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن