Covid-19 داستان موفقیت ویتنام در آماده باش پس از اولین عفونت موضعی در 3 ماه

صادر شده در: 25/07/2020 - 06:43 ویتنام بود پشت در آماده باش برای رمان coronavirus در روز شنبه پس از مقامات پ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

صادر شده در:

ویتنام بود پشت در آماده باش برای رمان coronavirus در روز شنبه پس از مقامات پزشکی در مرکز شهر Danang شناسایی آنچه به نظر می رسد برای اولین بار محلی COVID-19 مورد در جنوب شرقی آسیا کشور برای سه ماه.

تبلیغات

با تشکر سختگیرانه قرنطینه و اقدامات تهاجمی و گسترده تست برنامه ویتنام آن را نگه داشته virus total به طور چشمگیری پایین 415 مورد و گزارش شده بود هیچ محلی مقاربتی 100 روز.

اما در روز جمعه و ویتنام و وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت که 57 سال از Danang, توریستی محبوب hotspot, تا به حال آزمایش مثبت سه بار برای این ویروس باعث انزوا از 50 نفر او آمد در تماس با.

یک صد و سه نفر متصل به بیمار مورد آزمایش قرار گرفتند برای این ویروس اما همه بازگشت و نتایج منفی این بیانیه گفت:.

وزارت بهداشت است و نه رسما تایید این مورد به عنوان COVID-19 که در یک زمان می آید زمانی که ویتنام بود در مورد رزومه بین المللی پروازهای تجاری و گردشگری داخلی صعودی است.

آن را نمی گویند که چگونه این مرد قراردادی ویروس اما گفت که او تا به حال نه چپ Danang برای نزدیک به یک ماه است. او در ابتدا مبتلا به ذات الریه.

اواخر روز جمعه مقامات در هانوی ابقاء یک توصیه به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی به عنوان ویتنام معیار VN شاخص تعطیل 3.22%.

این کشور ممنوعیت بین المللی پروازهای تجاری است که هنوز هم در جای خود اما کارشناسان خارجی و کارگران ماهر شده اند قادر به وارد ویتنام در طول همه گیر ارائه آنها تحت اجباری متمرکز شده است.

از حدود 150 نفر گزارش شده بیش از سه ماه گذشته همه وارد شد و مردم قرنطینه در هنگام ورود. در اوایل این هفته ویتنام گفت: این امر بازگرداندن حدود 130 ویتنامی شهروندان مبتلا به این ویروس از گینه استوایی ،

در ماه مارس Danang گزارش شش محلی موارد از کروناویروس که آمریکا ناو هواپیمابر تئودور روزولت انجام یک پورت سفر به شهرستان.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن